Ekran elektrycznie rozwijany z napinaczami

KoNraDo2016

New member
Witam wszystkich.

Kupiłem ekran inceiling tensioned gray pro i po jego rozwinięciu moją uwagę zwróciły poziome, liniowe uwypuklenia co ok. 25 cm na całej wysokości materiału.
Nie mam doświadczenia z ekranami ale czy to nie jest jakaś wada? Jakie Wy macie doświadczenia w tej kwestii?
 

darekguma

New member
Bez reklam
Mam podobny ekran tylko Wite Pro i czegoś takiego nie mam, powierzchnia gładka jak stół. Jak ekran na gwarancji to reklamuj.
 
Ostatnia edycja:

KoNraDo2016

New member
Sądzę, że jest to efekt naklejenia materiału na wał ekranu. Materiał jest podobny do gumy, łatwo się rozciąga. Niestety żeby wyciągnąć wypukłości dolna belka musiałaby być dożo cięższa, a i napinacze sprawy nie ułatwiają.
 

KoNraDo2016

New member
Może teraz się uda

988817d59e46de376b09f7843a0c957b.jpg


cab926ca147b796c20dedf6b593843ab.jpg
 

KoNraDo2016

New member
Rozmawiałem ze sprzedawcą i uzyskałem informację, po jego konsultacji z producentem, że widoczne wypukłości są efektem naklejenia materiału na wał ekranu. Mam rozwinąć ekran i odczekać obserwując czy wszystko sie prostuje ( najlepiej jakby było cieplej). Ponieważ kończę budowę sufitu podwieszanego to zrobie j.w. w połowie tygodnia i odczekam parę dni. Poinformuje co i jak.
 

KoNraDo2016

New member
Po zainstalowaniu projektora, sprawdziłem na własne oczy czy ww. wypukłości ekranu przeszkadzają. Nie przeszkadzają, zarówno w trybie low jak i high lampy projektora sony HW55es. Po rozwinięciu ekranu wypukłości są większe, jednak po krótkim czasie (mogę zbadać dokładnie dla zainteresowanych) zmniejszają się widocznie, choć nie znikają całkowicie.
Osobiście nie będę podejmował działań gwarancyjnych ponieważ sprawa dotyczy specyfiki użytego materiału.