Denon 1912 + (Właśnie co ?? 5.1 ??) ?

koziur87

New member
Czesc . Kupiłem wczoraj amplituner Denon 1912 . Narazie leży nie podłączony. Mam do was pytanie . Przeczytałem mase postów na forum i mam taki mętlik w głowie że już nie wiem co do czego . Dużo pracuje i nie mam za bardzo czasu chodzic na odsluchy mieszkam za granicą i nie wiem w sumie nawet gdzie tu są takie sklepy. Mniejsza o to w jednym z postów ktoś chwalił sobie Rubicon RP-36MkII bardzo mi sie podobaja własnie coś w tym stylu chciałbym kupić , ale do tego jescze subwoofer . Na początku miałem limit cenowy 1200 zl ale teraz chyba po przeczytaniu kilkudziesieciu postow mysle o przedziale 3 tys max . Czy moze mi ktos polecic cos fajnego glownie do filmow i muzyki . Jestem totalnym amatorem wiec za bardzo chyba nie bede slyszal roznicy . Chcialbym sie zdac tylko na was , na wasze opinie bo naprawde nie mam mozliwosci odsluchu . Bede wdzieczny za kazda pomoc , bo chcialem juz na dniach kupic jakis zestawik .
 

koziur87

New member
Hmm około 20 m2 . Ale nie wiem jak na to patrzec bo wynajmuje mieszkanie i nie zawsze bedzie to ten pokoj moze wiekszy a moze mniejszy .
 

krzysiek1980

Active member
Bez reklam
No bo to ma bardzo duże znaczenie. Dla przykładu: ja mam pokój 15 mkw i kupiłem Oli 30 gdzie jak bym miał pokój 25 mkw to te kolumny by były za małe i lepsze by były Oli 40. Może tak być że teraz kupisz dość mocne i duże kolumny a za chwilę pójdziesz na swoje i największy pokój będzie miał 15-16 mkw i te kolumny okażą się za duże co może skutkować poza efektem wizualnym dość dużym podbiciem basu, dudnieniem i rezonansem. Dlatego nie bez przyczyny pyta się zawsze o wielkość pomieszczenia.
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

koziur87

New member
Masz racje . Ale mysle ze juz mniejszy nie powinien nigdy byc jakos nie lubie malych pokoji . Takze cos kolo tego co napisalem lub jeszcze wiekszy . Jaki zestaw proponujesz ??
 

krzysiek1980

Active member
Bez reklam