Beznadziejny Philips

krzyszrek

New member
NIE POLECAM ŻADNEGO PRODUKTU MARKI PHILIPS!!! Firma daje tylko 12-miesięczną gwarancję, nie określa terminu naprawy, czyli może to trwać 3 miesiące, 6 miesięcy itp. W Polsce jest tylko JEDEN serwis w Radomiu. Od zgłoszenia usterki do reakcji serwisu mijają wieki, a dalszy ciąg można sobie wyobrazić. Obsługa klienta beznadziejna. Zakup produktów Philips to sport extremalny!
 

biesiu007

New member
ablack napisał:
Jezeli faktycznie tak jest, to antyreklama 1-wsza klasa :???:

a moze krzyszek jest dystrybutorem Panasa , Sony czy LG i fermet sieje .. ja caly czas mocno planuje zakup 42pfl7433D ...chyba ze cos ponizej 5000 ze 100 hz i dyskoteka :grin:
 

MacGege

New member
Ja tam jestem bardzo zadowolony z swojego Philipsa 47PFL7603, ale fakt że się z nim na razie nie dzieje.
Miałem kilka wątpliwości co do działania USB , zadzwoniłem na infolinię Philipsa i bez problemu się dodzwoniłem otrzymałem wyczerpujące wypowiedzi i instrukcję jak ewentualnie postępować gdybym chciał ten produkt reklamować .
 

z3

New member
Bez reklam
Może zamiast gdybać niech się lepiej nie wypowiadają Ci co nie mają nic wspólnego i nie mieli z serwisem, niech się ktoś wypowie kto korzystał z serwisu Philipsa w przypadku TV, bo zaraz ktoś wyskoczy, że jemu to golarkę wymienili od ręki na nową.
 

pixelangel

New member
Dziwne ,bo ja mam 4 lata warancji na sprzet Phiipsa. Już mialem do czynienia z autoryzowanym serwisem philipsa w szczecinie wszystko bylo git.
 

franeek

New member
Posiadam 3TV Philipsa wszystkie były serwisowane a mają od 3 do 10 lat. Serwisowane było równiez DVD 4 lata cięzkiej orki ;)- wszystko OK.
W jednym z tV - nawet nie zapłaciłem za usługę mimo utraty gwarancji ( po 3 latach) bo serwisant powiedział iż usterka wynikała z niewłaściwego "czegoś" co wymieniają za free gdy ktoś się z tym zgłosi.

Post NR 1 - GŁĘBOKA KRYTYKA .................ciekawe czy czymś uzasadniona czy tak z urzędu.

NIE POLECAM ŻADNEGO PRODUKTU MARKI PHILIPS!!!

A JA POLECAM - wiele .
 

Robertus64

New member
Bez reklam
Na każdym portalu to samo , wchodzą goście i po pierwszym poscie coś polecają lub czegoś nie polecają.Jestem coraz bardziej zniechęcony do opini z Forum bo pare razy dałem się nadziac na kichę bo ktoś się zaklinał że ach i och.Polegam na tym co widzę w sklepie i od tej pory mam spokój.
 

Jump

New member
krzyszrek napisał:
NIE POLECAM ŻADNEGO PRODUKTU MARKI PHILIPS!!! Firma daje tylko 12-miesięczną gwarancję, nie określa terminu naprawy, czyli może to trwać 3 miesiące, 6 miesięcy itp. W Polsce jest tylko JEDEN serwis w Radomiu. Od zgłoszenia usterki do reakcji serwisu mijają wieki, a dalszy ciąg można sobie wyobrazić. Obsługa klienta beznadziejna. Zakup produktów Philips to sport extremalny!
hehehe kolego, kto Ci płaci za takie wypowiedzi :cool: ? Od 1.05.2008 - 24 miesiące gwarancji na produkty RTV, serwis w Radomiu http://www.mik.radom.pl/ to centralny serwis telewizorów i nagrywarek... posiada też autoryzacje innych dużych producentów... tak jest na całym świecie, że naprawy dokonuje się centralnie ! Jest również sieć serwisów lokalnych.
 

luki_R

New member
Witam!
Tydzień temu kupiłem TV marki Philips i mam następujący problem, w sklepie dostałem gwarancję z zapisem:
Okresy gwarancji na poszczególne kategorie produktów:
- 36 miesięcy na monitory komputerowe i projektory multimedialne,
- 24 miesiące na projektory kina domowego oraz urządzenia komputerowe CDR(RW), DVD, DVDR(RW),
- 12 miesięcy na pozostałe urządzenia PHILIPS powszechnego użytku oraz telewizory i monitory plazmowe

natomiast na stronie Philipsa jest do ściągnięcia wizualnie taka sama gwarancja, jednak w najistotniejszym dla mnie punkcie znacznie różni się od tej, którą dostałem w sklepie:

4. Philips Polska Sp. z o.o. udziela:
- 36 miesięcy gwarancji na monitory komputerowe i projektory multimedialne;
- 24 miesiące gwarancji na pozostałe produkty RTV oraz sprzęt gospodarstwa
domowego i pielęgnacji osobistej

- 3 miesiące gwarancji - na baterie do telefonów cyfrowych DECT oraz lampy do
projektorów multimedialnych i kina domowego.

