filmbox live promocja w lg

texwit

New member
Witam. Czy ktos moze mi powiedziec jak aktywowac te 3 miesiace za free w smart lg? Zakupilem tv jakis czas temu i pamietam, ze w ktoryms momencie gdy cos tam ustawialem i sie logowalem lg mnie zapytal, czy chce to aktywowac. Wtedy ten krok pomonalem. Teraz bym chcial z tej promocji skorzystac, ale nie wiem jak to zrobic?
 

texwit

New member
Wchodzę w aplikację i mam Pakiet Full za 29,90zł, zaloguj się, dowiedz się więcej i zobacz promo.
Daję zaloguj się i mam: zaloguj się (email i hasło), logowanie kodem promocyjnym (email i kod promocyjny) oraz rejestracja (tu chcą moje dane wraz z numerem karty kredytowej).

To wszystko. Nie widzę opcji skorzystania z promocji LG i nie wiem jak ewentualnie uzyskać kod do logowania z kodem promocyjnym?

Próbowałem wchodzić na stronę lgappstv.com, żeby tam ewentualnie się zarejestrować i uzyskać kod, ale tam nie ma nawet Polski do wyboru..

Zna ktoś drogę do uzyskania 3 miesięcy za free?
 

tompatrz

New member
Mi odpsalo LG że promocja była tylko do rejestracji do 30 listopada, czyli oszukują ludzi, bo na stronie była mowa o lutym 2014.
 

ManiuS_tM

New member
Wiadomość od LG :
" Szanowny Panie,


dziękujemy za kontakt z naszym działem.

Informujemy, że możliwość skorzystania z promocji FILMBOX był tylko do 30.11. Jeżeli nie wykonał Pan poprawnej rejestracji do tego okresu nie ma możliwości skorzystania z tej opcji.

W razie dodatkowych pytań prosimy o ponowny kontakt."

Moja wiadomość do nich :
"Witam ponownie.
To ciekawe co Pan mi tu pisze skoro na wszystkich stronach włącznie z Waszą strona LG jest napisane :
"Do skorzystania z promocji firmy LG i otrzymania darmowego, 3-miesięcznego
dostępu do pakietu Premium FilmBox Live są uprawnieni wszyscy klienci LG, którzy
w okresie pomiędzy 1 września 2013 roku a 28 lutego 2014 roku kupią telewizor LG Smart TV. Później, wystarczy już tylko zarejestrować się na LG Apps TV i cieszyć się darmowym dostępem do FilmBox Live. Organizatorami tej niecodziennej promocji są LG Electronics Polska oraz SPI TV Ltd."

28 luty 2014 rok. Może mi to Pan wyjaśnić ? Bo chyba ktoś tu wprowadza w błąd.
Od dnia zakupu rozważam oddanie produktu ze względu na masakryczny Banding! , a teraz taka wpadka z FilmBox . "

Odpowiedź LG :

"Szanowny Panie,


dziękujemy za kontakt z naszym działem.

Informujemy, że zgłosiliśmy ten błąd na stronie do odpowiedniego działu LG. W najbliższym czasie błąd zostanie poprawiony. Podsumowując promocja trwała do 30.11.

W razie dodatkowych pytań prosimy o ponowny kontakt."
 

makscola

New member
świąteczne cuda

witam

Spotkało mnie to samo, na info poinformowano mnie ze moge dochodzić praw i zgłosić sprawę do reklamacji.
 

Chmiel05

New member
A przypadkiem nie jest tak, że ta promocja trwa do lutego ale włącznie z tymi 3 miesiącami użytkowania filmbox? To ma sens. Nie widzę tu oszustwa.
 

makscola

New member
Chyba trzeba nagłośnić sprawę na stronach które powielają artykuł lg że firma leci w balona i traktuje swoich klijętów jak idiotów, sprawę zgłoszę do centrali głównej a nie do polskiej to chociaż polecą jakiś stołki że tak pracownicy lg polska podchodzą do klijęta którzy kupują ich topowe produkty za kilka tyś. . Zyskać klijęta w dzisiejszych czasach jest bardzo trudno a stracić można bardzo prędko.
 

texwit

New member
Na mój drugi mail dostałem taką odpowiedź:

Szanowny Panie,


dziękujemy za kontakt z naszym działem.

Informujemy, że na stronie LG jest błąd, który już został zgłoszony do poprawy. Niestety promocja bezpłatnego 3 miesięcznego dostępu do FILMBOX skończyła się 30.11.2013.

W razie dodatkowych pytań prosimy o ponowny kontakt.

Z poważaniem,
Stanisław Grabowski
LG Electronics Polska.



