Co kupić? Ma zastąpić TV projekcyjny 50" HD Ready...

depesz

New member
Witam

Jako że dobre 3 lata temu po miesięcznym buszowaniu na tym Forum stałem się szczęśliwym posiadaczem telewizora projekcyjnego SONY KDF 50E2010 (HD Ready) - w pełni zadowolony z wyboru 'odpuściłem' sobie śledzenie nowinek w tym temacie, tak więc na dzień dzisiejszy jestem zielony jeśli chodzi o panele znajdujące się aktualnie na rynku.

Od pewnego czasu nachodzi mnie myśl - a może by tak zmienić...? I tu pojawia się pytanie - na co? Plazma czy LCD? Jaki model?

Moje wymagania - minimum 50 cali, nie wyobrażam sobie zmiany 'pięćdziesiątki' na coś mniejszego. Oglądam pół na pół materiał z płyt DVD oraz HD (głównie Popcorn Hour). Odległość od ekranu jakieś 2,5 metra, pomieszczenie zaciemnione (rolety w oknach). Telewizja SD jakieś 5h w miesiącu (maksymalnie). Czasem grywam (X360, PS3).

Poszukuję telewizora do 7,5 tys. (chętnie wydam mniej:p) po zakupie którego będę zachwycony zmianą i nie będę ani chwili żałować wydanych pieniędzy. Co kupić? Plazma czy LCD? Jaki konkretny model?

A może... Może gra nie warta świeczki, poprawa jakości będzie zbyt niewielka aby usprawiedliwiać taki wydatek, może pozwolić poczciwemu KDFowi dożyć swoich dni?

Proszę o pomoc...

P.S.
Dobrze by było, aby polecany model był dostępny w Media Markt lub Electro World - obie te sieci w Wawie mają raty 0%. Choć nie jest to warunek konieczny - często wyższa cena w MM przekreśla korzyści płynące z nieoprocentowanego kredytu, na to samo wyjdzie wziąć gdzie indziej i płacić odsetki od rat.
 
Ostatnia edycja:

wiatrak

Active member
Bez reklam
Jeśli oglądasz głównie filmy a nie TV, to proponuję pomyśleć o projektorze. Jeśli od ekranu KDF'a masz 2,5 metra, to od ekranu na ścianie będzie 3 metry, czyli 82...92" będzie w sam raz. :) :rolleyes:

Tak trochę offtopic... ;)
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Panasonic 58PY800 , Toshiba ZV 635 - na te wystarczy kasy i jakość po Twoich doświadczeniach będzie ekstra.