W pierwszym przypadku mam gwarancję na 12 miesięcy a w drugim (gwarancja na stronie Philipsa) mam 24 miesiące gwarancji, więc co mam w tej sytuacji zrobić, żądać od sklepu aktualniej gwarancji? Dodam, że jeszcze jej nie podbiłem, a dwa razy dłuższa gwarancja ma dla mnie spore znaczenie.
 

laaval

New member
@luki R mam dokładnie taką samą sytuację. Dzwoniłem do BOK i dowiedziałem się, żeby wydrukować tą gwarancję ze strony philipsa i zanieść do podpisu do sklepu i wraz z dowodem zakupu będzie stanowiła zabezpieczenie na 24 miesiące. zresztą w adnotacjach odnośnie tej gwarancji na stronie philipsa wyrażnie napisali, żeby gdyby w sklepie nie dali Ci druku gwarancji to trzeba wydrukować (z zachowaniem podanych zasad) i wszystko ponoć będzie OK.
 

Henryk55

New member
franeek napisał:
Posiadam 3TV Philipsa wszystkie były serwisowane a mają od 3 do 10 lat. Serwisowane było równiez DVD 4 lata cięzkiej orki ;)- wszystko OK.
W jednym z tV - nawet nie zapłaciłem za usługę mimo utraty gwarancji ( po 3 latach) bo serwisant powiedział iż usterka wynikała z niewłaściwego "czegoś" co wymieniają za free gdy ktoś się z tym zgłosi.

A JA POLECAM - wiele .

Hmm... 3-10 lat to nie aż tak dużo. Jeśli wszystkie Twoje urządzenia zaliczyły kontakt z serwisem to chyba nie najlepiej świadzcy o marce.
 

luki_R

New member
laaval napisał:
@luki R mam dokładnie taką samą sytuację. Dzwoniłem do BOK i dowiedziałem się, żeby wydrukować tą gwarancję ze strony philipsa i zanieść do podpisu do sklepu i wraz z dowodem zakupu będzie stanowiła zabezpieczenie na 24 miesiące. zresztą w adnotacjach odnośnie tej gwarancji na stronie philipsa wyrażnie napisali, żeby gdyby w sklepie nie dali Ci druku gwarancji to trzeba wydrukować (z zachowaniem podanych zasad) i wszystko ponoć będzie OK.

Mi naściemniali w sklepie, że ten papierek, który mi dali uprawnia do 24 miesięcznej gwarancji mimo, że jest w niej wyraźnie napisane, że ten okres trwa tylko 12 miesięcy. Oczywiście nie zgodziłem się na jej podbicie i zażądałem wyjaśnienia sprawy w Philipsie zobaczymy co będzie dalej.
 

franeek

New member
Henryk55

Meritum sprawy jest serwis a nie jakość produktów.
Co do usterek - jak napisałem wyżej jedna sprawa wadliwego scalaczka wymienionego za free.
Następne dwie - sprzęt odpowiednio 8-10 lat.
Obie techniczna sprawa - w jednym włącznik uszkodzony przez "szalonego ciotecznego urwisa" w drugim zalanie wodą z kwiatuszka.
DVD padło faktycznie ze strony napędu który jest już wymieniony ale nie wydaje mi sie by coś podołało mieleniu przez 8 godzin dziennie przez 4 lata MP3
Czy nadal słabo?
 

WuMike

New member
Bez reklam
Moj staruszek (sic, ma 9 lat) 28PW8505 CRT praktycznie kilka miesiecy po utracie gwarancji (dwuletniej) musial miec wymieniony trafo-powielacz (ponad 200zl za sama czesc), potem jeszcze jedna naprawa, a teraz musze walic trzonkiem srubokreta w dzialo, zeby mial czarny kolor i stabilny obraz. Mam do tej firmy sporo uwag tym bardziej, ze 21-calowe pudlo mojej Babci rowniez szwankowalo (ale tym razem dzwiek).

Niedlugo moja Mamcia planuje zakup LCD 42". Mniemam, ze chodzi o PFL z serii 7400. Na papierze wyglada niezle. Zobaczymy, co pokaze rzeczywistosc...
 

arturos1970

New member
Bez reklam
Witam,musze troche obronic marke philips i to nie z jakichs sentymentow tylko opre sie na faktach,bo przynajmniej u mnie z produktami tej marki nie bylo i nie ma problemow,podam pare przykladow,u mnie kino domowe i nagrywarka dvd philips,dokladnie tosamo u brata,wszystko juz lata po gwarancji i dziala jak nowe,acha jest jeszcze 8 letni tv,co dzien expluatowany od rana do nocy i tez bezawaryjnie,za to np.byly w domu tylko 2 produkty panasonica,wypasiony telefon bezprzewodowy z funkcja krutkofalowek i jeden z najdrozszych magnetowidow jakie wtedy byly na sklepie,i co sie stalo?kicha!obydwa zepsuly sie zaraz po uplywie gwarancji i zeby bylo smieszniej,telefonu do dzis nikomu nie udalo sie naprawic.pozdrawiam
 
Do góry