blu-ray vs DVD

Kejup

Member
Bez reklam
Witam! Ponieważ jestem amatorem w tych sprawach mam pytanko do fachowców. Mianowicie, jestem na etapie zakupu kina domowego a dokładnie takiego zestawu:
HK avr255 + HK DVD 39 + Jamo s606 + sub200.

Zastanawiam się czy zamist tego DVD lepiej kupić jakiś blu-ray. DVD w domu już mam, co prawda MANTE (kupiłem do divx-ów i płyt marnej jakości) i dlatego moje pytanie czy blu-ray np.: Pieneer BDP-51FD równie dobrze poradzi sobie z płytami DVD i CD gdyż w większości będe korzystał z takich płyt a od czsu do czasu trafi się jakiś blu-ray. Czy w cenie HK DVD 39 mogę liczyć na jakiś blu-ray który będzie pasował do tego amplitunera a przy tym nie stracę na jakości jaką daje to DVD?

Proszę o pomoc:blagam:
 

Ares78

New member
Zdecydowanie lepiej zainwestować w odtwarzacz blu ray, nie ma co robić kroku wstecz, zwłaszcza jeśli ma się telewizor HD. Na pewno obraz z płyt dvd nie będzie gorszy niż ze zwykłego odtwarzacza.
 

Kejup

Member
Bez reklam
Panowie a co sądzicie o tym pioneer-ku lub o odtwarzaczy HARMANA BDP10. Co prawda Harman jest dużo droższy ale ponieważ amplituner jest Harmana to żonka marudzi mi żeby wszystko było z jednej firmy bo będzie ładnie wyglądało ;)
 

mundi21

New member
będę przesiadał się na nowy blu-ray i zastanawiam się nad pioneerem bdp320 bo lx52 jest za drogi. Harmana odrzuciłem ponieważ ma umiarkowane opinie natomiast pionner gdzie się nie pojawi same superlatywy. Od zakupu powstrzymuje mnie jedynie porównanie 320 z philipsem bdp9500. Cechy które są dla mnie istotne to aktualizacja przez gniazdo enthernet, jakoś obrazu i dźwięku przez hdmi. Jak na razie w dziedzinie blu-rey prym wiodą sony, pionner i denon, dwa ostatnie trochę przesadzają z kasą za swoje produkty. Pioneer przykłada się do swojego sprzętu w każdym zakresie cenowym dlatego proponowałbym przejrzeć coś z jego oferty i zainwestować na kilka lat.
 

vandel

New member
Kejup napisał: