electro.pl

przemekdsxx

New member
Wita,po miesiącu poszukiwań jednak skusiłem się na pv80 42 cale.
Zamówiłem w electro.pl ponieważ mieli najtaniej 2469.W wyborze sklepu pomogła przejrzystość strony i tani kurier z oddziałem w moim mieście.(niestety DPD).

Zamówiłem wczoraj ok 11 a za niedługi czas już TV był w przygotowaniu zobaczymy czy dziś już go wyślą.
 

przemekdsxx

New member
Dziś wysyłka, więc średnio szybko(po 2 dniach) jutro będzie TV wiec w sumie w poniedziałek zamówiłem a w cvzwartek będzie.(mam nadzieję że cały...ahh DPD)

DPD mimo moich obaw sprawiło się na medal.Tv już był dostarczony w środę do magazynu ok 18.Dziś(czwartek) spokojnie go sobie odebrałem obejrzałem i o dziwo rozpakowałem przed płaceniem.

POLECAM SKLEP ELECTRO.PL

Przemek z Jeleniej Góry.
 

ossamus

New member
Polecam sklep goraco !
W srode okolo 13 zamowilem sobie telewizorek , a w piatek okolo 13 byl juz u mnie , znakomita komunikacja mailoWA , GORACO POLECAM.
 

walczy

New member
Mojego Panasonica 42PV8 także kupowałem w electro.pl, i także traksakcja została przeprowadzona wzorowo :), a sam TV jest bez zarzutu.
 

poker2

New member
Witam!

Jeżeli chodzi o electro.pl to nie mogę powiedzieć o nich złego słowa, tylko ten ich kurier DPD:twisted:- po prostu tragedia.
Kliknąłem w electro.pl Sony Bravia KLD-32v4500 w niedzielę 26.10 w czwartek 29.10 TV był już do odebrania. Kurier zadzwonił do mnie rano i na wstępie stwierdził że przesyłka jest uszkodzona tzn. zalana wodą. Ustaliliśmy, że odbiorę sobie sam u nich w oddziale. Niestety nawet nie rozpakowywałem, ponad połowa kartonu była mokra, aż nóż w kieszeni się otwiera jak oni traktują przesyłki. Ciekawy jestem czy oni transportują wszystkie LCD pionowo?

Odmówiłem odbioru i zgonie ze wskazówką gostka z infolinii electro, złożyłem reklamacje teraz czekam na odp. z electro.

A już byłem tak podekscytowany, a tu kicha. Nie ma to jak w tradycyjnym sklepie, idziesz, kupujesz, masz - tylko te ceny :)

Jeżeli chodzi o sklep electro.pl to mimo takich przejść polecam.
 

fibix

New member
Witam !

Również zakupiłem TV Panasa 42PV80 w electro.pl. Do sklepu nie mam żadnych zastrzeżeń, wszystko bylo OK, czyli, kontakt mailowy i telefoniczny ze sklepem, karton od telewizora nie naruszony, sprzęt kompletny i w zasadzie nie otwierany, tzn. karton otworzyli żeby podbić gwarancję i nawet mały gadget dorzucili (taki zegarek elektroniczny na biurko) ale folia na telewizorku nie naruszona była. po uruchomieniu oczywiście wszystko OK, 2 włączenia i 0:00 h przepracowanych. Wszystko by było OK gdyby nie właśnie to cholerne DPD. Co do transportu nie mam zastrzeżeń, przewóz w pionie i ładnie przymocowany był, ale czas oczekiwania mógł by być krótszy. Zamówienie w poniedziałek a odbiór w piątek. I po kiego piszą dostawa 1-3 dni. Mało tego w ten poniedziałek (27.10.2008 zamówiłem również w electro.pl nawigację MIO. W mailu dostałem wieczorem informację, że zamówienie uzyskało status wysłane, dzisiaj piątek (31.10.2008 a przesyłki nie ma:hmm:. I historia sie powtarza, tylko trwa jeszcze dłużej. Mam nadzieję że do poniedziałku dojedzie. A, obydwa zamówienia byly za pobraniem płatne u kuriera. Czyli to DPD jest strasznie badziewne.
Poza tym Polecam sklep electro.pl.

Pozdrawiam wszystkich forumowiczów
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

sebisebi

New member
Też planuję kupić w electro.pl. Panowie jak to jest z tym kurierem? Najpierw płacimy kurierowi za przesyłkę i później sprawdzamy sprzęt czy odwrotnie można zrobić???
 

zbyszko74

New member
A dlaczego nie wybrałeś UPS przecież electro oferuje dwie firmy kurierskie do wyboru.

PS. Ja dzisiaj zamówiłem TH-42PV80 zobaczymy kiedy dostanę.

