Witam,
Jako, że jest to mój pierwszy post na forum to chcę się przywitać. Problem polega na tym, że od wczoraj nie działa mi internet w telewizorze. Telewizor łączy się z routerem dostaje IP, ale przy próbie połączenia z internetem jest błąd. Zmieniałem ręcznie IP nic nie dało. Wgrałem najnowsze oprogramowanie ze strony Samsunga przez USB i dalej nic... Podłączałem do komputera ten sam kabel i tu działa wszystko jak trzeba. Czy ktoś jest w stanie pomóc? Czy niestety muszę oddać telewizor do serwisu?
Jako, że jest to mój pierwszy post na forum to chcę się przywitać. Problem polega na tym, że od wczoraj nie działa mi internet w telewizorze. Telewizor łączy się z routerem dostaje IP, ale przy próbie połączenia z internetem jest błąd. Zmieniałem ręcznie IP nic nie dało. Wgrałem najnowsze oprogramowanie ze strony Samsunga przez USB i dalej nic... Podłączałem do komputera ten sam kabel i tu działa wszystko jak trzeba. Czy ktoś jest w stanie pomóc? Czy niestety muszę oddać telewizor do serwisu?