Dziwny problem z uruchomieniem Samsunga UE46F6400

dwi

New member
Witam wszystkich,
w telegraficznym skrócie problem wygląda następująco:
1. Samsung UE46F6400 został dziś wyjęty z pudełka, podłączono do niego kabel antenowy (analogowe UPC).
2. Zostało skonfigurowane połączenie z internetem.
3. W kolejnym kroku konfiguracji (ekran "Automatyczne strojenie") odbywa się wyszukiwanie kanałów. Funkcja wydaje się działać poprawnie - znajdowane są jakieś kanały aż cała procedura się kończy. Liczba znalezionych kanałów jest prawidłowa (tj. taka sama jak na innym odbiorniku).
4. Dalej przechodzimy przez kolejne ekrany, aż docieramy do konfiguracji Smart Hub - przy pierwszym przejściu przez ten ekran zaznaczyłem pole wyboru oznaczające akceptację warunków usługi oraz zasad ochrony prywatności, w tej chwili nie mogę już usunąć tego zaznaczenia - jest ustawione "na stałe".
5. Na kolejnym ekranie mamy tytuł "Wybierz usługodawcę" i poniżej opis pola "Wprowadź kod pocztowy i wybierz usługodawcę do rekomendacji" - jednak na tym wszystkim wyświetlone jest okienko z komunikatem o błędzie: "Nie znaleziono kanału. Ustaw po automatycznym zaprogramowaniu kanałów" i dwa przyciski: "Poprzedni" oraz "Pomiń". "Poprzedni" przerzuca nas na wcześniejszy ekran (Smart Hub), "Pomiń" cofa nas do ekranu "Automatyczne strojenie".

Jako że konfiguracja nie została prawidłowo zakończona, telewizora nie można używać. Chętnie wyłączyłbym Smart Hub, żeby ominąć ekrany z jego konfiguracją, ale w tej chwili nie bardzo potrafię to zrobić (pola wyboru są zaznaczone i tego zaznaczenia nie można usunąć). Po wyłączeniu i ponownym włączeniu przez ok. sekundę widać obraz z pierwszego znalezionego kanału, po czym trafiamy na ekran strojenia i cała historia się powtarza.

Czy ktoś byłby w stanie służyć jakąkolwiek radą w tej sytuacji? Planuję jutro zadzwonić na infolinię Samsunga, ale wiele się po tym telefonie nie spodziewam.

Z góry dziękuję za każdą pomoc i pozdrawiam, D.
 

jajecznic

New member
Witam mialem ten sam problem ale metoda prob i błędów udalo mi sie z tego wyjsc, mam analogowa tv z multimedii, nie pamietam dokładnie jak ale chyba zaznaczylem zeby skanowal tylko kanaly cyfrowe i wyszukal mi ich 7 i udalo sie reszta przebiegla bez problemu, udalo sie dokonczyc konfiguracje, potem w menu zrobilem ponowny skan ale juz analogowych kanalow i wszystko juz ok.
 

Durf

New member
Panowie pozwolicie że zboczę z tematu - jesteści zadowoleni z telewizora ? :) Dzisiaj oglądałem go w dwóch sklepach i zrobił na mnie naprawde duże wrażenie, w porównaniu do 46F6500 grał nawet ładniej, choć pewnie była to kwestia ustawień. Będę wdzięczny za wszelkie opinie
 

tdx

New member
Bez reklam
Panowie pozwolicie że zboczę z tematu - jesteści zadowoleni z telewizora ? :) Dzisiaj oglądałem go w dwóch sklepach i zrobił na mnie naprawde duże wrażenie, w porównaniu do 46F6500 grał nawet ładniej, choć pewnie była to kwestia ustawień. Będę wdzięczny za wszelkie opinie
Tv jak najbardziej godny polecenia w tej klasie cenowej
 

rafalkopyc

New member
Ja również mam podobny problem z punktem 5 czyli "Wybierz usługodawcę" i poniżej opis pola "Wprowadź kod pocztowy i wybierz usługodawcę do rekomendacji"
Po wpisaniu kodu pisze że błedny kod i nie mogę poprawnie tego ustawić.
Mam kartę Ci wsadzoną w tv z sieci UPC.
Czy jest na to jakiś sposób aby rekomendacja działała? ( mam tv55F7000)
 

tdx

New member
Bez reklam
Możesz spróbować np
Funkcje smart ust usł warto obejrzeć >> konf warto obejrzeć >> antena i wybierasz usługodawce i ogień :)
 

rafalkopyc

New member
Dalej lipa.
Wybieram ... potem antena i pojawia się to co w załącznikach.
Może przyczyna leży w tym że nie mam dekodera, a karte CI ?
 

