W trosce o jak najlepszą obsługę gwarancyjną swoich klientów firma Cambridge Audio
od 1 marca 2013 wdraża wyjątkowy system związany z naprawami gwarancyjnymi.
1. Jeżeli w okresie gwarancyjnym (tj. 24 miesiące od daty zakupu) wystąpi usterka sprzętu, sprzęt ten zostanie wymieniony na nowy - ten sam model i kolor. Podstawą do wymiany jest niemożność naprawienia urządzenia w polskim serwisie od ręki i konieczność wysłania go do serwisu centralnego. Wszystkie drobne naprawy, jak wymiana bezpieczników, przeczyszczenie styków itp. kwalifikują się do drobnych napraw. Decyzję o kwalifikacji danego produktu do wymiany na nowy wydaje Serwis Centralny firmy AUDIO CENTER POLAND w Krakowie. Wydaje ją na podstawie oględzin urządzenia i wypełnienia przez Reklamującego wszystkich warunków niniejszej Karty Gwarancyjnej.
2. Jeśli wymiana na ten sam model nie będzie możliwa, np. z powodu zakończenia jego produkcji, zostanie on wymieniony na nową wersję lub urządzenie o porównywalnej funkcjonalności i cenie, wykonane w tej samej lub zbliżonej technologii oraz co najmniej podobnych głównych cechach funkcjonalnych i cechach technicznych (z wyjątkiem cech dotyczących koloru, ciężaru, wykończenia, kształtu czy wyglądu zewnętrznego).
3. Wymiana na nowy egzemplarz nie nastąpi w przypadku, gdy przysłany do serwisu sprzęt:
- nie posiada wszystkich akcesoriów i oryginalnego pudełka,
- gdy naprawa nie wymaga wymiany całych modułów,
- gdy naprawa polega na czyszczeniu i konserwacji,
- gdy naprawa polega na wymianie bezpieczników,
- gdy naprawa polega na drobnych naprawach kontrolnych,
- jeśli uszkodzenie nastąpiło z winy użytkownika i nie jest wynikiem wady wrodzonej produktu.
Decyzję o wymianie produktu na nowy każdorazowo podejmuje Serwis Centralny firmy AUDIO CENTER POLAND w Krakowie.
4. Właściciel danego produktu może odmówić wymiany urządzenia na nowy – urządzenie zostanie wówczas naprawione na dotychczasowych.
Od 1 marca 2013 obowiązują więc nowe Karty Gwarancyjne.
od 1 marca 2013 wdraża wyjątkowy system związany z naprawami gwarancyjnymi.
1. Jeżeli w okresie gwarancyjnym (tj. 24 miesiące od daty zakupu) wystąpi usterka sprzętu, sprzęt ten zostanie wymieniony na nowy - ten sam model i kolor. Podstawą do wymiany jest niemożność naprawienia urządzenia w polskim serwisie od ręki i konieczność wysłania go do serwisu centralnego. Wszystkie drobne naprawy, jak wymiana bezpieczników, przeczyszczenie styków itp. kwalifikują się do drobnych napraw. Decyzję o kwalifikacji danego produktu do wymiany na nowy wydaje Serwis Centralny firmy AUDIO CENTER POLAND w Krakowie. Wydaje ją na podstawie oględzin urządzenia i wypełnienia przez Reklamującego wszystkich warunków niniejszej Karty Gwarancyjnej.
2. Jeśli wymiana na ten sam model nie będzie możliwa, np. z powodu zakończenia jego produkcji, zostanie on wymieniony na nową wersję lub urządzenie o porównywalnej funkcjonalności i cenie, wykonane w tej samej lub zbliżonej technologii oraz co najmniej podobnych głównych cechach funkcjonalnych i cechach technicznych (z wyjątkiem cech dotyczących koloru, ciężaru, wykończenia, kształtu czy wyglądu zewnętrznego).
3. Wymiana na nowy egzemplarz nie nastąpi w przypadku, gdy przysłany do serwisu sprzęt:
- nie posiada wszystkich akcesoriów i oryginalnego pudełka,
- gdy naprawa nie wymaga wymiany całych modułów,
- gdy naprawa polega na czyszczeniu i konserwacji,
- gdy naprawa polega na wymianie bezpieczników,
- gdy naprawa polega na drobnych naprawach kontrolnych,
- jeśli uszkodzenie nastąpiło z winy użytkownika i nie jest wynikiem wady wrodzonej produktu.
Decyzję o wymianie produktu na nowy każdorazowo podejmuje Serwis Centralny firmy AUDIO CENTER POLAND w Krakowie.
4. Właściciel danego produktu może odmówić wymiany urządzenia na nowy – urządzenie zostanie wówczas naprawione na dotychczasowych.
Od 1 marca 2013 obowiązują więc nowe Karty Gwarancyjne.