Denon czy Onkyo

brabus87

New member
Witam, parę dni temu zakupiłem zestaw kina domowego ze względu na głośniki które były w zestawie. Głośniki były z amplitunerem Denon'a AVR 1312 i tu teraz się zastanawiam czy lepiej sprzedać ten amplituner i kupić Onkyo HT-R548. Zależy mi na minimum 2 wejściach optycznych (m.in. dlatego, że mam hd player'a Ariva 210 oraz komputer z optykiem) ponadto Onkyo obsługuje FLAC z poziomu amplitunera moc wg producentów to 110 i 100W na kanał przy czym 100W ma Onkyo. Nie znam się na przetwornikach itp. dlatego się zastanawiam czy nie stracę na dźwięku wybierając funkcjonalność Onkyo. Z góry dzięki za odpowiedź. Pozdrawiam
 

mors111

Active member
Bez reklam
funkcjonalnością Onkyo będzie mnimalnie lepsze , ale jego zaciski głośnikowe jakoś do mnie nie przemawiają

jak już to skoczył bym w Onkyo 509 - zyskasz dodatkowo radio internetowe , wyjście sygnału na drugą strefę ( jak masz inny sprzęt to podpinasz go pod amplituner i słuchasz np radia internetowego , a na samym ampli oglądasz film w 5.1 ) i jeszcze mocniejszy zasilacz niż w Denonie ( 370W a Denon -330W ) natomiast 548 ma 300W zasilacz

na Ceneo 509 jest 60zł droższy od 548 - myślę że warte dołożenia
 

bagiennik

New member
Bez reklam
Po co używać optyka skoro są 4 wejścia HDMI ?
Do Onkyo 548 ciężko jest podłączyć kable bo zrezygnowano z normalnych zacisków ;) Wreszcie po co jakieś USB skoro mamy podłączony komputer ?
 

TomaszZz

New member
Nie no nie zawsze można słuchać muzyki z kompa. USB się przydaje.
Optyka czasami warto używać jako wejście sygnał tv kiedy np. Oglądasz DVBt/c, bo przecież TV nie ma wyjścia HDMI.
 

bagiennik

New member
Bez reklam
No właśnie czyli ten jeden optyk do dzwięku TV właśnie. Reszta urządzen przez HDMI, po to są :>

Pobaw sie tym USB przed zakupem lepiej ;)
 

brabus87

New member