Attachments

  • 20130709_161751.jpg
    20130709_161751.jpg
    262,9 KB · Wyś: 360
  • 20130709_161812.jpg
    20130709_161812.jpg
    258,3 KB · Wyś: 203
  • 20130709_161859.jpg
    20130709_161859.jpg
    311,2 KB · Wyś: 425

rafalkopyc

New member
No niestety , wpisywałem już tyle kodów -Twój również i dalej napis
Brak mojego usługodaw.

Jutro raczej będę do nich dzwonić, niech coś doradzą.
 

Derbian

New member
Jak coś się dowiesz w sprawie rekomendacji to daj znać ja na info Samsunga się dowiedziałem, że generalnie UPC ma taką możliwość a Vectra nie ale jak widać u @tdx działa i jest ok. U mnie jest tak a mam model F6640 że wybieram usługodawcę ale nie mogę zmieniać kanałów jak oszukam i dam tak to rekomendacja się pojawia, ale nie mogę zmienić kanału. Wszystkie menu itp., pogłaszanie działa walczę z tym dalej.
 

rafalkopyc

New member
Dzwoniłem na infolinię samsunga. Po 30 min. ciężkiej rozmowy stwierdziliśmy , że najlepiej będzie jak zaczekam na nowe oprogramowanie, bo być może to jest przyczyną - do 2 tygodni ma się pojawić.
A jak to nie pomoże to dalej będziemy działać.
Pan twierdził że w UPC nie powinno być żadnych problemów z rekomendacją. Na moje pytanie , że być może jest to wina tego że mam karte CI - nie umiał mi odpowiedzieć..... czyli wiedza znikoma...

Mam pytanie do kolegi tdx, rozumiem że też masz włożoną kartę CI do tv ?

Może ktoś jeszcze potwierdzić działanie rekomendacji w jakiekolwiek sieci kablowej z kartą CI ?

Jak wybieram źródło kanału na dekoder, wprowadzam kod to wtedy mam listę usługodawców, wybieram UPC i wtedy widzę podgląd co warto obejrzeć.
Tylko jak wchodzę na cokolwiek to zmienia mnie na wejście HDMI z napisem brak zapisanych programów( czy jakoś tak). Gdybym miał dekoder to pewnie by wszystko było ok

Mam podejrzenie że przyczyną może być właśnie ta karta, albo w sofcie żeby oprócz anteny i dekodera, była opcja karty CI do wyboru.
 

dwi

New member
Mam podejrzenie że przyczyną może być właśnie ta karta, albo w sofcie żeby oprócz anteny i dekodera, była opcja karty CI do wyboru.

Ja mam trochę inne obserwacje - też z UPC. Na początku telewizor był podłączony wyłączne do sygnału analogowego, po podaniu kodu pocztowego (59-300) pojawiła się lista usługodawców, na liście był UPC - czyli tak, jak być powinno. Rekomendacje działały do momentu, gdy z pewnych przyczyn ponownie uruchomiłem skanowanie kanałów (wcześniej instalowało się kilka aktualizacji) - od tego momentu było jak u Ciebie: czegokolwiek bym nie wpisał w polu kod pocztowy, pojawia się komunikat "Brak usługodawcy".

Niedawno dodana została karta CI+, ale to niczego nie zmieniło.

Podejrzewam, że "winna" jest tutaj któraś z kolejnych aktualizacji oprogramowania telewizora.
 

C14P4

New member
Witam. Czy komuś wkońcu uda się rozwiązać ten problem z S recommend? Doczekaliśmy się wersji oprogramowania 1109 i dalej komunikat ,o nie obsługiwanym dostawcu po wpisaniu kody pocztowego. HELP_!
 

dwi

New member
U mnie jest identycznie - tzn. po ostatniej aktualizacji oprogramowania dalej nie działa.

