Ciemne rogi w Panasonic tx-AS650

kuer3

New member
Witam od 2 tygodni posiadam Panasonica as650 kupiony w Euro dziś zauważyłem na jednolitym tle ciemniejsze rogi i spory banding nie wiem czy to reklamować? czy co z tym robić? Proszę was o pomoc najgorzej jest w nocy wtedy najbardziej widać te ciemne rogi i jak oglądam mundial ten banding jest nie do wytrzymania:( w linku wysyłam fotki zrobione telefonem bo aktualnie nie mam aparatu jutro mogę zrobić zdjęcia lepszej jakości.
 

fre0n

New member
W Saturnie Blue City i MM Krakowska na wystawach mają tak samo modele 47asm651, a w MM specjalnie większość telewizorów ma powstawiane ulotki/reklamy we wszystkie rogi żeby tych czarnawych plam na białym nie było widać :D Już go miałem kupować ale po zobaczeniu tego jakoś mi się chyba odechciało...
 

kuer3

New member
No to tu masz czarno na białym :/chyba spróbuję to reklamować bo zaczyna mnie to wkurzać jeszcze ten banding ehh :/oczywiście reszta rodziny nic nie widzi i podniecają się jak to pięknie odbiera tv
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Wystarczy sprawdzić przed zakupem.
Te co sprawdzaliśmy nie miały czegoś takiego.
Ci co kupili , np na elektrodzie też potwierdzili że jest super.
To kwestia egzemplarza.
Zwróć się do sklepu o zamianę.
Reszta rodziny nie widzi i 90% ludzi właśnie tego nie dostrzega.
Zapewne mają mniej stresowe życie.
 

ROMAN38

New member
Bez reklam
He he ! typowe objawy choroby technologii LCD LED tzw. nierównomierne podświetlenie matrycy !!! nieszczęsne krawędziówki.Jak się cieszę że mam ekran bez takich "anomalii" ale plazma przecież w sklepie wygląda ciemno !!! Powodzenia w szukaniu egzemplarza bez tej wady i współczuje nieprzemyślanego zakupu.
 

emisiu

Member
Egzemplarze AS650 które testowałem w sklepie miały ciemniejsze rogi praktycznie wszystkie. Raz ten efekt jest bardziej widoczny a raz ledwo zauważalny. Taki urok tej serii (podświetlanie krawędziowe). Za to kolory dało się ustawić na nich doskonałe. :)
 

kuer3

New member
Kiki a nie lepiej byłoby zadzwonić do serwisu i powiedzieć co jest nie tak? W euro zapewne powiedzą że nic nie widzą , jeszcze na dodatek wziąłem go na raty : /
 

Forest89

Active member
Bez reklam
Ja bym reklamował. Trzeba zawsze sprawdzić przed zakupem. Ja kupowałem swojego AS740 w RTV EURO AGD, ale zamawiałem sprzęt do sklepu i odbierałem osobiście i sprawdzałem. Idź to zanieś do sklepu i im pokaż. Każdy TV ma jakieś wady, ale nie aż tak widoczne bez przesady.
 

firekage

New member
Bez reklam
Egzemplarze AS650 które testowałem w sklepie miały ciemniejsze rogi praktycznie wszystkie. Raz ten efekt jest bardziej widoczny a raz ledwo zauważalny. Taki urok tej serii (podświetlanie krawędziowe). Za to kolory dało się ustawić na nich doskonałe. :)

Najlepsze jest to, że w recenzjach nigdy takie coś nie wychodzi...za to właściciele o tym już piszą.

BTW - oglądalem różne Panasoniki, łącznie z tym modelem i tak jak pisano wyżej, ulotki wsadzone w rogi...a obraz na tych, które nie miały ulotek, był na rogach zaciemniony.

Swoją drogą, pisze się, że to domena telewizorów innego producenta, gdy imho na Panasach to bardziej widać.
 

firekage

New member
Bez reklam
No dokładnie, ale trzeba pamiętać żeby prosić o uruchomienie telewizora w najmniej oświetlonej części sklepu, albo o przygaszenie na chwilę światła (to w mniejszych salonach). O dziwo nie robią z tym żadnego problemu.

Nie do końca. Dużo zależy od sklepu. Na forum pisan o konkretnych marketach elektronicznych, które nie tylko nie robią problemów przy zwrotach, ale i pozwalają przetestować odbiorniki (np. własnym pendrivem) i o takich, które robią problem przy zwrotach, a i nie pozwalają w ogóle pobawić się czymkolwiek, że o użyczeniu pilota nie wspomnę.
 

kuer3

New member
Mój model też niby sprawdził podłączył do prądu postawił na statyw, włączyło się czarne menu facet powiedział jest wszystko ok matryca nie uszkodzona i spakował. Moja wina że nie sprawdziłem go na jakimś jaśniejszym jednolitym kolorze:(Teraz pójdę z białym tłem na penie i będę sprawdzał:) Gorzej jak okaże się że wszystkie 650 na sklepie tak mają?

Dzwoniłem teraz do euro powiedzieli że nie ma możliwości wymiany na nowy jeżeli produkt jest u mnie 2 tygodnie jest tylko możliwość wezwania serwisanta i jeżeli serwis stwierdzi że tv jest fabrycznie uszkodzony wtedy wymieniają na nowy hmm.. już niewiem co robić? Chyba trzeba będzie zadzwonić do Panasa:(
 
Ostatnia edycja:

Karpaj

New member
Bez reklam
Szkoda że w EURO kupowałeś, w MM/Saturnie nie ma problemów z wymianą nawet przy zakupie w stacjonarnych sklepie.
 

Tranceformer

New member
One chyba wszystkie tak maja (mój nowy tez) ....ale wg mnie nie ma tragedi, jak zwykły obraz śmiga , to ja tam tego nie widze, chyba że się jakoś moooocno przyglądne przy bardzo jasnym tle.
Bardziej denerwuje mnie wpisywanie na tym modelu stron w w w, i Youtuba. Masakra , że trzeba jezdzic kursorem aby coś wpisać ,zamiast skorzystać z klawiatury numerycznej . Beznadzieja.
 

kuer3

New member
Wade zgłosiłem do panasonica mają dzwonić z serwisu do poniedziałku zobaczymy co powiedzą jeżeli kikiego egzemplarze nie mają ciemniejszych rogów to mój model też tak powinien mieć .Najlepsze jest to ze pani na infolinii chyba już wiedziała o co chodzi chyba mają więcej takich zgłoszeń .
 

prezy

New member
Bez reklam
Problem ciemnych rogów to nie tylko problem Panasonica, inni z tym też mają problem. Niestety trafiają się linie z tym defektem. Co ciekawe jednym to przeszkadza a inni w ogóle tego nie widzą :)
 
Do góry