blu ray do kina domowego

haraś1

New member
Witam. Posiadam taki zestaw:
amplituner Denon AVR 1713
zestaw głośników Jamo S606 HCS3
subwoofer Jamo SUB 360

ostatnio dokupiłem smart tv Sony KDL 50W829B i teraz przydałby się jeszcze jakiś dobry blu ray, ponieważ denerwuje mnie to, że ten tv nie odtwarza dźwięku DTS... dodam, że filmy przeważnie oglądam w formacie mkv oraz dvd-r (bup, ifo, vob) z dysku zewnętrznego. jakieś propozycje?
 

haraś1

New member
Panasonic DMP-BDT330

To tylko luzna propozycja bo nie znam budzetu.

No właśnie zastanawiam się czy tak bardzo odczuję różnicę między droższym blu rayem, a tańszym. Jaka jest różnica między np. Panasonic DMP-BDT330 a Samsung BD-F5500 / BD-F6500 lub Sony BDP-4100? Jestem zielony w tym temacie, dlatego chce się upewnić przed zakupem czy te wszystkie funkcje przydadzą mi się czy też lepiej kupić coś tańszego.
 

lolek126

Well-known member
Bez reklam
No właśnie zastanawiam się czy tak bardzo odczuję różnicę między droższym blu rayem, a tańszym. Jaka jest różnica między np. Panasonic DMP-BDT330 a Samsung BD-F5500 / BD-F6500 lub Sony BDP-4100? Jestem zielony w tym temacie, dlatego chce się upewnić przed zakupem czy te wszystkie funkcje przydadzą mi się czy też lepiej kupić coś tańszego.

Mysle ze ktory z nich kupisz to bedziesz zadowolony, a roznicy pomiedzy nimi nie dostrzeżesz...
 

haraś1

New member
Właśnie przeczytałem na forum, że Samsungi posiadają blokadę CINAVIA więc w moim przypadku to raczej odpada, ponieważ chcę odtwarzać filmy z dysku zewnętrznego. Sony BDP-S4100 posiada Dolby Digital, Dolby True HD, DTS-HD Master Audio, ale nie ma zwykłego DTS, który najczęściej jest w filmach mkv. Może jakiś inny blu ray w tych cenach?

EDIT:
na stronie sonego w danych technicznych wypisane są:
HDMI® — DTS-HD™ MASTER AUDIO / DOLBY® TRUE HD / LPCM 2 KANAŁY / WYJŚCIE LPCM 6 KANAŁÓW / WYJŚCIE LPCM 8 KANAŁÓW

i

KONCENTRYCZNE, OPTYCZNE — DTS / DOLBY DIGITAL / LPCM 2 KANAŁY / DTS NEO:6
TAK / TAK / TAK / TAK