Co dokładnie planuje LG ? Twój telewizor LG otrzyma w przyszłości więcej bezpłatnych programów… i prawdopodobnie więcej reklam.

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam

Co dokładnie planuje LG ? Twój telewizor LG otrzyma w przyszłości więcej bezpłatnych programów… i prawdopodobnie więcej reklam.​


Telewizor LG OLED 2021

Na zdjęciu: LG G1 OLED (2021) (Źródło zdjęcia: LG)

Przywitaj się z firmą LG „Smart Life Solution Company” i wieloma innymi reklamami

Firma LG produkuje jedne z najlepszych telewizorów i monitorów OLED w branży, ale ostatnie ogłoszenie ujawniło znaczne rozszerzenie jej oferty. Dyrektor generalny LG, William Cho, ogłosił w przemówieniu w LG Science Park w Seulu w Korei Południowej nowy kierunek rozwoju firmy.

Zamiast być firmą zorientowaną na sprzęt, która zarabia większość pieniędzy, gdy klienci kupują nowy telewizor lub wyświetlacz, stanie się „modelem biznesowym usług opartym na platformie, który stale generuje zyski”. Innymi słowy: reklamy!
Jest całkiem jasne, że wkrótce zaczniesz widzieć o wiele więcej reklam na swoim telewizorze LG, a także rozszerzenie dostępnych usług, które możesz przesyłać strumieniowo.
Należy zauważyć, że działalność telewizyjna LG jest oddzielona od firmy LG Display, która faktycznie produkuje panele dla LG i wielu innych producentów. Te zmiany dotyczą wyłącznie telewizorów produkowanych przez LG i platformy smart TV, której właścicielem jest webOS.

Co dokładnie planuje LG?​

Otóż LG zamierza „przekształcić swoje portfolio biznesowe związane z telewizją w„ dostawcę usług medialnych i rozrywkowych ”poprzez rozszerzenie treści, usług i reklam w produktach, w tym telewizorach LG OLED i LG QNED, które mają zróżnicowaną konkurencyjność”.

Firma LG ogłosiła już zamiar dodania większej liczby marek telewizorów do swojej platformy webOS, w tym zainwestowania biliona wygranych we własne kanały LG, które konkurują z Roku. To jest jego oferta FAST (bezpłatna telewizja z reklamami), podobna do Samsung TV Plus , i jest to rynek, który rośnie, szybko. Kanały LG wzrosły z 20 milionów użytkowników w 25 krajach w zeszłym roku do 48 milionów użytkowników w 29 krajach w tym roku.
LG zamierza również dostarczać kanały webOS i LG większej liczbie zewnętrznych marek telewizorów oraz wprowadzać webOS do „więcej grup produktów”. Chociaż w tej chwili nie mówi, jakie to mogą być grupy.

Czytając między wierszami, celem wydaje się być większe skupienie się na ilości, a nie na jakości. FAST nie jest dokładnie produktem premium, ale widzieliśmy, jak jest używany przez Amazon Freevee i Roku, aby obniżyć cenę sprzętu telewizyjnego w zamian za więcej reklam na urządzeniach. Ciekawe, czy polityka dotyczy tylko tańszych modeli, ponieważ nie widzę kupujących, którzy kupili jeden z najlepszych telewizorów LG , by byli zbyt zadowoleni z oglądania większej liczby reklam na swoich telewizorach.
techradar
 
Do góry