Dobre granie do 5K

mufc56

Klub HDTV.com.pl
VIP
Witam,
Poszukuje fajnego kina 5.0 + amplituner. Sprzęt będzie grał w salonie ok. 25m2. Głównie filmy i muzyka. Ze względu na żonę szukam białych kolumn. Zaciekawiły mnie Audio Pro Avanto w białym lakierze. Co o nich myślicie?
Co do amplitunera w oko wpadł mi Pioneer VSX-924. Czy sprawdzi się on z tymi kolumnami?
Czekam na jakieś uwagi z waszej strony i propozycje innych zestawów.
Jestem laikiem w temacie kina będzie to moje pierwsze "prawdziwe kino" pomijając przygody z zestawami plastikowymi.
 

drosophilia

Active member
Bez reklam
dlaczego 5,0, a nie 5,1? subwoofer w kinie to jeden z podstawowych elementow.

audio pro avanto 5,0 + pioneer vsx-924 powinienes wyhaczyc za ok 4200 zl. ten pioneer to zdobywca nagrody EISA za najlepszy ampl., parametry i wyposazenie ma swietne jak na swoja cene, jednak podobno sa z nim czeste problemy. Kolumny ok, swietnie wygladaja, mocne, dynamiczne brzmienie od Skandynawow.
Zwroc uwage rowniez na zestaw kolumn Wharfdale diamond 10,7 - ale tutaj ciezko bedzie znalezc bialy kolor
 
Ostatnia edycja:

mufc56

Klub HDTV.com.pl
VIP
Narazie chce kupić zestaw 5.0 i później dokupić suba. Dzieki za opinie. A czy ten Pioneer poradzi sobie z impendancja 4ohm w tych kolumnach audio pro?
A może lepiej zagra denon X1100 lub hk avr171? Jak na tle tych Audio Pro Avanto wypadają Jamo s628 lub Pylon Pearl 25?
 

mors111

Active member
Bez reklam
Pioneer 924 ma tylko po jednym wejściu optycznym i coaxialnym - to mało jak będziesz chciał ominąć sekcję HDMI

ja w amplitunerze mam wykorzystane 2 wejścia optyczne i kto wie czy nie chciał bym więcej mieć tych wejść

poza ty zapewne fajny sprzęt , choć słyszałem że gra mocno środkiem i górą i basu za dużo nie ma więc przyda się subwoofer do kina i to szybko

u mnie Onkyo 609 ( teraz są nowsze 62./63. ) nawet bez suba da radę przy odpowiednich ustawieniach
 

drosophilia

Active member
Bez reklam