Wiadomość podana przez Marcina2000 jest przykra dla użytkowników. To bez dwóch zdań. Ale uzasadnienie jest dość proste:
Nie ma się co łudzić, że dzisiaj nie opłaca się publikować wsparcia dla telefonów, telewizorów i innego sprzętu RTV. W coraz większym stopniu widać, że dzisiaj sprzęt jest produkowany z trwałością obliczoną na okres gwarancji i trochę. To już nie te czasy, że jeden model TV był produkowany przez lata. Jeśli producent wypuszcza nowe modele nowe modele co rok, to jasne jest, że nie opłaca mu się ani inwestować przesadnie ani w jakość sprzętu ani w publikowanie latami softwaru i oferowanie wsparcia etc. Bo po co, skoro klient i tak kupi szybko nowe. Takie zachowanie producentów, którzy mają klienta w poważaniu może irytować. Ale dziwi mnie, jak wielu z nas jeszcze się łudzi, że oto będzie inaczej... I podobnie dziwi mnie, jak wielu z nas wydaje mnóstwo kasy na sprzęt w nadziei, że jak kupi TV za 6000 zł a nie za 2000 zł, to na pewno producent o nim nie zapomni. Jasne, a świstak siedzi i zawija w sreberka... To jest przykre, ale niestety takie mamy czasy.
Osobiście stoję na stanowisku, że absolutnie nie warto wydawać na sprzęt za dużo. To, co dzisiaj jest w telewizorze kosztującym 5000 czy 6000 tyś, za dwa lub trzy lata będzie dostępne w TV kosztującym 1500 - 2000. Widziałem to bardzo dobrze na przykładzie dwóch plazm, które używałem i używam: poprzedniej 37PV80 i obecnej P42S30. Oba telewizory nazwijmy to budżetowe, a funkcjonalnie dzieli je przepaść. Pomijam już sam rozmiar TV w calach.
Może Panas zmieni zdanie i zaktualizuje software, bo nic nie stoi ku temu na przeszkodzie. Ale szczerze w to wątpię. Prędzej użytkownicy na jakimś forum zrobią to na własną rękę.