Co sądzicie o takim zestawieniu: Onkyo TX-SR674+Usher_Mini+Taga

emjot27

New member
Witam Was po raz pierwszy.
Postanowiłem kupić sprzęt audio do domu. Mam już telewizor i DVD Philipsa, dlatego rozglądałem się za amplitunerem i zestawem głośników 5.1
Znajomi poradzili mi, abym wybrał się do jednego ze sklepów w moim mieście, gdyż słyną oni z profesjonalnej i miłej obsługi. Rzeczywiście nie zawiodłem się, zostałem przyjęty bardzo miło i profesjonalnie (zaznaczam, ze nie znam się na takim sprzęcie, więc całkowicie oddałem się w ich ręce). Opisałem im tylko mój pokój który ma 26 m2, i ogólnie jest stosunkowo zagracony, gdyż każda ściana jest wypełniona to meblami lub przez okno albo drzwi. Powiedziałem też, że chciałbym zestaw kina za max 4 tyś zł razem z amplitunerem i byłbym zainteresowany frontami stojącymi, coś cały system jak JBL Balboa SYSTEM. Na początek panowie odradzili mi ten zestaw i ogólnie zaproponowali mi przy takim rozstawieniu mebli jaki mam w pokoju głośniki mniejsze niż mój zamysł. Ogólnie zaproponowali mi coś takiego:

Fronty: USHER MINI S-520 II
Surround: TAGA TAV 605
Subwoofer: TAGA TSW-100
Amplituner: ONKYO TX-SR674

Słuchałem całego zestawu chyba z dobrą godzinę, puszczając głównie swoją ulubioną muzę, czyli: muzyka instrumentalna i filmowa (sountracki z filmów: Dzieci Duny, Władca Pierścieni,) Czy taką muzę jak Enigma, Mike Oldfield Tubular Bells 2, Po za tym Linkin Park czy trochę muzyki POP a nawet techno w stylu ATB.

Na pierwszy rzut oka byłem zachwycony czystością brzmienia tych głośników, ale w niektórych momentach spodziewałem się trochę większych basów. Nawet jak podłączyliśmy subwoofer i zwiększyliśmy moc basów, to i tak wg mnie nie były one takie jakie sobie wymarzyłem, tym bardziej kiedy dowiedziałem się, że za ten zestaw musiałbym zapłacić znacznie więcej niż to sobie na początku założyłem gdyż około 5 tyś zł.