Czarna kropka 8007

szybal

Banned
Witam ja już jestem po wizycie technika z Gdyni jakiś tydzień myślę że w tym tygodniu wszystko się wyjaśni właśnie wysłałem e mail do Radomia czy już coś wiadomo,czekamy .Murzyn997 gdzie wysłałeś zdjęcia?
 

neonbloow

New member
Cześć, napisałem do kolegi z forum który miał podobny problem, odpisał mi na maila cytuje
"Witam
Zgłosiłem usterke do Philipsa. Po kilku dniach przyjechał technik który stwierdził że osłona ma prawo nie przylegać bezpośrednio do ramki ale nie więcej niż 3mm. Jęśli pojawi sie kurz między ekranem a osłoną trzeb natychmiast reklamować.
Pozdrawiam

"
 

murzyn997

New member
Wyslalem na stronie philipsa.gosciu nadał numer sprawy i przekazal do serwisu
Pytanie, czy oni w serwisowych warunkach sa w stanie wyeliminowac kurz?
 

szybal

Banned
Witam mam informację że u mnie będzie wymieniona matryca ,muszę czekać bo
brakuje mojego modelu w magazynie.Murzyn a co z tobą ? dzwoń do serwisu nie ma co czekać.
 

szybal

Banned
Accu w każdej historii jest trochę prawdy o to co znalazłem w necie:


Post#1 Post autora tematu 17 Lip 2007 13:55 Muszka w matrycy lcd Syncmaster 741MP Horror!


--------------------------------------------------------------------------------

Niebywałe a jednak,w nowym monitorze LCD+TV Samsung Syncmaster 741MP do matrycy LCD prawdopodobnie do warstwy rozpraszającej światło dostała sie muszka tkz. przecinek milimetrowej wielkości,co roku wystepuje plaga tego dziadostwa w oklicy Gniezna przez okres okolo 2 tygodni,robal wszedł i poruszal sie przez okolo 2 dni pod pixelami aż padł martwy i został widoczny na okolo 4-5 pixeli w dolnej części ekranu jako szary przecinek,horror co robić ,jak otworzyć ten minitor,chyba jest na jakieś zatrzaski,czy wogole jest sens probować coś w tym temacie,matryce są nieszczelne to fakt ale czy rozbieralne?
 

szybal

Banned
Witam jak poprzednio miałem wymiane matrycy dostałem tv zastępczy,ale naprawa była w Radomiu.Teraz serwis regionalny w Gdyni czeka na matryce i zabiorą tv kiedy będą gotowi na wymiane ,przynajmniej taką mam nadzieję że będzie szybko i sprawnie.
 

murzyn997

New member
Dzisiaj sprawdze czy ilosc tego syfu sie zwiekszyla (takie mam wrazenie).Jezeli tak to dzwonie do serwisu, bo to kpina zeby 3 tygodnie temu wyslac do nich maila z zalaczonym zdjeciem problemu i do tej pory nie dostac zadnej odpowiedzi.Jak oni tak dlugo odpisuja to tv pewnie pol roku beda trzymac,i swieta bez tv, heh.
 

szybal

Banned
Dzisiaj sprawdze czy ilosc tego syfu sie zwiekszyla (takie mam wrazenie).Jezeli tak to dzwonie do serwisu, bo to kpina zeby 3 tygodnie temu wyslac do nich maila z zalaczonym zdjeciem problemu i do tej pory nie dostac zadnej odpowiedzi.Jak oni tak dlugo odpisuja to tv pewnie pol roku beda trzymac,i swieta bez tv, heh.
Witam jak zgłosiłeś usterkę musisz mieć numer naprawy z tym numerem dzwoń do serwisu i spytaj kiedy przyjedzie technik,musisz mieć fakturę zakupu i podbitą gwarancję!
 

szybal

Banned
Ja musiałem dosłać dodatkowo zdjęcie tabliczki z numerami z tyłu tv to była niezła gimnastyka żeby zrobić zdjęcie nie zdejmując 55 cali ze ściany u mnie wisi bardzo blisko
 

murzyn997

New member
Zrobilem zdjecia lekko powiększone i jak widac w moim przypadku te czarne kropki to raczej nie uwalone pixele,pytanie co dalej,zgłaszać to czy może czekac jeszcze? Ma ktos jakieś propozycje, obawiam się ze jak teraz im oddam tv to do świąt nie zobacze go:) Sa wstanie tak oczyścić żeby nie zostawili syfu, kurzu albo pomazganego ekranu od srodka?
 

Attachments

  • IMG_8263.JPG
    IMG_8263.JPG
    277,4 KB · Wyś: 78

szybal

Banned
Witam chodzi o to że kolega ma tv na gwarancji a robak jakimś cudem się dostał do środka i to nie jeden,pytanie jest jak do tego podejdzie Philips?
 
Do góry