Witam!
Od niespełna 2 miesięcy posiadam Denona AVR-2312. Do tej pory byłem bardzo zadowolony ze sprzętu. W piątek wymieniłem router (brakowało portów) i podłączyłem amp do sieci. Przy każdym starcie amplituner wyświetlał komunikat, że nowe oprogramowanie jest dostępne i pytanie czy aktualizować. Przez chwilę pomyślałem, aby wyłączyć automatyczne sprawdzanie aktualizacji - ale stwierdziłem, że dobrze jest wykonać jedną aktualizację (wiadomo jak teraz produkuje się soft - na szybko, a potem klient może sobie poprawić).
Zgodziłem się na aktualizację - wyświetlił się komunikat, że potrwa to 1/2 godziny i polecenie aby nie wyłączać zasilania i sieci w tym czasie. Po 40-50 min zauważyłem, że amplituner restartuje się i wyświetla komunikat "update retry". Po kilku restartach pojawił się komunikat "ConnectionFailed25". W tym czasie na pewno miałem stabilne połączenie sieciowe i zasilanie. Wyłączyłem amplituner i włączyłem ponownie - niby wszystko działa, ale uparł się aby aby ponawiać aktualizację (restart co 10-15 min) - nawet przy odłączonym kablu sieciowym.
Okazuje się, że na anglo- i niemiecko- języcznych forach można znaleźć kilka osób, które opisywał ten sam problem z AVR-1912 i AVR-2312. Próbowałem zastosować wszystkie pomysły, które tam znalazłem:
- reset amplitunera (trzeba przytrzymać Preset Channel 2 i 3 przy starcie),
- reset "sieci" (trzeba przytrzymać Preset Channel 1 i 3 przy starcie),
- wyłączenie funckji UPnP na routerze i ustawienie statycznego IP,
- podpięcie do sieci bezpośrednio (bez routera) na zewnętrznym IP,
Niestety nie przyniosło do żadnego rezultatu.
Zadzwoniłem do serwisu Horn i opisałem ten problem - twierdzą, że nic się nie da zrobić i trzeba wysłać do naprawy (minimum 2 tygodnie). Podłamuje mnie ta sytuacja - bo wygląda na to, że to są jakieś buble. Wielokrotnie aktualizowałem firmware w wielu różnych sprzętach i zawsze była to operacja zakończona sukcesem. Amp powinien ściągnąć sobie soft, sprawdzić sumy kontrolne i dopiero wtedy flashować. Z resztą nie licząc restartów co 10 minut wszystko działa prawidłowo - czemu nie pozwala wycofać się z update?
Czy ktoś miał taki problem z AVR-1912 / AVR-2312?
Czy ktoś w ogólne ściągał aktualizacje?
Od niespełna 2 miesięcy posiadam Denona AVR-2312. Do tej pory byłem bardzo zadowolony ze sprzętu. W piątek wymieniłem router (brakowało portów) i podłączyłem amp do sieci. Przy każdym starcie amplituner wyświetlał komunikat, że nowe oprogramowanie jest dostępne i pytanie czy aktualizować. Przez chwilę pomyślałem, aby wyłączyć automatyczne sprawdzanie aktualizacji - ale stwierdziłem, że dobrze jest wykonać jedną aktualizację (wiadomo jak teraz produkuje się soft - na szybko, a potem klient może sobie poprawić).
Zgodziłem się na aktualizację - wyświetlił się komunikat, że potrwa to 1/2 godziny i polecenie aby nie wyłączać zasilania i sieci w tym czasie. Po 40-50 min zauważyłem, że amplituner restartuje się i wyświetla komunikat "update retry". Po kilku restartach pojawił się komunikat "ConnectionFailed25". W tym czasie na pewno miałem stabilne połączenie sieciowe i zasilanie. Wyłączyłem amplituner i włączyłem ponownie - niby wszystko działa, ale uparł się aby aby ponawiać aktualizację (restart co 10-15 min) - nawet przy odłączonym kablu sieciowym.
Okazuje się, że na anglo- i niemiecko- języcznych forach można znaleźć kilka osób, które opisywał ten sam problem z AVR-1912 i AVR-2312. Próbowałem zastosować wszystkie pomysły, które tam znalazłem:
- reset amplitunera (trzeba przytrzymać Preset Channel 2 i 3 przy starcie),
- reset "sieci" (trzeba przytrzymać Preset Channel 1 i 3 przy starcie),
- wyłączenie funckji UPnP na routerze i ustawienie statycznego IP,
- podpięcie do sieci bezpośrednio (bez routera) na zewnętrznym IP,
Niestety nie przyniosło do żadnego rezultatu.
Zadzwoniłem do serwisu Horn i opisałem ten problem - twierdzą, że nic się nie da zrobić i trzeba wysłać do naprawy (minimum 2 tygodnie). Podłamuje mnie ta sytuacja - bo wygląda na to, że to są jakieś buble. Wielokrotnie aktualizowałem firmware w wielu różnych sprzętach i zawsze była to operacja zakończona sukcesem. Amp powinien ściągnąć sobie soft, sprawdzić sumy kontrolne i dopiero wtedy flashować. Z resztą nie licząc restartów co 10 minut wszystko działa prawidłowo - czemu nie pozwala wycofać się z update?
Czy ktoś miał taki problem z AVR-1912 / AVR-2312?
Czy ktoś w ogólne ściągał aktualizacje?