dylematy nowicjusza

tomek-p

New member
Witam


Postanowiłem zakupić wieże Yamaha Pianocraft e840. Jednak cały czas chodzi mi po głowie kupno wzmacniacza i kolumn. Czy z funduszem 2500 zł kupie coś co zagra lepiej albo podobnie do Yamahy ? Było by to podłączone do komputera. Jestem kompletnie zielony w temacie więc proszę doradźcie mi w temacie.


Pozdrawiam
 

Cyborg65

New member
Witam

Za 2,5k PLN i dwa głośniki.to jak dobrze pogadasz z kol kiki na PW to pewno
Amplituner Pioneer VSX-920 - zdjęcia, foto, galeria produktu
a na pewno np
Amplituner Pioneer VSX-820 - zdjęcia, foto, galeria produktu
I po lekkich poszukiwaniach np.
Maestro II 180 :: Tonsil - Sklep internetowy e-tonsil
I możesz z czasem rozbudować system.
Rozumiem że nie jesteś wielkim fanem stereo bo na tamto coś nawet byś nie spojrzał więc zestaw stereo omijam.
P:lol:zdrawiam
PS
Tak na oko po twojemu to jest co porównywać?
 

Cyborg65

New member
Witam

A jaki problem posłuchać i porównać jakość dźwięku?
Bo całej reszty to nie ma co do czego porównywać.
Wielokanałowy Amplituner z wszystkimi nowymi dekoderami i gniazdami.
Podłączysz pod niego wszystko co zechcesz TV, dekoder kablówki,Konsole do gier,i co ci tam będzie potrzeba.Z czasem możesz dokupić resztę głośników i będziesz miał normalne KD. A co zrobisz z tamtym brzęczykiem.
To oczywiście subiektywna opinia ale w życiu nie wydałbym nawet 300PLN na takie coś.Ani do domu ani nad wodę.
P:lol:zdrawiam.
Trochę może poczytaj i zorientuj się w temacie zanim zaczniesz płacić za cokolwiek.
Może jestem jakimś dowcipnisiem.
 
Ostatnia edycja:

mkk1

New member
po pierwsze : jaki duży masz pokój ?
po drugie : piano jak do muzyki ( tak mniemam bo piszesz ze kompa masz , czyli filmy z kompa ) , to niższy model , tylko z cd
a po trzecie : wcale bym nie przekreślał piano w konfrontacji z podanymi wyżej pionkami . powiedziałbym nawet że w stereo piano lepiej zagra
ale to trzeba iść do salonu i samemu posłuchać, co serdecznie polecam :)