Czy ktoś kupował w Hoopla.pl?

sipap

New member
Ja rowniez korzystalem i bylem bardzo zadowolony.Wszystko sprawnie i kompetentnie.Ceny tez nie najgorsze.
 

arosek22

New member
Co do sklepu www.hoopla.pl - nie kupowałem tam, chociaż chciałem. Dlaczego? POwód był taki, że jak zadzwoniłem do sklepu to poprosiłem o radę odnośnie wyboru telewizora 21'' do 1000,- PLN (zwykłego CTR) - myślałem, że sklep który figuruje jako jeden z pierwszych w przeglądarce google ma profesjonalistów w swoich szeregach (i może tak jest), a pracownik wymienił mi chyba pięć marek telewizorów jakie akurat miał na stanie (wszystkie są dobre - a to dobre :)
Suma sumarum zadzwoniłem do KIKIEGO i dwa dni pozniej miałem u siebie Panasonica, który gra rewelacyjnie i jest tańszy o 100, - PLN od ceny którą proponuje lider rynku RTV i AGD w Polsce :)

POzdrawiam
 

Flapu

New member
Ja rowniez kupowałem i jestem bardzo zadowolony.
Wszystko sprawnie i kompetentnie.
Kupwałem piekarnik i zapłaciłem za niego 40% taniej od najtańszej ceny sklepowej.
 

Juchy

New member
a ja odradzam wszelkie zakupy tam
kupilem LCD TV za 5tys to mi przyslali jakis powystawowy i to nawet bez karty gwarancyjnej i bez instrukcji obslugi, tak to wygladalo jakby ktos go zdjal z wystawy i tak w byle jakie pudlo dal i przyslal, beznadzieja

ale nie to jest ich wada, na wszlekie maile wysylane do infolini zero odpowiedzi, ZERO
dodzownic sie to problem nie bagatelny jak sie nie jest z wawy to mzoe majatek ksoztowac bo maja centrale wewnetrzna i po odebraniu przez nia fona przelacza na jakas melodyjke w oczekiwaniu na odebranie fona przez obsluge i mzoan czekac godzine a licznik bije

TV chcialem zwrocic po spisanie z kurierem protokolu co bylo w srodku, oczywiscie Pan Baginski pwoeidzial nie ma sprawy juz zamawia kuriera zeby po TV przyjechal, 3 dni minely i nic zadnego kuriera, dzownie znow, mydli oczy ze mzoe kurier sie pomylil, dupa dzownilem do kuriera nie mieli zadnego zgloszenia od nich znow czekam 2 dni i znow nic! sam zamowielm kuriera i im to wyslalem, do tego Baginski twierdzil ze TV jzu na mnei czeka naowy i jak dojdze ten co wyslalem to wysylaja od reki nowy za 2 dni dostaje maile ze nie maja zadnego TV i trzeba czekac, i tak kufa czekam juz 2 tygodnie dzoenie co 3-4 dni i zawsze to samo, nie ma TV trzeba czekac

mzona tylko przestrzec przed ta firma, bo jesli nie wystapia problemy to ok. ale tak w kazdej firmie jest nawet KRZAK, ale jak problem sie pojawi to wtedy wychodzi cala prawda o firmie i tu wyszla

do dzis dnia nie mam ani kasy ani TV i jestem poprostu wkur....
polaszczylem sie na troche nizsza cene u nich a teraz to juz wszedzie jest taniej bo przez te 3 tyg. cena spadla

na drugi raz bede omijal ich z daleka

PS.
w innej firmie tez zamawialem TV w gdansku, cos rtvcenter czy jakos tak, to PAn tego samego dnia spakowal i wyslal TV! do tego kazde info dzownil od reki na telefon uzgadniac i informowac a na maila odpowiadali od reki, tu widac wyzszosc malych sklepow gdzie najczesciej wlasciciel jest tez sprzedawca i obsluguje klientow nad molochami gdzie sa tylko pracownicy ktorzy łaske robia ze nas obsluguja....
 

marcin76

New member
Ja tam kupowalem pralke i wszystko ok! Moze zle trafiles a jesli chodzi o karty gwarancyjne i faktury to sa dosylane po odebraniu towaru!
Fakture dostalem po ok. 3 tygodniach a karte gwarancyjna wyslalem bo pralka byla oryguinalnie zapakowana wiec trzeba bylo ja wyslac do podpicia!
 

