Witam,
od około dwóch tygodni po próbie włączenia Smart TV pojawia się komunikat: "Nie odnaleziono serwera Philips. Spróbuj później".
Wczoraj wykonałem wszystkie kroki zalecane prze firmę philips przy takim błędzie.
Oprogramowanie aktualne.
Zegar ustawiony dobrze.
Internet stabilny, szybki.
Zresetowałem do ustawień fabrycznych, ponownie zainstalowałem tv.
Nic nie pomogło.
Ktoś ma aktualnie podobny problem? Może coś robią na serwerach Philipsa, ale dwa tygodnie to trochę za długo.
Proszę o pomoc, Pozdrawiam
ptom
od około dwóch tygodni po próbie włączenia Smart TV pojawia się komunikat: "Nie odnaleziono serwera Philips. Spróbuj później".
Wczoraj wykonałem wszystkie kroki zalecane prze firmę philips przy takim błędzie.
Oprogramowanie aktualne.
Zegar ustawiony dobrze.
Internet stabilny, szybki.
Zresetowałem do ustawień fabrycznych, ponownie zainstalowałem tv.
Nic nie pomogło.
Ktoś ma aktualnie podobny problem? Może coś robią na serwerach Philipsa, ale dwa tygodnie to trochę za długo.
Proszę o pomoc, Pozdrawiam
ptom