Ciekawe i niezuważone info pojawiło się na Nowych Trendach. Pokazuje siłę marketingu Sony, któremu sam uległem. Do przed chwilą mysłałem, że zwycięstwo BlueRay w wojnie z HD DVD jest pewne, aż przzeczytałem to:
"Toshiba wprowadzając na rynek odtwarzacz HD DVD w cenie 499$, ma zamiar zagarnąć 85% rynku najnowszej generacji błękitno laserowych odtwarzaczy w Europie.
Jak podaje GfK, Sony i Samsung, które promują standard Blu-ray Disc, posiadają zaledwie 15% rynku. Wprowadzenie przez Toshibę pierwszych odtwarzaczy HD DVD już w zeszłym roku i równoczesne opóźnienie wprowadzenia PS3 w znacznym stopniu przyczyniło się do takiej właśnie sytuacji."
Wniosek jest jeden. Zwycięstwo BlueRay, trąbione przez Sony i Samsunga jest mocno przedwczesne.
"Toshiba wprowadzając na rynek odtwarzacz HD DVD w cenie 499$, ma zamiar zagarnąć 85% rynku najnowszej generacji błękitno laserowych odtwarzaczy w Europie.
Jak podaje GfK, Sony i Samsung, które promują standard Blu-ray Disc, posiadają zaledwie 15% rynku. Wprowadzenie przez Toshibę pierwszych odtwarzaczy HD DVD już w zeszłym roku i równoczesne opóźnienie wprowadzenia PS3 w znacznym stopniu przyczyniło się do takiej właśnie sytuacji."
Wniosek jest jeden. Zwycięstwo BlueRay, trąbione przez Sony i Samsunga jest mocno przedwczesne.