CRT 28-36 cali 100Hz Uzywany

jjoint

New member
Witam,

chcialbym kupic uzywany telewizor CRT, plaski kineskop: 28-32 cale 100Hz z dobrym jakosciowo obrazem i dzwiekiem w cenie max 650,00 PLN.
Telewizor ten ma mi sluzyc powiedzmy przez nastepne 2-4 lata do ogladania przede wszystkim filmow DVD i telewizji.

Oto co znalazlem na Allegro:
1. Loewe Aventos 3981ZW
2. Toshiba 32 ZD09G
3. Thomson Scenium 32WF64E
4. Thomson Scenium 28WF64E-B

Jestem w tej kwestii laikiem wiec bardzo prosze o rade, ktory z powyzszych wybrac.
Jezeli maja Panstwo inne typy to prosze o ich zaprezentowanie.
Zalezy mi tez na mozliwosci naprawy uzytkowanego telewizora w przypadku awarii (dostepnosc czesci).

Ps. Z checia kupilbym np. JVC AV-32X5BU lub Panasonic TX-32PX30 lecz niestety to nie ta cena

Pozdrawiam
jjoint
 

jjoint

New member
jjoint napisał:
Witam,

chcialbym kupic uzywany telewizor CRT, plaski kineskop: 28-32 cale 100Hz z dobrym jakosciowo obrazem i dzwiekiem w cenie max 650,00 PLN.
Telewizor ten ma mi sluzyc powiedzmy przez nastepne 2-4 lata do ogladania przede wszystkim filmow DVD i telewizji.

Oto co znalazlem na Allegro:
1. Loewe Aventos 3981ZW
2. Toshiba 32 ZD09G
3. Thomson Scenium 32WF64E
4. Thomson Scenium 28WF64E-B

Jestem w tej kwestii laikiem wiec bardzo prosze o rade, ktory z powyzszych wybrac.
Jezeli maja Panstwo inne typy to prosze o ich zaprezentowanie.
Zalezy mi tez na mozliwosci naprawy uzytkowanego telewizora w przypadku awarii (dostepnosc czesci).

Ps. Z checia kupilbym np. JVC AV-32X5BU lub Panasonic TX-32PX30 lecz niestety to nie ta cena

Pozdrawiam
jjoint

Witam ponownie,
telewizor wybrany - kupilem Aventos'a.
Zobaczymy jak sie bedzie sprawowal.
Po uruchomieniu nie omieszkam opisac wrazen.
Pozdrawiam
jjoint
 

adam3220

New member