Brak "polskich" Sharp'ow :(

loleslaw

New member
Właśnie zamówiłem 37RD2E ze sklepu max24.pl. Sprzedawca zapewniał mnie, że ElectronicPartner to autoryzowany przez Sharp Polska serwis (niby ich drugi, który działa równolegle).

Gwarancja ma być bezpłatna, okres to 24 miesiące w systemie door2door.

Instrukcja obsługi prawdopodobnie będzie po polsku, ale pan nie był do końca pewien, bo nie rozpakowywał pudła. Zapewniał, że wszystkie sprowadzane dostają wraz z polskimi instrukcjami.

Strona ElectronicPartner (http://www.electronicpartner.pl/) nie wydaje się profesjonalna (a sprzedawcy tak ją "zachwalają" przez telefon). Mam nadzieję, że nie ma tu żadnego "odbicia" w jakości i sposobie serwisowania sprzętu ("pokaż mi swoją stronę, a powiem Ci kim jesteś").

Jeśli jutro przyjedzie kurier, to postaram się zdać relację czy wszystko w porządku.
 

Klono

New member
Dostepnosc sharpow RD2E

Wg informacji ktore uzyskalem, www.najlepsiagdrtv.pl (w sensie TAJMAX) sa w stanie dostarczyc 32RD2E w ciagu 2-4dni, z oficjalnego kanału sharp-polska. cena prawie 4300zeta. Co do Electronic Partner, nie ma sie co bac o gwarancje, moj poprzedni sharp byl od nich, zalatwili sprawe elegancko. Teraz zamowilem 32RD2E w sklepie MFE.pl, maja go zreszta tez z Electronic Partner. Cena prawie 3900zeta. Czekam z utesknieniem.​
 

Cube822

New member
Ja sam juz szczerze nie wiem co robic:confused: Szumnie byla zapowiadana obnizka cen telewizorow LCD na jesieni,ale jak narazie jakos srednio mozna to zaobserwowac. Fakt,ze teraz ma sie pojawic naprawde spora ilosc nowych modeli LCD ,np. Sharp LC-37X20E co automatycznie powinno obnizyc cene jego poprzednika,ale kiedy to mozne nastapic.... Czekam jeszcze tydzien,maksymalnie dwa i napewno zakupie ktoregos sharpa;) Mam tylko nadzieje,ze po zakupie nie zobacze nastepnego dnia obnizki o 30%:)
 

Hawkmoon

New member
Cube822 napisał:
Ja sam juz szczerze nie wiem co robic:confused: Szumnie byla zapowiadana obnizka cen telewizorow LCD na jesieni,ale jak narazie jakos srednio mozna to zaobserwowac. Fakt,ze teraz ma sie pojawic naprawde spora ilosc nowych modeli LCD ,np. Sharp LC-37X20E co automatycznie powinno obnizyc cene jego poprzednika,ale kiedy to mozne nastapic.... Czekam jeszcze tydzien,maksymalnie dwa i napewno zakupie ktoregos sharpa;) Mam tylko nadzieje,ze po zakupie nie zobacze nastepnego dnia obnizki o 30%:)

o to możesz być spokojny... wszelkie ściemy z wielką jesienną obniżką to były... właśnie ściemy... elektronika tanieje, ale w stopniu stałym, związanym z pojawianiem się nowych modeli... skokowe spadki związane są z pojawieniem się w sprzedaży nowszych modeli, i dotyczą raczej wyższych modeli (zresztą nawet te skoki nie są jakieś bardzo imponujące... na pewno nie 30%)... aczkolwiek możesz się spodziewać, że w przeciągu roku twój nowy nabytek straci prawdopodobnie conajmniej 30% wartości - o ile w ogóle jeszcze będzie na rynku...

PS: ostatnio pojawiły się plotki o podrożeniu tv LCD, i nawet na bardziej realnych przesłankach (podobno moce produkcyjne nie nadążają za rosnącym popytem), ale do tego też bym zbyt wielkiej uwagi nie przywiązywał, to wszystko są zagrywki speców od marketingu, którzy muszą czasem rozgrzać, czasem nieco schłodzić rynek... nam zaś pozostaje zdrowy rozsądek i cierpliwość...
 
Ostatnia edycja:

Cube822

New member
loleslaw napisał:
Właśnie zamówiłem 37RD2E ze sklepu max24.pl. Sprzedawca zapewniał mnie, że ElectronicPartner to autoryzowany przez Sharp Polska serwis (niby ich drugi, który działa równolegle).

Gwarancja ma być bezpłatna, okres to 24 miesiące w systemie door2door.

Instrukcja obsługi prawdopodobnie będzie po polsku, ale pan nie był do końca pewien, bo nie rozpakowywał pudła. Zapewniał, że wszystkie sprowadzane dostają wraz z polskimi instrukcjami.

Strona ElectronicPartner (http://www.electronicpartner.pl/) nie wydaje się profesjonalna (a sprzedawcy tak ją "zachwalają" przez telefon). Mam nadzieję, że nie ma tu żadnego "odbicia" w jakości i sposobie serwisowania sprzętu ("pokaż mi swoją stronę, a powiem Ci kim jesteś").

Jeśli jutro przyjedzie kurier, to postaram się zdać relację czy wszystko w porządku.