Do tego mam jeszcze jeden dziwny problem, który pojawił się po którejś z ostatnich aktualizacj: próba wejścia do "Inne aplikacje" w Smart Hub na zakładce z aplikacjami kończy się restartem telewizora. :confused: Jeden i drugi problem pojawiły się z czasem - na samym początku rekomendacje również działały.

Czy jest jakiś sposób, żeby przywrócić w telewizorze ustawienia fabryczne, łącznie z wersją oprogramowania, która była na początku? Na razie wyłączyłem automatyczne aktualizacje :) - jeśli tak to będzie wyglądało dalej, to po którejś z nich telewizor po prostu już się nie da uruchomić.
 

tdx

New member
Bez reklam
U mnie jest identycznie - tzn. po ostatniej aktualizacji oprogramowania dalej nie działa.

Do tego mam jeszcze jeden dziwny problem, który pojawił się po którejś z ostatnich aktualizacj: próba wejścia do "Inne aplikacje" w Smart Hub na zakładce z aplikacjami kończy się restartem telewizora. :confused: Jeden i drugi problem pojawiły się z czasem - na samym początku rekomendacje również działały.

Czy jest jakiś sposób, żeby przywrócić w telewizorze ustawienia fabryczne, łącznie z wersją oprogramowania, która była na początku? Na razie wyłączyłem automatyczne aktualizacje :) - jeśli tak to będzie wyglądało dalej, to po którejś z nich telewizor po prostu już się nie da uruchomić.

Zacznij od resetu smart hab jak to nie pomoże, przywróć fabryczne z menu serwisowego

Pojawił się test 32F6400 na AVForum
http://www.avforums.com/reviews/Sam...75-F6400-LED-LCD-3D-TV-Review_580/Review.html
 
Ostatnia edycja:

lajosztokor

New member
Witam wszystkich. Mam pytanie, tydzien temu kupilem 46f6400. Wszytko bylo ok. Gdy zassal wersje 1109 przestalo dzialac wskaznik zyzycia energii poprzez przycisk info. Czy u Was tez tak jest czy problem lezy gdzie indziej ?
 

gorfead

New member
Witam wszystkich :)
Mam pytanie do osob, ktore maja ten telewizorek :wink: (albo sa w temacie :lol: ) Otoz wlasnie doszedl do mnie ten wlasnie model, i teraz chcialbym go jakos ogarnac, z tym ze w temacie telewizorow nie jestem, troche poszperalem w google, ale prosilbym Was o odpowiedz na kilka moich pytan
Wiec mam dekoder z orange, narazie kanaly przelaczam pilotem od dekodera, czy zeby moc zmieniac pilotem od tv musze 'ustawic' go jako pilot uniwersalny? Wtedy powinno smigac? :p
Drugie pytanie dotyczy funkcji zwiazanych z internetem. Jak uzyskac dostep do internetu? Mam routera, ale nie wiem jak moge sie z nim polaczyc. Mam rozumiec ze telewizor ma wbudowane WiFi? Nie musze miec zadnego odbiornika? Dodatkowo, moglby ktos wstepnie opisac dostep do YouTube'a za pomoca SMART HUB? Jak wpisujecie szukane frazy? Jest klawiatura na ekranie? :p
Telewizor ma funkcje TIME SHIFT, mam rozumiec, ze moge zatrzymac ogladany film i wznowic jego odtwarzanie za kilka/kilkadziesiat minut? Potrzebuje do tego jakiegos dysku/ usb?
I jak jest z technologia 3D? Pewnie wlaczyc dam rade, ale moglibyscie podzielic sie wrazeniami :smile: Ogladacie jakies filmy w 3D? Widzialem, ze mozna pobrac, probowal ktos? Bo chyba polskie stacje nie oferuja czegos takiego?
Telewizor posiada rowniez funkcje PiP. Korzystal ktos? Moglby ktos powiedziec jak takie cos wlaczyc (a nastepnie wylaczyc :p )

Z gory dzieki za odpowiedzi :blagam:
 
Do góry