DENON 1911 - systemy dźwięku, ustawienia, pomóżcie.

krazy777

Member
Bez reklam
Witam, jestem laikiem w sprawach KD i audio i mam kilka pytań do znawców i użytkowników amplitunera Denon 1911:
Ile macie dostępnych dekoderów dźwięku w trybie standard bo u mnie jest PLII Cinema i DTS NEO:6 cinema i tak jak już ktoś kiedyś pisał tu na forum niczym się nie różnią w odsłuchu.

Czy tak ma być ?

Instrukcje już czytałem, ale ona jest jakaś poryta i nie wiem o co kaman:x

Wrzuciłem dziś przez PS3 film na BluRayu "Prawo Zemsty". On ma audio DD True HD a na ampli pokazuje dolby digital. Wchodzę w opcje i surround parameter i tam praktycznie nie ma nic do ustawienia.
Oglądając "n":
1. Polsat HD - na ampli pokazuje Pro Logic
2. BBC Knowledge - Pro Logic, po wciśnięciu OPT (pilot n) i zmianie języka na angielski pokazuje już Dolby Digital
Po wciśnięciu standart na pilocie od ampli można to zmienić na DTS NEO 6. A w audio adjust można zmienić na Pro Logic II : Cinema, Music albo Game. Co to daje? Jak najlepiej ustawiać?

Sprzęt ustawiony jest tak:
http://www.hdtv.com.pl/forum/inne/4671-nasze-zestawy-39.html

Zastosowałem się jak na razie do kilku rad kolegów. Sub zamieniony z lewym frontem. Kwiatek usunięty. Centralny wieszam na dniach. Surroundy fizycznie odłączone.
Jak to zrobiłem, to zrobiłem ustawienia automatyczne za pomocą dołączonego mikrofonu i sprzęt gra o wiele ciszej niż poprzednio i z mniejszym przytupem. Co jeszcze warto poustawiać?
Te kolumny co mam mają opcje bi-amp. Warto tak podłączyć? Da to jakąś poprawę w stereo? W sumie koszt kabla to ok. 50zł by było więc może warto spróbować?


Trochę pogmatwałem, ale liczę że zrozumiecie moje wypociny i pomożecie.:)
 

fazer58

Member
Bez reklam