Philips i TPV ustaliły zasady współpracy .
Wreszcie została podpisana umowa pomiędzy Philips i TPV dla nowego przedsięwzięcia joint venture. Nowo powstała firma będzie sprzedawać telewizory pod nazwą Philipsa w 2012 roku.
Spółka nie będzie miała niestety wyłączności na nazwę na całym świecie ponieważ już wcześniej Philips sprzedał swoje prawa do marki do innych producentów w Stanach Zjednoczonych, Indiach, Chinach, Kanadzie, Meksyku i niektórych krajach Ameryki Południowej.
Nowa firma oficjalnie rozpoczyna pracę w pierwszym kwartale 2012. Wkłady właścicielskie kształtują się na poziomie : 70% dla TPV, a pozostałe 30% dla Philipsa.
Umowa stanowi, że partnerstwo działać ma na okres pięciu lat z możliwością przedłużenia. Począwszy od drugiego roku tantiemy za używanie logo marki Philips nowo powstałą spółka będzie opłacać co roku równe wartości 2,2% z obrotu ale nie mniejsze niż 50 mln euro rocznie.
Firma Philips zastrzega sobie prawo do sprzedaży swoich 30% udziałów w joint venture. Firma Philips będzie się angażować nawet w kwocie 185 milionów EUR w promocję i reklamę produktów w pierwszych dwóch latach.
Oczekuje się że główna różnica będzie przede wszystkim dotyczyć ceny i jakości.
Pesymiści obawiają się że najbardziej może ucierpieć jakość .
dday
Wreszcie została podpisana umowa pomiędzy Philips i TPV dla nowego przedsięwzięcia joint venture. Nowo powstała firma będzie sprzedawać telewizory pod nazwą Philipsa w 2012 roku.
Spółka nie będzie miała niestety wyłączności na nazwę na całym świecie ponieważ już wcześniej Philips sprzedał swoje prawa do marki do innych producentów w Stanach Zjednoczonych, Indiach, Chinach, Kanadzie, Meksyku i niektórych krajach Ameryki Południowej.
Nowa firma oficjalnie rozpoczyna pracę w pierwszym kwartale 2012. Wkłady właścicielskie kształtują się na poziomie : 70% dla TPV, a pozostałe 30% dla Philipsa.
Umowa stanowi, że partnerstwo działać ma na okres pięciu lat z możliwością przedłużenia. Począwszy od drugiego roku tantiemy za używanie logo marki Philips nowo powstałą spółka będzie opłacać co roku równe wartości 2,2% z obrotu ale nie mniejsze niż 50 mln euro rocznie.
Firma Philips zastrzega sobie prawo do sprzedaży swoich 30% udziałów w joint venture. Firma Philips będzie się angażować nawet w kwocie 185 milionów EUR w promocję i reklamę produktów w pierwszych dwóch latach.
Oczekuje się że główna różnica będzie przede wszystkim dotyczyć ceny i jakości.
Pesymiści obawiają się że najbardziej może ucierpieć jakość .
dday