Czy juz czas na zmiane?

sowa4

New member
witam
chcialem poprosic o kilka typow modeli.
mam :hmm: crt sony 29" - jestem/:confused: bylem w miare zadowolony-
jednak po wizycie u znajomych i w kilku sklepach - wiem ze nie mam byc
z czego zadowolon - moze byc lepiej, :grin: ladniej intensywniej, ostrzej itp, itd.
w tej sytuacji dojrzalem do decyzji kupna czegos w rozmiarze ok 37":-D
tylko pytanie wlasnie czego? (lcd 37" czy tez moze plasma 40"?)
- odleglosc od ekranu max 2,5-3m
-ogladaja max 2 osoby
-pokoj bez problemu moge zaciemnic - slonce nie "pada" na ekran
-sygnal z cyfry SD (moze w przyszlosci HD )
- 80% czasu to tv, 10% to pc (divix), 10% konsola (ps2)

czy na podstawie tych informacji moge Was poprosic o naprawde sprawdzone typy? w tym temacie jestem calkowitym laikiem
dziekuje z gorki
pozdrawiam serdecznie
 

sowa4

New member
timbot napisał:
ułatwij kolegom i podaj maksymalna możliwą cenę

upsss;)
wiedzialem ze o czyms zapomnialem

mam wielkie nadzieje zmiescic sie do 3000pln
nie wiem czy to duzo czy malo na sprzet
jesli dobry bedzie za 2999 a extra za 3500 to sie nie bede zastanawial
 

pdzran

New member
szpak26051981 napisał:
witaj sproboj poczytac o sharp 32 lub 37 x20 jest on jako jedyny full hd przy 32 calach ma 100Hz mysle ze jest godny uwagi

Ma na pewno 100 Hz ?
Zdaje mi sie, ze nie ma , RD2E jest 100 Hz a Z3030 jest Full i 100 Hz.

Pawel
 

timbot

New member
Bez reklam
sharp to chyba sporo budzet przekracza?
a plazma Panasonic TH-37PV70P?
w okolicach 3600 idzie kupic w necie, a plazma chyba koledze bardziej by sie przydała.
jest duzo o tym modelu na forum, poszukaj sobie
chyba ze jedna z tanszych plazm 42 cale (choc przy 2,5 metrach to moze być mocno "na styk")
zreszta generalnie chyba plazma bardziej niz lcd by sie nadawała dla Ciebie
 

sowa4

New member
timbot napisał:
sharp to chyba sporo budzet przekracza?

z tego co widze to rzeczywiscie sporo:(
timbot napisał:
[cut]... a plazma chyba koledze bardziej by sie przydała.
[cut]....
[cut]....