Denon AVR 1910 i dekoder UPC

lukepowa

New member
Witam
Podlaczylem dekoder UPC 018,052 do Denona AVR 1910
przez HDMI i niestety amplituner nie przepuszcza ani obrazu ani dzwieku
chociaz widzi ze dochodzi. Dekoder UPC podlaczony do TV Samsunga LE40A656A
dziala prawidlowo.
Laptop z wyjsciem HDMI podlaczony do Amplitunera przekazuje dzwiek i obraz do TV.
Moze ktos mial taki problem z dekoderem?.
 

HeavyMetalGuy

New member
Mam identyczny problem. Mam dekoder UPC i podłączony bezpośrednio do TV (chyba nawet taki sam jak kolega powyżej :)) działa prawidłowo, ale przez amplituner nie idzie ani dźwięk, ani obraz. Jakiś sygnał dociera bo nie ma informacji "brak sygnału" czy jakoś tak.
 

yzerman74

New member
Mam ten sam problem. Nowe ampli Denon AVR-3310 plus dekoder UPC z nagrywarką. Przez parę dni działało, teraz już nie. Sprawdzałem złącza w ampli - jest wszystko w porządku. Co może być przyczyną? Czy ktoś jeszcze spotkał się z tym problemem?
 

yzerman74

New member
Wygląda na to, że problem jest znany w UPC. Prawdopodobnie chodzi o HDCP. Zdarza się, że może sprawiać problemy w komunikacji pomiędzy urządzeniami: np. STB - Ampli.

Nie pozostało mi nic innego jak podłączyć STB bezpośrednio do telewizora poprzez HDMI a dźwięk puścić złączem optycznym do ampli (uzyskując w ten sposób dostęp do dźwięku przestrzennego).:D
 

HeavyMetalGuy

New member
No jest to jakieś rozwiązanie. :)

Jednak podłączenie wszystkiego do amplitunera ma ten plus, ze nie trzeba się przełączać w TV pomiędzy złączami. W moim samsungu jest mało wygodne.
 

mulder57

New member
Rozmawiałem z serwisem UPC, potwierdzili tylko, że jest to problem z prototkołem HDCP i że dotyczy większości ampli Denona. Dodał, że UPC nie przewiduje rozwiązywać tego problemu przynajmniej przy najbliższych upgrade softu. Z ciekawości podłączyłem AVR 1910 do n-ki, po kilku sekundach wyświetlania komunikatu "problem z HDCP" problem zniknął i wszystko zadziałało jak najbardziej poprawnie.
Pozdrawiam
 

suVee

New member
ten sam problem

Podejrzewam, ze da sie wyłaczyc hdcp z poziomu ustawien systemowych dekodera, ale oczywiscie wiaze sie to z wejsciem do menu serwisowego. No co, potestuje u siebie, bo tez mam ten problem, ktory znacznie zaburzył mi koncepcje ;)
 

mulder57

New member
Zgłoście ten problem do działu technicznego UPC. Jeśli takich zgłoszeń będzie więcej, może w bliżej określonej przyszłości coś z tym zrobią.

Z góry dzięki

Pozdrawiam
 
Do góry