Witam wszystkich,
w telegraficznym skrócie problem wygląda następująco:
1. Samsung UE46F6400 został dziś wyjęty z pudełka, podłączono do niego kabel antenowy (analogowe UPC).
2. Zostało skonfigurowane połączenie z internetem.
3. W kolejnym kroku konfiguracji (ekran "Automatyczne strojenie") odbywa się wyszukiwanie kanałów. Funkcja wydaje się działać poprawnie - znajdowane są jakieś kanały aż cała procedura się kończy. Liczba znalezionych kanałów jest prawidłowa (tj. taka sama jak na innym odbiorniku).
4. Dalej przechodzimy przez kolejne ekrany, aż docieramy do konfiguracji Smart Hub - przy pierwszym przejściu przez ten ekran zaznaczyłem pole wyboru oznaczające akceptację warunków usługi oraz zasad ochrony prywatności, w tej chwili nie mogę już usunąć tego zaznaczenia - jest ustawione "na stałe".
5. Na kolejnym ekranie mamy tytuł "Wybierz usługodawcę" i poniżej opis pola "Wprowadź kod pocztowy i wybierz usługodawcę do rekomendacji" - jednak na tym wszystkim wyświetlone jest okienko z komunikatem o błędzie: "Nie znaleziono kanału. Ustaw po automatycznym zaprogramowaniu kanałów" i dwa przyciski: "Poprzedni" oraz "Pomiń". "Poprzedni" przerzuca nas na wcześniejszy ekran (Smart Hub), "Pomiń" cofa nas do ekranu "Automatyczne strojenie".
Jako że konfiguracja nie została prawidłowo zakończona, telewizora nie można używać. Chętnie wyłączyłbym Smart Hub, żeby ominąć ekrany z jego konfiguracją, ale w tej chwili nie bardzo potrafię to zrobić (pola wyboru są zaznaczone i tego zaznaczenia nie można usunąć). Po wyłączeniu i ponownym włączeniu przez ok. sekundę widać obraz z pierwszego znalezionego kanału, po czym trafiamy na ekran strojenia i cała historia się powtarza.
Czy ktoś byłby w stanie służyć jakąkolwiek radą w tej sytuacji? Planuję jutro zadzwonić na infolinię Samsunga, ale wiele się po tym telefonie nie spodziewam.
Z góry dziękuję za każdą pomoc i pozdrawiam, D.
w telegraficznym skrócie problem wygląda następująco:
1. Samsung UE46F6400 został dziś wyjęty z pudełka, podłączono do niego kabel antenowy (analogowe UPC).
2. Zostało skonfigurowane połączenie z internetem.
3. W kolejnym kroku konfiguracji (ekran "Automatyczne strojenie") odbywa się wyszukiwanie kanałów. Funkcja wydaje się działać poprawnie - znajdowane są jakieś kanały aż cała procedura się kończy. Liczba znalezionych kanałów jest prawidłowa (tj. taka sama jak na innym odbiorniku).
4. Dalej przechodzimy przez kolejne ekrany, aż docieramy do konfiguracji Smart Hub - przy pierwszym przejściu przez ten ekran zaznaczyłem pole wyboru oznaczające akceptację warunków usługi oraz zasad ochrony prywatności, w tej chwili nie mogę już usunąć tego zaznaczenia - jest ustawione "na stałe".
5. Na kolejnym ekranie mamy tytuł "Wybierz usługodawcę" i poniżej opis pola "Wprowadź kod pocztowy i wybierz usługodawcę do rekomendacji" - jednak na tym wszystkim wyświetlone jest okienko z komunikatem o błędzie: "Nie znaleziono kanału. Ustaw po automatycznym zaprogramowaniu kanałów" i dwa przyciski: "Poprzedni" oraz "Pomiń". "Poprzedni" przerzuca nas na wcześniejszy ekran (Smart Hub), "Pomiń" cofa nas do ekranu "Automatyczne strojenie".
Jako że konfiguracja nie została prawidłowo zakończona, telewizora nie można używać. Chętnie wyłączyłbym Smart Hub, żeby ominąć ekrany z jego konfiguracją, ale w tej chwili nie bardzo potrafię to zrobić (pola wyboru są zaznaczone i tego zaznaczenia nie można usunąć). Po wyłączeniu i ponownym włączeniu przez ok. sekundę widać obraz z pierwszego znalezionego kanału, po czym trafiamy na ekran strojenia i cała historia się powtarza.
Czy ktoś byłby w stanie służyć jakąkolwiek radą w tej sytuacji? Planuję jutro zadzwonić na infolinię Samsunga, ale wiele się po tym telefonie nie spodziewam.
Z góry dziękuję za każdą pomoc i pozdrawiam, D.