Firma Sony ogłosiła ... ;(

Wolfeno

New member
http://www.frazpc.pl/komentarze/news/15988-Sony_i_400_tysiecy_wadliwych_telewizorow

Firma Sony ogłosiła, że w 400 tysiącach telewizorów Bravia z tylną projekcją oraz LCD występuje błąd w oprogramowaniu, który powoduje, że po 1200 godzinach wykorzystywania trybu uśpienia (z ang. stand-by) urządzenia przestają się włączać. Wadliwie produkty sprzedawano na terenie Stanów Zjednoczonych, Chin, Japonii i innych państw. Korporacja obiecuje, że do tych telewizorów, które wyposażone zostały w tunery cyfrowe, poprawka zostanie zastosowana automatycznie. Użytkownicy posiadający modele z tunerami analogowymi będą musieli zawieźć swoje odbiorniki do punktu naprawy.
 

Razgriz

New member
to raczej Sony powinno im zawieźć - dosyć ciężko jest prznieść ważący około 20kg TV 50" - nie wszyscy mają vany....
 

Jarek5_7

New member
mhm nie takie straszne. to 50 dni. chyba nikt nie zostawia tv na 50 dni w stanby.

zeby tylko nie bylo takiego "bledu" ze jakis czas po gwarancji tv sie wylaczy na zawsze...
 

Tanhauser

New member
Jarek5_7 napisał:
mhm nie takie straszne. to 50 dni. chyba nikt nie zostawia tv na 50 dni w stanby.

zeby tylko nie bylo takiego "bledu" ze jakis czas po gwarancji tv sie wylaczy na zawsze...

Stand by, to nie funkcja sleep (która zapewne masz na myśli). Korzystasz z niego codziennie (po prostu wyłączasz TV i przechodzi on w tryb czuwania "stand by"). Pytanie brzmi czy te 1200 h to czas sumaryczny (pomiędzy włączeniami i wyłączeniami) czy też czas jednorazowego stand by (bardzo długiego)?
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
witam
taka akcja świadczy wyłącznie - o odpowiedzialności.
Trzeba oddać ukłon w stronę Sony. Do tej pory nie pamietam aby jakakolwiek firma przyznała sie do błędu.
Szacunek mistrzom.
Sprawa techniki - to tylko logistyka
pozdrawiam
 

krytyk

New member
mistrzowie nie przyznali by sie do błędu, gdyby nie lawina zgłoszeń serwisowych na help desk,
skoro wg ciebie to debeściaki, to dlaczego nie wycofali natychmiast A10 ze sprzedaży? tak właśnie robią mistrzowie,
a ci serdecznie zapraszają klientów do serwisu po wymianę softu, sorry, nie każdy ma czas, pieniądze i dostawczaka aby wozić tv do serwisu,
powinni bezwzgędnie ruszyć tyłeczki do Klienta, on jest tu najważniejszy
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
no no
nie słyszłem żeby producenci aut - wycofywali jakieś modele z produkcji - a tylko wzywają do serwisu.
Część działań wymuszana jest przez przepisy koncernów międzynarodowych oraz obaw o wyceny akcji giełdowych.
Mimo wszystko - pracując kilkanaście lat nie widziałem takiej akcji i potrafię docenić przyznanie się do winy bez względu na styl.
Co do logistyki - to podzielam Twoja ocenę.
pozdrawiam
 

krytyk

New member
dziwię się że stawiasz na równi auta z produktami home, trochę to nie trafione, autem mozna podjechac do tego serwisu, telewizorem pewnie niektórym by się udało, ale większości jednak nie, nawet jesli przy okazji jedzie do tego serwisu autem, bo nie kazdy ma kombiaka albo bagazówkę, a i w kombiaka jak ktos z sony zobaczy ze lezal, to moze klienta odprawic do domu, bo zawsze mozna uznac ze usterka jest bo lezal nie stal...
wymienic soft mozna u kazdego klienta w domu, w przypadku aut raczej trudno aby kazdy miał u siebie autoserwis, tunel...
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
jest to wyłącznie sprawa kosztów . Znacznie bardziej kosztowne jest dojachanie nawet własnym autem do serwisu , jesli jest oddalony od Twojej miejscowosci , niż dostarczenie TV do serwisu zgodnie z przepisami / tv pow. 15 kg msi być odebrany przez serwis na własny koszt i dostarczony do domu./
Ponieważ nie wiemy jaki wariant przejęła firma Sony - dyskusja jest raczej akademicka.
pozdrawiam
 
Do góry