Juchy

New member
karty gwarancyjnej wogole nie bylo ani instrukcji obslugi, a wlasnei zawsze jest, jesli by mieli ja to czemu wyeminiaja mi sprzet zamiast zakomunikowac ze karte gwaracnyjna maja u siebie i przysla?

napewno zle trafilem ale tak jak mowie, sklep ocenia sie jak sa problemy bo jak ich nie ma to kazdy sie sprawdza a jak widze ten to koszmar

mzona tez zadac pytanie czemu wyslali sprzet powystawowy uzywany i do tego bez wspomnianej instrukcji obslugi i karty gwarancyjnej?? jesli to sie zdazylo raz to moglo sie i zdazyc im juz wiele razy, ale ja nie martwie sie o to ze nie dostane w koncu tego za co zapalcilem tylko mnei wkur.... to ze czekam juz tyle a oni zbywaja ciagle ze nie ma, do oddania gotowki tez sie nie poczuwaja, kaza czekac... tylko ile mzona czekac?
 
Ostatnia edycja:

rees

Member
Ja kupowałem TV lcdeka w max24.pl . Super obsługa - sprawna, miła i szybka.
TV przyjechał tego dnia o który wcześniej uzgodniłem, kurier dzwonił trzy razy w ciągu dnia żeby się upewnić że będę. Potem wnieśli mi TV do mieszkania, po sprawdzeniu zawartośći podpisałem fakturę , panowie podbili gwarancję i pojechali. Żadnych głupich wymysłów w stylu odsyłania gwarancji po pdobicie jak w hoopla.p l nie uświadczyłem...
Polecam ten sklep.
 

Juchy

New member
powiem jedno, ja tez sie dziwilem z tym odsylaniem karty gwarancyjnej albo ze fakture dopiero przysylaja po kilku tygodniach w tym hoopla.pl ale z wywiadu srodowiskowego tak ma wiekszosc sklepow

jesli MAX24 ma tak jak piszesz to jest jedna z niewielu firm TAK DOBRZE dzialajaca, jak uda mi sie odzyskac kase od tych zdziercow to skorzystam z Twojej recenzji co do MAX24 bo jak jest jak psizesz to jest niemal cudownie

a hoopla.pl bede juz omijal wielkim lukiem

od poniedzialku walke zaczne o zwrot kasy, skorzystam ze zwrotu towaru jaki mi przysluguje czyli to 10dni bez podanai przyczyny, zobaczymy jakie kfiatki doswiadcze w tym temacie od hoopla.pl bo napewno bez nerwow sie nie obejdzie...

EDIT:
w koncu dotarl TV nowy (jeszcze hoopla miala wpadke jedna ze kod pocztowy podali bledny i zamaist paczka isc 1 dzien to szla 2 dni i sam musialem jechac do siedzinby kuriera bo hoopla nie zaznaczyla ze w sobote maja dostarczyc wiec bym czekal do poneidzialku jakbym nie pojechal)
moge tylko odetchnac ze po ponad 3 tyg skonczylo sie wszystko pozytywnie, ale co czasu i kasy na telefony stracilem to....
 
Ostatnia edycja:

Rocks

New member
tak

Własnie "kupuje" u nich boomboxa na karty SD.
zamówienie wyslałem 20 sierpnia (okres oczekiwania - 3 do 5 dni) - po moim telefonie dowiedziałem sie ze może będa po 5 września... Urodziny chrześniaka sie udały... Szkoda ze prezentu nie dostał.
Odmówic też nie chcę bo w zamówiłem na allegro już czytnik do pc i kartę sd... więc... i tak i tak ten sprzet sie przyda. Mi w kuchni...

To zwykły pośrednik - dystrybutor - oni a na końcu klient - mam wrażenie że towaru nie mają na składzie.
 

BartekB

New member
Witam,
Ja również zakupiłem niedawno coś niecoś na hoopla.pl
Generalnie, to co zamówiłem dotarło do mnie. To co mi się nie bardzo podobało, to status zamówienia na ich stronie internetowej, który generalnie mówiąc nie bardzo nadążał za rzeczywistością.
Status 'przygotowano do wysyłki' jest statusem ostatecznym, który się nie zmienia aż do dostarczenia towaru przez kuriera.
To co mnie zdenerwowało, to oddzielne wysłanie pocztą faktury oraz konieczność odesłania do nich gwarancji. Wg. informacji od hoopla, jest to konieczne, ponieważ rzekomo gwarancja jest wewnątrz zapakowanego oryginalnie pudła - w rzeczywistości jednak, gwarancja była w kopercie przyklejonej do pudła - przyklejonej do boku pudła i dostępnej dla każdego zainteresowanego nią.
Inne, konkurencyjne sklepy przysyłały mi gwarancję równolegle z dostawą lub dostarczały gwarancję z fakturą pocztą. Ja nie musiałem nic w tej kwestii robić.