Czyli LG przyznaje, że to ich błąd. Jednocześnie ma w dupie poszkodowanych klientów.

Dlaczego poszkodowanych? Moja sytuacja była taka:
1) Zakupiłem TV w listopadzie, wiedziałem że z promocji mogę skorzystać do końca lutego 2014, a nie mam za bardzo teraz czasu na oglądanie TV, więc pomyślałem, że sobie uaktywnię to np. po nowym roku
2) Gdyby na stronie LG było, że promocja trwa tylko do końca listopada, to aktywowałbym ją sobie natychmiast po zakupie

Czyli nie mam dostępu do tej aplikacji w wyniku błędnej informacji podanej na oficjalnej stronie LG.

Jak pisałem, aż tak mi na tym filmboxie nie zależy, ale wkurza mnie takie traktowanie mnie jako klienta.

W związku z tym trochę im jeszcze pomarudzę. Mam nadzieję, że ktoś się przyłączy, choć nie wiem, czy to coś da. Oni raczej wszystko zleją i nie będą się przejmować :)

W dodatku jak się dostaje od nich maila, to nie ma opcji żeby na niego odpowiedzieć i zachować historię korespondencji. Mam wrażenie, że ten drugi koleś, który mi odpowiadał, nie wiedział, że już raz do nich pisałem. Adres, z którego piszą jest niby tylko do wysyłania przez nich wiadomości.
Chyba po następnej takiej odpowiedzi przejdę na kontakt telefoniczny..
 

makscola

New member
tak trzymać pisać pisać pisać i zbierać dowody. ja sprawę nagłaśniam na stronach z opisem jaka to super firama lg polska bo udostepnia na 3 miechy filmbox live, a po zakupie tv ma ich za kretynów i ich zlewa , jak chcą reklame to ją bedą mieli. zapraszam wszyskich poszkodowanych do tego samego. W innych krajach jest to do niedopuszczalne aby koncern sie tak zachowywał w stosunku do swoich klijętów, bo by mu dowalili kare z urzedu oraz obowiązek wywiązania sie z umowy.
 

texwit

New member
Może pojawiło się światełko w tunelu. Po kolejnym mailu do nich, gdzie napisałem w trochę ostrzejszych słowach co sądzę o ich podejściu do klienta, otrzymałem taką odpowiedź:


Szanowny Panie,
dziękujemy za kontakt z naszym działem.

Uprzejmie informujemy, iż w zaistniałej sytuacji może Pan skierować się do działu decyzyjnego firmy LG, gdzie sprawa zostanie dokładnie rozpatrzona.

Kontakt z działem reklamacji można nawiązać drogą e-mail na adres reklamacje@lge.pl

W treści pisma proszę podać:
- dane sprzętu (model oraz numer seryjny i datę zakupu)
- opis zaistniałej sytuacji oraz swoje żądania
- dane kontaktowe do siebie

Pracownicy działu reklamacji po zbadaniu sprawy będą się z Panem kontaktować celem dalszych wyjaśnień.
W razie dodatkowych pytań prosimy o ponowny kontakt.

Z poważaniem, Stanisław Grabowski LG Electronics Polska.
 

Phiotrus

New member
Kolejnym etapem będzie odpowiedź z działu reklamacji :

[FONT=&quot]"Szanowny Panie,[/FONT]

[FONT=&quot]Dziękujemy za pismo skierowane do naszej firmy. Jest nam niezmiernie przykro, że produkt naszej marki stał się powodem [/FONT]
[FONT=&quot]niedogodnej dla Pana sytuacji. Po zapoznaniu się ze sprawą, pragnę przedstawić stanowisko LG Electronics Polska.[/FONT]

[FONT=&quot]Uprzejmie proszę o przyjęcie przeprosin w związku z zaistniałą sytuacją dotyczącą promocji LG Smart TV FILMBOXLIVE. [/FONT]
[FONT=&quot]Z przykrością informujemy, iż w informacjach zamieszczonych na stornie znajduje się błąd. Rejestracja w promocji[/FONT]
[FONT=&quot]możliwa była w okresie od 01.09.2013 do 30.11.2013. [/FONT]

[FONT=&quot]W związku z powyższym brak jest możliwości otrzymania bezpłatnego dostępu do ww. aplikacji. Za niedogodności bardzo przepraszamy. [/FONT]

[FONT=&quot]W ramach rekompensaty poniżej znajduje się kod do aplikacji IPLA:[/FONT]"
[FONT=&quot]
[/FONT]
Ja właśnie taki dostałem lecz nie umiem go użyć, wiec czekam na kolejnego maila z działu reklamacji ;)
 
Do góry