Cyfra+ zrobiła mnie , czyli przestroga dla innych.

msmyla

New member
Nie znoszę użerać się z konsultantami Cyfry i ich podstępnymi ofertami, dlatego co rok rozwiązuję umowę i ktoś z rodziny podpisuje nową - oczywiście w grudniu, kiedy trwa promocja świąteczna - takim sposobem wychodzi najtaniej.

Nieraz dzwoniono do mnie, namawiając na zmianę pakietu; zawsze odmawiałem i nie wiem, co we mnie wstąpiło, że w tym roku się zgodziłem. Miła pani mnie poinformowała, że kończył mi się jakiśtam pakiet, ale za dopłatą 4zł miesięcznie mogę odbierać wszystkie obecne kanały + pakiet HBO. Dodatkowo przekonywała mnie, że nie wykupując pakietu HBO będę musiał płacić 20zł więcej miesięcznie i stracę uprawnienia do odbioru części kanałów. Co więcej, była to promocja "tu i teraz", tzn. jeśli bym odmówił, owa promocja by nieodwracalnie przepadła. Ponieważ najbardziej zależy mi na Canal+ i Eurosporcie (w HD), pytałem się jej dosłownie 2 albo 3 razy, czy pod koniec roku przypadkiem nie stanie się magia i nie będę płacił 200zł za miesiąc i - przede wszystkim - czy nie stracę ww. kanałów. "Nie, absolutnie nie. Będzie Pan mógł odbierać wszystkie kanały, które Pan obecnie odbiera aż do końca umowy".

No i co?xxxxxxxxxxx Już jakiś czas temu chciałem pooglądać tenis w Dubaju w HD i się nie dało. Coś mi się wydaje że Bode Miller będzie dziś co najwyżej małą zieloną plamą na ekranie mojego 50-calowego telewizora. Nie tylko się wydaje - bowiem wg Cyfra+ ICA nie mam uprawnień do obioru Eurosportu HD.

Cyfra+ zrobiła mnie w potrójnego xxxxxxxxxxxx- po pierwsze, w umowie jest wyraźnie napisane, że mam 100% zniżkę na pakiety PremiumHD i 5XHD przez 13 miesięcy, czyli g... prawda, że kończył mi się pakiet, po drugie straciłem Eurosport HD, Eurosport 2 HD i TVP HD, czyli xxxxxxx prawda, że zachowam wszystkie kanały, a po trzecie zataili informację, że nie będę miał możliwości modyfikacji części pakietów (a dokładniej Filmbox i HBO, których nigdy nie oglądam i wspominałem tej kobicie kilka razy, że mi na tych kanałach nie zależy).

Niech więc powyższy tekst będzie przestrogą dla innych, że choćby nie wiem jak kusząco brzmiała oferta Cyfry, zachowajcie rozsądek i na spokojnie przeczytajcie umowę zanim dokonacie jakichkolwiek zmian. Zresztą, nawet biorąc sprawę na chłopski rozum - skoro sami dzwonią do klienta, to na pewno po to, żeby na nim zarobić. A robią to dodatkowo w chamski i bezczelnie podstępny sposób. Pozdrawiam.
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

Gie

Member
Bez reklam
Nie łapię o co dokładnie chodzi ale wszystkie rozmowy z konsultantami są nagrywanie. Składając reklamację jest możliwość odsłuchania zapisu takiej rozmowy.
 

msmyla

New member
Nie szukam pomocy, po prostu ostrzegam innych. Chodzi o to, że dzwonią do klienta i przedstawiają mu "promocję", która się potem okazuje podstępem.

Ponieważ za niedługo będę miał nowy dekoder i nowy pakiet, jakoś przeżyję dodatkowych kilka dni bez Eurosportu HD, za to nie będę tracił nerwów na wykłócanie się z Cyfrą.
 