Pozdrawiam i udanych zakupów :)
 

juggler

New member
Hoopla - nie kupujcie!!!

W poniedziełek 03.09.2007 złożyłem zamowienie na uchwyt do plazmy LG PDP-42/50 w sklepie HOOPLA.PL .Kasa została wplacona w tym samym dniu Dziś po czterech dniach otrzymalem odpowedź "Witam Niestety zamawiany produkt jest niedostepny u producenta , w związku z tym proponuję Akcesoria TV Barkan 61, 429.00" Ten sklep to porażka strona raz dziala raz nie działa. Nie możan sie dodzwonic a jak sie uda to nic nie można sie dowiedzieć. NIE POLECAM!!!!
 

gatar

Active member
Bez reklam
Witam.
Wyjaśnij mi fenomen zakupu za przedpłatą.
Dlaczego ? Przecież można za pobraniem i w takim przypadku jak u Ciebie nie będziesz czekał na zwrot kasy.
 

hardhary

New member
Hoopla.pl ogłosiła upadłość.

Hoopla.pl - jeden z największych krajowych internetowych sklepów RTV/AGD - ogłosił upadłość i zawiesił działalność operacyjną, informuje "Parkiet".

Okazuje się, że giełdowy fundusz MCI Management kilka tygodni sprzedał po cichu za symboliczną złotówkę cały posiadany (41,95 proc.) pakiet akcji Hoopla.pl. Zaraz potem sklep zawiesił działalność. Podobno - pisze gazeta giełdy - ma ją wznowić w ciągu kilku dni, już w nowej formule.

Hoopla.pl została w październiku 2007 r. uznana przez Deloitte za najbardziej dynamiczną środkowoeuropejską firmę. Niestety nie udało jej się znaleźć nabywców na akcje sprzedawane w ofercie publicznej. Bez zastrzyku pieniędzy spółka nie mogła przeprowadzić zaplanowanych inwestycji, a rosnąca konkurencja ze strony dużych sieci RTV/AGD, które zaczęły otwierać własne sklepy internetowe, spowodowała odpływ klientów.
zródło: http://biznes.onet.pl/0,1836173,wiadomosci.html
 

zbyszko74

New member
K2 INTERNET SA uzyskanie informacji o ogłoszeniu upadłości spółki będącej klientem Grupy K2 Internet


Raport bieżący 39/2008
Zarząd K2 Internet S.A. (Emitent) informuje, że w dniu dzisiejszym uzyskał informację, iż Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, X Wydział Gospodarczy dla spraw upadłościowych i naprawczych, na posiedzeniu w dniu 12.09.2008 r. postanowił ogłosić upadłość HOOPLA.PL S.A. z siedzibą w Warszawie, ul. Konstruktorska 6, będącej klientem Grupy K2 Internet S.A.
Zadłużenie HOOPLA S.A. wobec Grupy K2 Internet S.A. (K2 Internet S.A., ACR S.A. i Web systems Sp. z o.o.) wynosi 547 338,82 PLN na dzień 01.10.2008 r.
kom espi mra


Depesza pochodzi z Serwisu Ekonomicznego PAP z 01.10.2008 18:36


PS. Szkoda, że mój post został usunięty bez komentarza przez moderatora z działu, gdzie kupić.


Pozdrawiam :)
 

covent

New member
hoopla

Witam, czy ktoś ma pewne informacje na temat dzialania sklepu hoopla? Obecnie zero kontaktu tel milczy mail także..
 

adamo_

New member
Bez reklam
Kiedys kupilem kino domowe Panasonic. Jeszcze w starej Hoopli. Długo czekalem na realizację zamówienia a wplacilem pieniadze od razu... był stres... nie polecam chyba ze cos sie zmienilo
 

marciniozo

Well-known member
Bez reklam
Sprawdź w necie, ale z tego co wiem to ten sklep już dawno temu upadł. Kolega kupił u nich lodówkę za 3tys zapłacił i nie ma ani lodówki, ani pieniędzy. Walczy o odzyskanie kasy już ładnych kilka miesięcy.... W jego przypadku to było tak, że kurier przywiózł towar, ale to nie był ten sprzęt. On lodówkę odesłał kontaktując się ze sklepem. Obiecali natychmiast wysłać właściwą - a dobrze już wiedzieli, że są w stanie upadłości. Słowem się nie zajękneli.
Kolega został z fakturą w ręku....i kilogramami dokumentacji jaką wymienia z syndykiem, prawnikiem i rzecznikiem praw konsumenta!
 
Do góry