Nie napisalem ze usuniecie przeplotu to dokladnie to samo co 24p/25p lecz pytanie bylo "wygladal podobnie"
24p/25p film skladajacy sie z klatek z jednym polem. jest kilkametod usuwania przeplotu ale to nie to samo co "prawdziwy progressive"
z jednej "migawki" tworzyć jedną pełną klatke (albo dwa półobrazy ale bez przesunięcia)
to jest wlasnie jedna z metod usuwania przeplotu - interpolowanie 2 polpol i robienie jednego pola
Nie wydaje sie, ze "prawdziwa kamera progressive" wlasnie tak to nagrywala ale IMO, ze kamera pracuje od razu na calym polu bez rozgraniczania 2 +laczenie (tak sie nazywaja kamery NIE true progressive z mozliwoscia nagrywania wlasnie tak)
HV20 (podobno) jest kamera TRUE progressive czyli IMO pracuje tylko na jednym polu a nie na dwoch pol-polach. Stad dochodzi tez mozliwy krotszy czas naswietlania z 1/50 do 1/25s.
Jak jest faktycznie to sie musialby wypowiedziec ktos z branzy.
a "movie look" to raczej ogolna charakterystyka obrazu, doslownie = wyglad filmowy - mozna powiedziec malokolorowy/wyblaky czyli bardziej prawdziwy rzeczywistemu
Pewnie zauwazyles ze kamery nagrywaja IMO czerwien "za czerwona"
zielen "za zielona" w stosunku do tego co widzimy
Owszem taki "kolorowy film" robi wrazenie ale nie jest raczej odzwierciedleniem prawdziwej natury/rzeczywistosci.
A ze "movie look" to z reguly produkcja progressive to juz inna bajka.
Pozdro