C6500 nowy firmware 3006.2

Mikołaj69

New member
dlatego ja mam wyłączoną automatyczną aktualizację.
To co szajsung robi to kpina wręcz.

No ale jak ktoś szuka multimedialnego tv to nie ma wyjscia. No chyba że LG :p
Witam,ja tez napisalem do S...,zrobmy to wszyscy,moze jak zobacza tyle wiadomosci to przyspiesza z mysleniem.Nie mamy nic do stracenia,a zobacza,ze my Polacy nie damy sobie dmuchac w kasze.Pzdr.
 

rafwoj

New member
masz rację, piszmy do nich, może coś to da... a jak nie da, to i tak zaraz uruchamiam gwarancję, będzie to ich więcej kosztowało
 

mnietek5185

New member
Witam,ja tez napisalem do S...,zrobmy to wszyscy,moze jak zobacza tyle wiadomosci to przyspiesza z mysleniem.Nie mamy nic do stracenia,a zobacza,ze my Polacy nie damy sobie dmuchac w kasze.Pzdr.

TO nie jest tylko problem polskiego oprogramowania (takie przecież nie istnieje) - jest to uniwersalny soft do całej serii, więc kłopot mają także inne rasy (nawet zapewne Żydzi :)). Teorie spiskowe nie wchodzą tutaj w grę :D
Po prostu update samsunga wyjątkowo niedopracowany (raczej nie przetestowany) - i tutaj cały problem.
 

rjzrjz

New member
w firmware 3006.2 - do niczego

film na Yotube, który pokazuje problem w TV w niemieckiej wersji


Nie muszę na filmiku - z naiwności zrobiłem update - nie działa też poprawnie Vimeo (+ Ut i picassa) - a yjahoo zostało odinstalowanie (sam z siebie)
na +, że działa jeszcze ipla ;o)

r.
 

makis

New member
YaHOO już Działa.Dalej nie działa picassa,yutube,facebook,twitter.

Na wszystkich forach w Europie piszą o tym fatalnym sofcie, problem był jak się nie mylę z softem który resetował wszystkie ustawienia i powodował problemy z 3D chyba z września,po szumie jaki wywołał po 3 tygodniach wystawili poprawiony,miejmy nadzieję że sytuacja się powtórzy i Samsung szybko zrobi korektę.
 

volvap

New member
przed 12 w poludnie yahoo pojawilo sie z powrotem, przynajmniej na moim le40c650
cos sie dzieje, mam nadzieje ze to szybko naprawia
 

cacumen

Member
Bez reklam
Małe uzupełnienie z innego forum użytkownika starającego się uzyskać
więcej informacji..cytat poniżej:

Witam,

Dostałem odpowiedz z serwisu Samsunga:

"...Problem z jakim Pan do nas wysłał zapytanie jest problem , który jest
dla nas dość znany. Problem ten został zgłoszony do techników i
teorytycznie problem jaki wystąpił w telewizorze jest problemem, który
należałoby zgłosić do serwisu. Problem w tym, że również oni dysponują
takim samym oprogramowaniem, jakie jest dostępne na stronie.
W związku z powyższym będą oczekiwać na nowy soft trzymając kolokwialnie
mówiącurządzenia na serwisie. Dlatego też proszę uzbroić się w
cierpliwość ioczekiwac na wprowadzenie nowego, poprawionego upgradu,
byc może w następnym tygodniu dojdzie do aktualizacji strony z tym
oprogramowaniem..."
Odpowiedz dostałem 29.01, godzinę po napisaniu maila.

Teraz tylko czekać.

Oprócz tego dzwoniłem na ich infolinię z tym samym problemem. Dowiedziałem się, że nie ma możliwości powrotu do starszej wersji softu. Znaczy jest ale wiąże się to z wymianą płyty głównej TV. Co ciekawe dostałem informację od Pani konsultantki, że usterki spowodowane oprogramowaniem, nawet tym oficjalnym (!!!) nie podlegają gwarancji i użytkownik musi je usunąć na własny koszt. Żarcik taki? Mówię więc babie, że przecież to ich oficjalny soft, ściągnięty z ich oficjalnej strony, nie żadne tam przeróbki, i skoro tak wygląda to z gwarancją to można uznać za celowe wprowadzanie klientów/użytkowników w błąd aby wydębić dodatkową kasę na serwisowaniu sprzętu. Pani na to że to nie ona pisała warunki gwarancji i że ona się w sumie nie orientuje. Czyli standard.
To dopiero pomysł na interes: zalecać aktualizację, wystawić (nie)celowo s[beeep]y soft, a później siano inkasować za naprawy.
Teraz mam wypasiony TV Full HD LED z obrazem jak z gier z PCów 386 na Herkulesie. Porażka.

Wszystko na ...dobrej drodze .
 

rjzrjz

New member
no tak, a co do tej #pani# to przy drugim dzwonieniu do Samsunga poprosiłem od razu, żeby mnie przełączyła do bardziej kompetentnego konsultanta, co zresztą natychmiast zrobiła.
 

x-kris

New member
Proglem niedzialajacych widgetow mozna rozwiazac bardzo prosto:wystarczy za pomoca menu serwisowego przywrocic ustawienia fabryczne... i wszystko smiga.

PS Jesli ktos jest przywiazany do listy kanalow polecam skopiowac na pendrive'a
 

cybertal

New member
Nowy soft 3006.2

Na oficjalnej stronie Samsunga pojawił sie (nowy) najprawdopodobniej poprawiony soft 3006.2 z dn. 07.02.2011r.. Ciekawe czy wszystko jest ok?
 

Anduril

New member
Jest już nowy soft T-VALDEUC_3007.1.exe

1. Title
2010 Model Firmware for self-upgrade
2. Applicable Model
LE**C6, 7, 8 Series
3. Description
* T-VALDEUC-3007.1

- Optimization to find the Service Channel for SkyD (Germany, Austria , Swiss Region)

Mod dla PVR nadal działa i poprawili bugi Internet@TV :)
 
Do góry