Witam,
zwracam się do Was z zapytaniem, czy warto przedłużać gwarancję na kolejne lata? Standardowo producenci oferują gwarancję 2-letnią i jeżeli telewizor ma się zepsuć, to "padnie w tym czasie". Z drugiej strony wiemy, że coraz powszechniej mówi się o tym, że producenci "dbają o swoje interesy i tak produkują telewizory, aby wytrzymały okres gwarancji i zaraz po nim przedmioty "jakimś cudem" psują się. Przedłużenie gwarancji oferowane przez sklepy/producentów oczywiście kosztuje. Czy warto zatem przedłużać gwarancję i na jaki czas 2, 3, 4 czy 5 lat?
Pozdrawiam - Marek
zwracam się do Was z zapytaniem, czy warto przedłużać gwarancję na kolejne lata? Standardowo producenci oferują gwarancję 2-letnią i jeżeli telewizor ma się zepsuć, to "padnie w tym czasie". Z drugiej strony wiemy, że coraz powszechniej mówi się o tym, że producenci "dbają o swoje interesy i tak produkują telewizory, aby wytrzymały okres gwarancji i zaraz po nim przedmioty "jakimś cudem" psują się. Przedłużenie gwarancji oferowane przez sklepy/producentów oczywiście kosztuje. Czy warto zatem przedłużać gwarancję i na jaki czas 2, 3, 4 czy 5 lat?
Pozdrawiam - Marek