Co zamiast Samsunga KS7000

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Jeśli oglądasz dużo programów 4K - to brałbym 75" - jeśli nie , to jednak w tym przypadku 65".
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
To zostałbym spokojnie przy 65".
Masz nawet Oledy 65", które mieszczą się w cenie.
I tak bym wybrał.
 

Intenso

Banned
Kiki mnie to bajery nie przekonują do tego telewizora
Nie jestem dzieckiem i mnie nie kręcą kolorowe światełka ani rozmawianie z telewizorem jak jakiś przygłup.
Zbyt dużo narzekań jest na soft Philipsa i nie jestem z byt przekonany do tej marki.
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Światełka są zupełnie oddzielną sprawą.
Soft Philipsa działa tak samo normalnie jak każdy !.
Ale nic na siłę !
To jest tylko jedna z bardzo dobrych ofert.

Sony 65XF9005 za 8399 zł
Samsung 65 Q7FN za 9999 zł
 

lemon 1971

New member
Kiki mnie to bajery nie przekonują do tego telewizora
Nie jestem dzieckiem i mnie nie kręcą kolorowe światełka ani rozmawianie z telewizorem jak jakiś przygłup.
Zbyt dużo narzekań jest na soft Philipsa i nie jestem z byt przekonany do tej marki.

jak nic ci nie pasuje kup se rubina i nie zawracaj gitary
 

lemon 1971

New member
A kto komu zawraca gitarę?
Sam tu wlazleś, wiec sam wyjdź.

A Kiki sam rzuca ofertami i pomysłami, ja go o to nie prosiłem.

Według Ciebie mam wziąć to co mi zostanie pierwsze polecone?
przejdz sie do sklepu i wybierz co ci pasuje ,,jednemu pasuje to a drugiemu tamto,,za ciebie nikt nie wybierze ,,to tak jakbys pytal czy masz bzykac w gumce,,,jeden bedzie chwalil samsunga a drugi odradzal,,,,gdybym mial polegac na opiniach niektorych na tych forach pseudoekspertow to dotej pory nic bym nie kupil ,,nagraj jakis material na dysku udaj sie do sklepu i posprawdzaj na czym ci zalezy i pamietaj ze zaden telewizor nie jest bez wad
 

Intenso

Banned
Nie wiem czy widziałeś moje posty, media nie wysłało mojego zgłoszenia do odpowiedniego markietu, termin ustawowych 14 dni minął.
Facet z marketu w którym kupowałem tv skontaktował się ze mną po dostał ponaglenie.
Rozmawiałem z nim i powiedział i powiedział mi ze ja wszystko dobrze zrobiłem, i gdy serwis stwierdzi wadę to mi oddadzą pieniądze, jutro ma być u mnie serwis.
 
Do góry