SATORO

New member
Takie "promocje" ZAWSZE są podstępem. Powinieneś o tym wiedzieć. Ach, tylu naiwnych ludzi jest na tym świecie... I co tu się dziwić że mnóstwo oszustów wykorzystuje tę ludzką naiwność. Dla nich to łatwy zarobek.
 
Ostatnia edycja:

Horhe Ortega

New member
Tego typu "marketing" , ale i też KIT domokrążnych dystrybutorów(Łódź-Telefoniczna!!!) , dla których liczy się tylko podpisik na umowie FULL-potrafi zrazić tak skutecznie(czasem bezpowrotnie) do platformy,że w praktyce więcej chyba szkody taka polityka przynosi.Parę postów na forum,paru znajomych+rodzina i nie jest to już jeden "łepek-frajer" walnięty jednorazowo.Dobra opinia i przejrzyste zasady to podstawa.Takim palantom jak Telefoniczna z Łodzi to Cyfra powinna odebrać autoryzację,aby zamiast wciskania Fulla osobom starszym ,mogli co najwyżej spowrotem wyrywać tylko torby na ulicy.
 
Ostatnia edycja:

Perkoz_1

New member
Nie ty jeden i nie ostatni dałeś się im xxxxxxxxxx zrobić. Ja wziąłem rozwód dożywotni z tą platformą kilka lat temu jak po wypowiedzeniu im umowy uraczyli mnie listem pożegnalnym w postaci ....... noty księgowej na kwotę 780,00 PLN jako kara za nie terminowe zdanie sprzętu ( tuner). Spóźniłem się dosłownie 3 dni ! Ale żeby było ciekawie to spóźnienie to nie wynikało z mojego niechciejstwa tylko z ich chamstwa, gdyż wypowiedziałem im umowę na piśmie w którym prosiłem aby podali mi łaskawie adres punktu gdzie mogę rzeczony tuner i kartę zdać ponieważ ten punkt w którym toto nabyłem nie istniał już od kilku lat. Wypowiedzenie wysłałem oczywiście listem poleconym za potwierdzeniem odbioru przestrzegając zresztą rygorystycznie ich idiotycznych zasad wypowiadania umów ( tutaj trzeba uważać na kruczki). Oczywiście przez 3 miesiące nie otrzymałem tej istotnej informacji od nich to sam poszukałem innego przedstawiciela i zdałem to truchło z logiem C+. No i policzyli mi swołocze 780 zeta do zapłaty oczywiście ze straszeniem sądami i innymi karami śmierci. Oczywiście olałem ich złotym deszczem i zaległa cisza. Myślałem, że mi się smykło ale po pół roku żona przyznała się, że przestraszyła się tych strasznych konsekwencji i zapłaciła tą karę :fool:. Od tamtej pory te swołocze dla mnie NIE ISTNIEJĄ. Gdyby nawet byli kiedyś jedynymi dostawcami sygnału telewizyjnego to ich pieprzę i obędę się bez telewizorni.
Na razie jestem w nTV. Na razie bo jeszcze mnie mocno nie xxxxxxxxxxx. Choć byli blisko. Sławna zeszłoroczna promocja przed Bożym Narodzeniem pod nazwą "Wszystkie pakiety za 48 zeta". Tak. Wszystkie. Tylko, że przez 3 miesiące :twisted:. A potem trzeba nie zapomnieć zadzwonić i wypowiedzieć im kilka bo po 3 miesiącach dostanie się fakturkę , że galarety się w nogach dostanie. Ja nie zapomniałem o tej czynności a i tak szlag mnie trafił bo okazało się, że owszem można wypowiedzieć tylko ....... systematycznie po jednym pakiecie na miesiąc! Czyli przez kolejne 3 miesiące miałem lekko podwyższone fakturki. No ale w tym roku n-ka mnie zaskoczyła pozytywnie i na przedłużenie umowy dostałem full opcję za 65 zeta przez wszystkie 15 m-cy. Ale uprzedziłem konsultanta telefonicznego, że dopóty mu nie wierzę dopóki nie przeczytam dokładnie umowy. Powiedziałem, że jak choć jeden punkt umowy będzie inny niż ustalenia i jego obietnice to kurier który mi tą umowę przywiezie będzie miał do wyboru tylko jedno wyjście - noga, dupa,brama. Szczęściem dla kuriera - wsio było OK.
I to na tyla jeśli chodzi o moją historię. Morał: C+ na drzewo. Do końca świata i jeden dzień dłużej. Dzięki mojemu przypadkowi stracili już kilku abonentów ( moja rodzina) i jeszcze kilku stracą. Staram się jak mogę.

