Dac

Pawel_Sz85

Klub HDTV.com.pl
VIP
Panowie potrzebuje rady.

Najprawdopodobniej będę rezygnował z kina domowego i będę skupiał się (i pewnie inwestował) na stereo. Już od dawna zaobserwowałem, że głównie słucham muzyki, a filmy oglądam coraz rzadziej. Pewnie z 2-3 w miesiącu. Subwoofer bym sobie zostawił żeby podczas filmów zatrząsł pokojem:)

I teraz pytanie. Blu oczywiście zostanie i będę musiał go podłączyć do wzmacniacza więc najlepszym wyjściem będzie zakup przetwornika? Czy jest sens inwestować w drogi DAC tylko po to żeby podłączyć go między blu i wzmacniacz (do oglądania filmów) ? Muzyki słucham głównie z CD więc raczej pozostanę przy kompakcie. Z drugiej strony jakbym kupił porządny dac to mój Azur 350C mógłby robić za transport? Nie mam kompletnie doświadczenia z przetwornikami.
 

werf

Active member
Bez reklam
Dac świetna sprawa miałem jakiś czas temu zapożyczony od forumowego kolegi HD25 robiło to maleństwo zaj... robotę
Z racji tego że ja z kina raczej nie zrezygnuję a dodatkowe pudełka nie wchodzą w grę postanowiłem zmienić blu Oppo 93 na 105 którego obecnie testuje i puki co nie widzę dla nie go konkurencji w moim zestawie
 

SDman

Banned
...
I teraz pytanie. Blu oczywiście zostanie i będę musiał go podłączyć do wzmacniacza więc najlepszym wyjściem będzie zakup przetwornika? Czy jest sens inwestować w drogi DAC tylko po to żeby podłączyć go między blu i wzmacniacz (do oglądania filmów) ? Muzyki słucham głównie z CD więc raczej pozostanę przy kompakcie. Z drugiej strony jakbym kupił porządny dac to mój Azur 350C mógłby robić za transport? Nie mam kompletnie doświadczenia z przetwornikami.

Witam,
pewnie już nie raz czytałeś moje wypowiedzi więc tylko się powtórzę.
Transport nie ma najmniejszego znaczenia więc, czy będzie to Blu czy Twój CD "wsio rawno".

To zdanie mogę napisać z pełną odpowiedzialnością wiedząc jaki posiadasz wzmacniacz i kolumny.