Budżetowe kino domowe ( kolumny + amplituner) do 2500zł

SpookyAC

New member
Witam.
Chciałbym kupić 2 kolumny i amplituner to pokoju ok 25m2, lecz problem polega na tym, że nie za bardzo wiem co wybrać. Nie mam za dużo kasy, ale w przyszłości chciałbym rozbudować ten zestaw. Nie jestem wybitnym koneserem muzyki, ale chcę też żeby zestaw dobrze grał. Głównie oglądam TV (filmy i telewizja), ale słucham też dużo muzyki. Proszę o radę.

Kolega polecał mi Jamo S606, czy to dobry wybór? A jeśli nie to co jest godne uwagi?
Nie wiem także jakimi kablami to podłączyć, czy inwestować w coś drogiego czy zwykłe kable o przekroju 2,5/4mm wystarczą?
 

SpookyAC

New member
Głównie słucham rocka i techno więc nie wiem. Myślałem nad Onkyo 525 lub 616, ale nie wiem czy te kolumny będą odpowiednie dla tych ampi.
 

Pawel_Sz85

Klub HDTV.com.pl
VIP
Jamo 606 nagłośnią Twoje pomieszczenie. Czy brzmienie będzie Ci odpowiadało to już inna sprawa. Ja nie jestem wielkim fanem Jamo 606. Przy filmach się sprawdzą, w stereo są przeciętne. Z dwurogiej strony masz nie za duży budżet, więc cudów nie ma co się spodziewać. Do Jamo raczej szukałbym Denona bądź Harmana. Jak masz możliwość wybierz się posłuchać.
 

SpookyAC

New member
Na 100% wybiorę się na odsłuch, mam w mieście parę sklepów, ale cen zbyt promocyjnych to nie mają. A jak nie Jamo to w co można celować? Podobno LOFTy 50 są dość dobre. A co można powiedzieć o Taga Harmony TAV-606 v.3?
 
Ostatnia edycja:

Pawel_Sz85

Klub HDTV.com.pl
VIP
Co do cen możesz pisać do blackninja. Na bardzo dobre ceny i to zaufany forumowy sprzedawca. Lofty są ok. Tylko nie wiem czy dadzą radę na 25m2 szczególnie przy techno. Podpytaj BN na pewno będzie wiedział. Przy tym repertuarze mogłyby się sprawdzić Magnat Quantum 655/657.
 

Henry

Active member
Bez reklam
za około 1,5 tyś. za parę zobacz
- JBL ES80,
- JBL Studio 180
- Wharfdale Diamond 10.5, a może nawet 10.6
- Heco Victa II 701