Czas na zmianę TV !!! Wybrór 37-40 cali

SLAV7

New member
Bez reklam
Witam i jak w tytule prosze o ułatwienie wyboru pomiędzy kilkoma modelami TV. Jak widzicie nie jestem nowicjuszem na forum i mam wyrobione zdanie na temat wielu marek i modeli TV. Przeczytałem wiele na ten temat, naoglądałem się TV w sklepach, posłuchałem opinii sprzedawców. Będę oglądał z odległosci 2,5 do 3 m i optymalny rozmiar to 37 lub 40 cali. Koniecznie matowa lub półmatowa matryca. Dlatego SHARP z lutrem nie dla mnie. Budżet do 5 tys. zł ale im mniej tym lepiej. Nie jestem fanem wszystkich bajerów lecz raczej dobrego obrazu. 90% oglądania to cyfrowa TV SD i HD. Sport, dokument, filmy.Reszta czasu DVD i BLURAY. Czasem jakiś DIVIX.

Poniżej moi faworyci, wybrani po długim namyśle.

1. PANSONIC L37G20 lub L37D25 - jesli warto dopłacić ?
2. PHILIPS 40PFL7605
3. SONY 40EX500

Będę wdzięczny za wszelkie uwagi i opinie, złaszcza posiadaczy tych modeli lub tych, którzy mogli je porównać.

Z góry dziękuję za poświęcony czas i pozdrawiam





Pozdrawiam
 

Mike25

New member
Strasznie różne półki cenowe, więc tak naprawdę trudno doradzać. Mogę się wypowiedzieć jedynie o Philipsie i Sony.

40PFL7605
- krawędziowy LED, co jak dla mnie jest wadą (gorsze kąty niż przy CCFL i większe prawdopodobieństwo nierównomiernego podświetlenia)
- dobry odbiór SD
- ambilight (jak ktoś lubi tego typu bajery)
- matryca, tak naprawdę niewiele o niej wiadomo (może inni coś więcej nt. temat napiszą)
- najniższa cena w necie: 3800zł

40EX500
- podświetlenie CCFL
- sprawdzona, rewelacyjna matryca S-PVA
- głęboka czerń i szerokie kąty widzenia
- średnio sobie radzi z analogowym SD, dobrze przy cyfrowym SD, a HD wiadomo bajka
- najniższa cena w necie: 2700zł