Call of Duty: Modern Warfare III wśród 8 nowych gier z techniką NVIDIA DLSS. Nowy sterownik już dostępny.

Jam Nius

piszę
Nowe gry z DLSS - cover.jpg


W ostatnich dniach gra Alan Wake 2 zachwyciła oszałamiającą oprawą wizualną za sprawą techniki NVIDIA DLSS 3.5 z funkcją Ray Reconstruction, a już w tym tygodniu zadebiutuje Call of Duty: Modern Warfare III ze wsparciem technik NVIDIA DLSS 3 oraz NVIDIA Reflex. Opublikowano także nowy sterownik Game Ready, zoptymalizowany dla tej pierwszoosobowej strzelanki.

Call of Duty: Modern Warfare III przewodzi imponującej liście ośmiu nowych gier wspieranych przez DLSS, która zawiera takie tytuły jak Desynced, Jusant, Ripout, RoboCop: Rogue City czy The Talos Principle 2. Ponadto, usprawniona technika DLSS 3.5 z funkcją Ray Reconstruction trafiła właśnie do ekosystemu NVIDIA Omniverse.


Call of Duty: Modern Warfare III debiutuje z technikami DLSS 3 oraz Reflex

Osoby, które zakupiły Call of Duty: Modern Warfare III w przedsprzedaży, rozpoczną swoją kampanię już 2 listopada. Oficjalna premiera zaplanowana jest natomiast na 10 listopada. Gracze korzystający z kart GeForce mogą zwiększyć liczbę wyświetlanych klatek na sekundę dzięki wspieranej przez AI technice DLSS 3 oraz zmaksymalizować jakość wyświetlanego obrazu dzięki technice DLAA. Sama rozgrywka stanie się jeszcze bardziej responsywna dzięki implementacji NVIDIA Reflex już od dnia premiery.


Zwiększona wydajność w Call of Duty: Modern Warfare III dzięki NVIDIA DLSS 3

Wbudowany w Call of Duty: Modern Warfare III benchmark wykazuje, że technika DLSS 3 zwiększa wydajność prawie dwukrotnie w rozdzielczości 4K przy maksymalnych ustawieniach graficznych, co pozwoli na grę w ponad 100 kl./s. na karcie graficznej GeForce RTX 4070 lub nawet w 200 kl./s. w przypadku GeForce RTX 4090.

W rozdzielczości 1440p technika DLSS3 zwiększy wydajność aż 1,6x, umożliwiając rozgrywkę w ponad 100 kl./s. na całej gamie kart graficznych GeForce RTX z serii 40. Natomiast GeForce RTX 4090 zaoferuje rozgrywkę nawet w 240 kl./s.

Rozdzielczość 1080p to wzrost o 1,5x. Pozwala to na osiągniecie wysokiej liczby klatek na sekundę na wszystkich kartach graficznych GeForce RTX z serii 40. GeForce RTX 4090 osiągając wynik 300 kl./s. umożliwi wykorzystanie wyświetlaczy o wysokiej częstotliwości odświeżania.

Z myślą o podróżujących graczach, DLSS 3 zwiększa wydajność o 1,6x zarówno w rozdzielczości 1080p jak i 1440p, umożliwiając użytkownikom laptopów rozgrywkę z wysoką liczbą klatek na sekundę. Laptopy z kartami graficznymi GeForce RTX 4090 zapewnią aż 230 kl./s.

Call of Duty: Modern Warfare III bardziej responsywna dzięki NVIDIA Reflex

Opóźnienie systemowe to czas potrzebny na wykonanie akcji w grze. Wpływa ono także na to jak szybko dostrzegamy przeciwnika, co może dać nam więcej czasu na pierwszy strzał. Zjawisko jest niezwykle ważne w profesjonalnych grach wieloosobowych, gdzie obniżenie opóźnienia systemowego jest kluczowe, ponieważ może dać przewagę nad rywalami. Łącząc DLSS z niskimi opóźnieniami zapewnionymi przez technikę Reflex rywalizujący gracze otrzymują najlepsze wrażenia z rozgrywki w Call of Duty: Modern Warfare III na komputerach PC i laptopach z kartami GeForce RTX z serii 40.

Jeszcze więcej nowości z DLSS

Pozostałe tytuły, które otrzymują wsparcie techniki NVIDIA DLSS:

  • NVIDIA Omniverse – aktualizacja wprowadzająca DLSS 3.5 z funkcją Ray Reconstruction została udostępniona dzisiaj, przez co rzutnia programu będzie dokładniejsza, a w pełni wyrenderowane sceny jeszcze bardziej realistyczne i immersyjne.
  • Jusant – już dostępna z DLSS 3 oraz Reflex. Karty graficzne GeForce RTX serii 40 zwiększają wydajność tytułu dzięki technice DLSS 3 średnio o 2,6x w rozdzielczości 4K, przy maksymalnych ustawieniach graficznych. Pozwoli to graczom odkryć zapierający dech w piersiach świat stworzony na silniku Unreal Engine 5 w 100 kl./s. na karcie GeForce RTX 4070 lub szybszej.
  • Ripout – udostępniona w ramach wczesnego dostępu z technikami DLSS 3 i Reflex oraz ray tracingiem. Karty graficzne GeForce RTX serii 40 zwiększą wydajność średnio o 2,8x w rozdzielczości 4K z maksymalnymi ustawieniami graficznymi i wszystkimi efektami śledzenia promieni, pozwalając na osiągniecie ponad 100 kl./s. na karcie graficznej GeForce RTX 4070 lub szybszej. GeForce RTX 4090 przekracza próg 230 kl./s.
  • Ghostrunner 2 – już dostępna z DLSS 3 oraz Reflex.
  • RoboCop: Rogue City – premiera 2 listopada z DLSS 3, Reflex i DLAA. Karty graficzne GeForce RTX serii 40 z funkcją DLSS Frame Generation zwiększą wydajność średnio o 2,6x w rozdzielczości 4K, pozwalając graczom z kartą GeForce RTX 4070 lub szybszą na grę w ponad 60 kl./s. i każdą opcją podkręconą do maksimum.
  • The Talos Principle 2 – zadebiutuje 2 listopada z DLSS 3 i Reflex. Technika DLSS 3 zwiększa liczbę wyświetlanych klatek na sekundę na kartach graficznych GeForce RTX z serii 40 średnio 2,3x w rozdzielczości 4K, przy wszystkich ustawieniach ustawionych na maksimum, umożliwiając rozgrywkę w ponad 60 kl./s na wielu różnych konfiguracjach.
  • EA SPORTS™ WRC – premiera z DLSS 2 już 3 listopada. DLSS 2 na kartach graficznych GeForce RTX serii 40 zwiększa wydajność o 90% w rozdzielczości 4K, przy maksymalnych ustawieniach graficznych.
  • Desynced – aktualizacja wprowadzająca techniki DLSS 3 oraz Reflex zostanie opublikowana 16 listopada.
Pozostałe nowości i ulepszenia w najnowszym sterowniku Game Ready

  • Nowy sterownik Game Ready zawiera także optymalizacje dla gier takich jak: Desynced, Jusant oraz RoboCop: Rogue City.
  • Sterownik dodaje wsparcie dla kolejnych 6 wyświetlaczy kompatybilnych z techniką G-SYNC, które zapewniają zmienną częstotliwość odświeżania (VRR), przez co gry działają płynniej:
    • ACER X45
    • AOC AG456UCZD
    • AOC U27G3XM
    • Galax Q3222SUC
    • LG 32GR75Q
    • MSI MPG341QR
 
Do góry