F6650 - zrywanie połączenia sieciowego

Bladess11

New member
Witam wszystkich, mam problem z telewizorem, często zrywa mi połączenie z routerem, korzystam z weeb.tv i oglądanie programów jest irytujące, dodam, że z routerem wszystko jest ok, problem tkwi w telewizorze, niekiedy się zawiesza i nie wyszukuje w ogóle sieci bezprzewodowych, rzadko bo rzadko ale też się sam restartuje. Czy miał ktoś taki problem? Czy warto oddawać go na gwarancję, ponieważ jestem pewien, że dostanę odpowiedź, że problem leży po stronie routera... Proszę o pomoc.
Wersja oprogramowania jest najnowsza, dodam, że na początku przez pół roku nie było żadnych problemów.
 

gracek1001

New member
Ja tak mialem w h6400,byla to wina zasiegu,wszystkie inne urzadzenia dobrze dzialaly,wiec przenioslem router blizej tv i nie mam juz tego problemu.

Wysłane z mojego LG-P875 przy użyciu Tapatalka
 

jarjar82

New member
Właśnie wszedłem tu dziś specjalnie, by poszukać coś na ten temat. Mimo ze tv mam od przeszło roku...dopiero teraz jest czas na korzystanie z możliwości tego TV. Tv zrywal połączenie juz wcześniej, ale zwalalem to na router od Vectry i słaby zasięg. Od 2 dni mam l możliwość testowania LTE od Plusa. Modem/router wyrzucony za tv...pełen zasięg. ..no i dupa. ..na vevo zrywa ...na YouTube podobnie. ...oj nie fajna sprawa. Wiem że temat sie pojawiał w innych wątkach. ....moze w tym uda sie cos ustalić z racji świeżości ;-)
TDX mógł by wrzucić do FAQ ogóle nastawy routera (ogólnie dla wszystkich modeli) sa pewne ustawienia które należy zastosować by TV nie mial problemu( chyba że domyślne sa zawsze ok)
 
Do góry