PS. UWAGA.UWAGA !!! Przed chwilką w telewizorni padła mi na oczy reklama nTV o nowej przedświątecznej promocji pt: "Wszystkie pakiety za 48,00 zł". Chętni na to dobrodziejstwo ludkowie - przeczytajcie dokładnie mój post powyżej i nie jęczcie później na różnorakich forach, że ktoś was w bambuko zrobił. Dopytajcie się najpierw jak to jest z wypowiadaniem zbędnych pakietów a dopiero później machnijcie na umowie swój podpis. Być może w Anno Domini 2010 N-ka w palanta już nie pomyka ale jakoś stałem się człekiem małej wiary i dlatego uczulam wszystkich.
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

edi7777

Member
Ja na szczęście nie mam tak przykrych przeżyć z cyfrą ale w tym roku podpisałem z nimi umowę na czas określony a dokładniej potargowałem się z konsultantem. Miałem mieć 13 kanałów HD, HBO za darmo na miesiąc i swój normalny pakiet. Całość za niecałe 63zł. Po miesiącu dostałem rachunek na 88zł więc ze zdziwieniem dzwonie na infolinię gdzie słyszę że nikt nie może mi sprawdzić co się stało. Musiałem złożyć reklamację która polegała na odsłuchaniu przez miłą panią na infolinii wiadomości w której zawarłem umowę z konsultantem i zmienieniu mi pakietów na takie jak zamawiałem jednak nie odzyskałem różnicy w cenie. I tak miałem szczęście, że udało się to tak szybko załatwić i dzięki pewnie mojej cierpliwości i uprzejmości poszło w miarę gładko. Za 11 miesięcy kończy mi się umowa więc pomyślę co dalej. W każdym razie taka polityka firmy jest podobno od lat w stanach w różnego rodzaju telewizjach kablowych - niby coś robią źle i drożej o kilka złotych ale ludzie to olewają bo się nie chce powalczyć o swoje:p
 

SATORO

New member
Nie no, jak to czytam to Cyfra + już dla mnie nie istnieje :D Ale z N'ką i Polsatem Cyfrowym wciąż trzeba bardzo uważać...
(czy ktoś na tym forum w ogóle posiada Polsat Cyfrowy ?).
 

Klisman1987

New member
Ja nie narzekam na cyfre. Rozdzielam sobie przez clona + sygnał na 3 tv co jest plusem dla nich że można tak zrobić. 3 miesiące temu kończyła mi się umowa i wynegocjowałem nowy dekoder HD dla staruszków do pokoju. Do tego 9 kanałów HD łącznie z całym pakietem canal plus o co mi chodzi najbardziej że względu na wszystkie ligi piłkarskie. Także 11 programów w HD nowy dekoder za nieco powyżej 60zł mi to odpowiada.
 

Cinek23

Member
Mnie też przekręcili z umową, pisałem reklamację dwa razy i nic to nie dało, choć dowody były czarno na białym, że zostałem oszukany przez konsultanta. Jednak biorąc pod uwagę to, że można sobie sygnał rozprowadzić w całym domu, ofertę sportową i w sumie wynegocjować dość dobrą cenę, to Cyfra+ nie ma dla mnie konkurencji. Przekręty natomiast występują we wszystkich platformach. Mój ojciec z Polsatem, to miał dopiero przygody, że szkoda gadać. Ogólnie polecam Cyfrę.
 
Do góry