Pozdrawiam :)
 

roman55

New member
Ja już nieraz korzystałem z tego sklepu i zawsze było wszystko OK . Ostatni mój zakup to Soniaczek 40w40000 bo cena była atrakcyjna, a najważniejsze to zawsze dobry kontakt z sklepem , miła i rzeczowa obsługa , monitoring przesyłki z powiadomieniem o wysyłce, szybka dostawa max 48 godzin od złożenia zamówienia i towar w domu . Polecam :)
 

Adriano L.

New member
Jeżeli mogę się podłączyć to powiem tylko tyle, że kupiłem u nich raz i to coś z AGD niż RTV, ale odniosłem bardzo pozytywne wrażenie, że sklep jest bardzo dobrze prowadzony. Miła i sprawna obsługa, potrfili doradzić no i towar dotarł szybko.

Pozdrawiam
 

franeek

New member
Kupiłem u nich krajalnicę ZELMERA - przed wysyłką zadzwoniła pani ,że dostrzegła iż w moim modelu na zdjęciu jest inny kolor podstawki którą proucent zmienił a noi na zdjęciach nie- zaproponowała mi wysłanie droższej z białą bez dopłaty. Odpowiedziałem że nie zależy mi na tym.
Przy odbiorze zapłaciłem cenę bez wysyłki - tak było policzone.
Tak powinno wyglądać to wszędzie - :krol:
 

FredzioPL

Klub HDTV.com.pl
vip
Ja generalnie jestem bardziej niz zadowolony zarowno z DPD jak i electro.pl/ DPD jako jedna z nielicznych firm kurierskich w moim rejonie pomaga we wnoszeniu przesylek a nie jak buraki z UPSa nie dosc ze nie pomagaja nie dzwonia przed dostarczeniem to dodatkowo nie chce im sie czekakc na sprawdzenie przesylki. Zamawialem juz w electro panasa 42pv80 oraz pralke, i jedno i drugie wnosilismy z gosciem i cierpliwie czekal na sprawdznie.

Z UPSa nigdy juz nie skorzystam w moim rejonie strasznie nieprzyjemni goscie pracuja.
 
Nie mogę pozytywnie wypowiedzieć się o sklepie Electro.pl. Wręcz przeciwnie. W dniu 29 listopada 2008 r. zamówiłem u nich TV Samsung PDP 50A656. Przysłali mi potwierdzenie przyjęcia zamówienia i fakturę "pro forma". W dniu 30 listopada 2008 r. (Niedziela) zauważyłem na ich stronie że zamówiony model Samsunga jest "chwilowo niedostępny". Ponieważ pracowali w tym dniu zadzwoniłem do doradcy klienta i zapytałem czy na pewno mają dla mnie zamówiony towar. Pani z którą rozmawiałem oświadczyła że tak, skoro otrzymałem fakturę to towar jest. W dniu 1 grudnia 2008 r. mój bank wykonał przelew na nr konta wskazany w fakturze. W dniu 3 grudnia 2008 r. (Środa) nie otrzymałem nr listu przewozowego, kuriera też nie było. Wykonałem drugi telefon. Ta sama pani powiedziała "mamy dużo pracy i dlatego nie wysłaliśmy towaru do pana, w dniu 4 grudnia 2008 r. wyślemy panu nr listu przewozowego a w dniu 5 grudnia 2008 r. otrzyma pan zamówiony towar". W dniu 5 grudnia 2008 r. kurier nie pojawił się. Wykonałem trzeci telefon rozmawiałem z tą samą panią. Pytanie, dlaczego? Odpowiedź, nie otrzyma pan zamówionego towaru ponieważ nie mamy tego TV. Rzekomo dlatego ze w magazynie mieli LCD Samsunga który w systemie elektronicznym został zaewidencjonowany jako plazma. Pani powiedziała że jedynie może mi zwrócić pieniądze i zakończyła rozmowę. Zadzwoniłem do kierownika. Usłyszałem że nie sprowadzi tego TV, zadzwoni do mnie inny doradca klienta i zaproponuje inny TV w zamian. Zadzwonił i zaproponował TV hd ready innego producenta, powiedziałem że interesuje mnie tylko full hd, pan powiedział że proponowany TV ma twardy dysk. Zakończenie, oddali pieniądze.
Profesjonalizm w punktach:
1. Telefon od zaniepokojonego klienta, to nie powód do wykonania sprawdzenia.
2. Drugi telefon od zaniepokojonego klienta, nic się nie dzieje, to tylko dużo pracy.
3. Trzeci telefon od zaniepokojonego klienta, eureka, nie ma zamówionego towaru.
4. Potrafią pomylić TV LCD z plazmowym TV i nie ukrywają tego.
5. Technologia HD ready + twardy dysk to ekwiwalent technologii full HD.
 
Do góry