Wlasnie rozmawialem z tym Panem, szczerze mowiac byl troche arogancki i wygladalo to tak, jakbym mi mialo bardziej zalezec na zakupie niz jemu na sprzedazy:hmm: Oznajmil ,ze ten telewizor nie ma gwarancji Sharp Polska wiec reszta juz mnie srednio interesowala.
 

loleslaw

New member
Cube822 napisał:
Wlasnie rozmawialem z tym Panem, szczerze mowiac byl troche arogancki i wygladalo to tak, jakbym mi mialo bardziej zalezec na zakupie niz jemu na sprzedazy:hmm: Oznajmil ,ze ten telewizor nie ma gwarancji Sharp Polska wiec reszta juz mnie srednio interesowala.

Dziwne, ponieważ odniosłem takie samo wrażenie. A dzwoniłem tam kilka ładnych razy. Być może wynika to z zabiegania - sklep dzięki w miarę niskim cenom obsługuje wielu klientów. Nie usprawiedliwia to jednak ich, żeby nie mieli być uprzejmie nastawieni do klientów ("nasz klient, nasz pan").

Co do gwarancji, to myślę, że będą nawet lepsze warunki niż z Sharp Polska (chodzi na przykład o door2door).
 

Saitou

New member
na poczatku tez zamowilem sharpa rd2e w max24 i tez obsluga byla raczej chamska, zwlaszcza gdy zadzwonilem po prawie 2 tygodniach oczekiwania na dostawe "polskich" sharpow, by dowiedziec sie czy moje zamowienie ma szanse doczekac sie realizacji... rzucil mi w twarz ze to moja wina bo chcialem "polskiego" a nie "niemieckiego"... no coz...

w topmarkecie czekalem ok tygodnia na dostawe, polska gwarancja, serwis door2door
ale... gdy okazalo sie jeszcze tego samego dnia, ze telewizor mial ukryta usterke, sklep zamiast zrobic to jak w porzadnym kraju i wymienic mi go od reki, odseslal mnie do serwisu...:???:
serwis door2door owszem, ale kilka dni bym zaoszczedzil jesli bym wsiadl w samochod i sam go zawiozl. Serwis stwierdzil ze tv nie naprawia i nadaje sie do wymiany, i znowu nie jest to zalatwiane przez nich, tylko musze go odebrac (lub poczekac kilka dni az mi go odwioza) i oddac go do sklepu i znowu oczekiwac na dostawe, bo przeciez schodza na pniu i magazynach pustki... paranoja... :???: Jeszcze niech sie dowiem, ze nie moga mi wymienic na jeden z tych co beda mieli po dostawie tylko kaza czekac az dostawca osobno wymieni go na nowy to zaczne strzelac.... dobra luz... nie panikuj Sai, nie bedzie tak zle... chyba... :roll:

Co prawda obsluga jest dosyc sympatyczna i zapewniaja ze zalatwia to w kilka dni ale w obiecywanki to juz strach wierzyc... info o tym, ze jestem pierwszy ktory zglasza sie do nich z padnietym sharpem jakos specjalnie mnie nie pocieszylo :roll:
zobaczymy jak sie sprawa zakonczy :???:
cala przyjemnosc z zakupu i tak juz zostala zabita :(
 
Ostatnia edycja:

Romanesku

New member
Też noszę się zamiarem kupna w mediamax24 Sharpa 46xd.Wersja import 6499 wersja pl 6999 i trzeba czekac. Zpewniają że mają umowę z serwisem i werjsa import jest naprawiana u nas. Nie wiem co robic, czy brac wersję import, zawsze to 500zł w kieszeni czy czekac i na PL?
 

Saitou

New member
Romanesku napisał:
Zpewniają że mają umowę z serwisem i werjsa import jest naprawiana u nas.

Jesli dostaniesz na pismie, ze "towar naprawia lub wymienia, nieodplatnie w ciagu 24 miesiecy od zakupu", to raczej nie beda mieli wyboru jesli bedzie cos nie tak z twoim TV. A co zrobisz to juz Twoja decyzja :krol:
 

Cube822

New member
Saitou napisał:
na poczatku tez zamowilem sharpa rd2e w max24 i tez obsluga byla raczej chamska, zwlaszcza gdy zadzwonilem po prawie 2 tygodniach oczekiwania na dostawe "polskich" sharpow, by dowiedziec sie czy moje zamowienie ma szanse doczekac sie realizacji... rzucil mi w twarz ze to moja wina bo chcialem "polskiego" a nie "niemieckiego"... no coz...


Dokladnie z tego powodu zrezygnowalem z zakupu w tym sklepie:???: Dziwne,zeby w dzisiejszych czasach tak klienta traktowac. Najlepiej jakby w takiej cenie byl ten TV u Kikiego:D
 

fcluki07

New member
Od dlugiego czasu wybieralem lcd i wreszcie wybralem 37Rd2 sharpa ino jak na zlosc nie ma obecnie gdzie go dostac z gwara sharp polska. W necie wyczailem za fajne pieniadze w sklepie Kajt taki lcd (4540zl) ino ze gwarancja w electronic partner. odbior tv mam ustalony na jutro. oczywiscie wszystko osobiscie wiec bym sprawdzil wszystko co sie da, ale czy warto temu gwarantowi zaufac?? door2door i inne bajery ale czy warto?? prosze o szybkie odpowiedzi
 

Cube822

New member
Ja zamowilem ten sam LCD w czwartek w topmarkecie (gwarancja Sharp Polska). Niestety Pan tego samego dnia zadzwonil do mnie i oznajmil,ze na chwile obecna nie maja go na stanie:( Zapewnial ,ze maja miec dostawe w poniedzialek/wtorek ,ale ile w tym prawdy to ja sam nie wiem... Pozyjemy , zobaczymy
 
Do góry