Panowie,
Kupiłem w ubiegłym tygodniu moduł (cena na allegro spadła do ok. 400zł). Ogólnie mam same pozytywne wrażenia. Smart Hub włącza się błyskawicznie, nie trzeba czekać po włączeniu telewizora.
Fajnie że jest w końcu dostęp do harmonogramu i edycji kanałów z poziomu menu tv.
Bardzo mi się nie podoba temperatura modułu, jest bardzo gorący. Poradziłem sobie, jak chłopski filozof , doklejając do niego aluminiowy radiator.
Mam niestety dwa problemy: nie mogę połączyć konta samsung z np. dropboxem, komunikat "brak połączenia z serwerem, spróbuj później".
Druga sprawa to zniknięcie kart "historia" i "Moje pliki" w smart hub. Przez pierwsze parę dni były Dostęp do plików mam poprzez menu "sources". Obecnie w smarthub mam trzy karty.
Próbowałem resetu tv, ponownej instalacji modułu. Mimo najnowszych wersji softu bez sukcesu. Serwis online samsunga nie pomógł, zresetowano ustawienia tv. Mam wrażenie, że nie są w stanie zrobić więcej niż ja z pilotem w ręku. Mieli sprawdzić, czy to problem po stronie serwerów samsunga i oddzwonić. Na telefon się jednak nie doczekałem.
Jakieś pomysły, sugestie osób mających ten sam sprzęt ?
Kupiłem w ubiegłym tygodniu moduł (cena na allegro spadła do ok. 400zł). Ogólnie mam same pozytywne wrażenia. Smart Hub włącza się błyskawicznie, nie trzeba czekać po włączeniu telewizora.
Fajnie że jest w końcu dostęp do harmonogramu i edycji kanałów z poziomu menu tv.
Bardzo mi się nie podoba temperatura modułu, jest bardzo gorący. Poradziłem sobie, jak chłopski filozof , doklejając do niego aluminiowy radiator.
Mam niestety dwa problemy: nie mogę połączyć konta samsung z np. dropboxem, komunikat "brak połączenia z serwerem, spróbuj później".
Druga sprawa to zniknięcie kart "historia" i "Moje pliki" w smart hub. Przez pierwsze parę dni były Dostęp do plików mam poprzez menu "sources". Obecnie w smarthub mam trzy karty.
Próbowałem resetu tv, ponownej instalacji modułu. Mimo najnowszych wersji softu bez sukcesu. Serwis online samsunga nie pomógł, zresetowano ustawienia tv. Mam wrażenie, że nie są w stanie zrobić więcej niż ja z pilotem w ręku. Mieli sprawdzić, czy to problem po stronie serwerów samsunga i oddzwonić. Na telefon się jednak nie doczekałem.
Jakieś pomysły, sugestie osób mających ten sam sprzęt ?