co kupić? dobra rada potrzebna !

Henry

Active member
Bez reklam
Ok, Panowie jeśli uważacie, że moja rada jest nie na miejscu, to dobrze, że o tym piszecie. Każda krytyka jest wskazana, a to czy inne fora służą do wyprowadzania ludzi z błędu.
czytałem post, gdzie też ktoś wspomina o głosnikach z "innej parafii" i chwali dźwięk, "nie wiem, nie znam się, zarobiony jestem...";)

Co do moich kreacji, to zrobić tak musiałem z tego czy innego względu, nie będę się o tym rozpisywać, ale mi to póki co nie przeszkadza. Kiedyś wrócę do oryginalnego ustawienia Boston 5.0, na razie musi zostać tak jak jest.

@collider piszesz o spójności, to bądźmy konsekwentni w tej sprawie. Moim zdaniem, dla kogoś, kto ma mocno okrojony budżet i za żadne skarby nie będzie w stanie dorzucić kilku dodatkowych stówek, lepszym rozwiązaniem będzie kupienie mocnych podłogówek np. JBL i dorzucenie do tego satelit HK niż polecanie np. TAGI TAV 606 jako kompletnego zestawu 5.0. Taki "niespójny" JBL/HK będzie i tak sto razy lepszy od wspomnianej TAGI. Będzie miał wtedy stereo na przyzwoitym poziomie i w miarę dobre KD, a przy TAV606 ani tego, ani tego (nie chcę nikogo urażać, kto taki zestaw ma, opisuję jedynie moje subiektywne odczucia, to tak jak jednemu odpowiada Yamaha, a innemu Marantz...)
Idąc dalej, co do konsekwencji... wiele osób poleca i wychwala wspomniane TAV 606, a tym samym krytykuje np. Prismy itp. niskobudżetowe wynalazki, dla mnie to dokładnie ta sama klasa, niegodna polecaniu komukolwiek. Doskonale wiecie, że w tym przedziale cenowym jest masa kolumn 100 razy lepszych choćby JAMO 428 czy 506.
 
Ostatnia edycja:

collider

New member
Bez reklam
Niestety mylisz jakosc brzmienia zestawu ze spójnością brzmienia. Gdyby tak było jak mówisz to każdy kombinowałby w ten sposób niezależnie od jakości i cen głośników i mielibysmy wielce kolorowe zestawy, powiedzmy: sub Kefa, fronty JBL a tyly Klipsh. Nie o to w tym chodzi. Niestety, ale prochu nie wymyśliłeś.
 
Ostatnia edycja:

Henry