BenQ W600+ i 3D anaglyph

xbazzz

New member
witam,

na youtubie można od jakiegoś czasu oglądać filmiki w 3D, poza tym znalazłem ostatnio kilka filmów w wersji anaglyph 3D i tu moje pytanie czy korzystając z projektora BenQ w600+ i zwykłych okularów red/cyan będę mógł się cieszyć wrażeniami 3D ? czy jest jakieś "ale" i jest to trudniejsze niż kupienie okularów za 20 zł ? z góry dzięki za pomoc

dodam, że nie mam w kompie karty graficznej typowo generującej obraz 3d, ale widziałem także w grze Batman Arkham City, że jest możliwość ustawienia obrazu 3d i projektor raczej się nie buntuje, ale nie znam się więc wolę zapytać ;)
 

Vaderus

New member
Bez reklam
Testowalem u siebie 3d przez kolorowe okularki - nie warto. Efekt w sumie jest i 3d wyraznie widać (sprawdzalem na ResidentEvil) ale ogólnie jakość obrazu nie powala.
 

xbazzz

New member
a możesz powiedzieć w jakim sensie nie powala ?

myślisz, że czym było to spowodowane ? tanimi "niespecjalnymi" okularami, jakością filmu czy po prostu ta technika "anaglyph" to takie 3D od biedy i jeśli 3D to nie anaglyph ? sporo jest filmów w tej technice z jakością 720p czy full HD, więc chyba powinno to w jakiś sposób wyglądać przyzwoicie

na jakim projektorze sprawdzałeś ?
 

locutus23

New member
anaglif jest zawsze taki sam mozna go ogladac na wszystkim.oczy bedą cie bolały efekt 3d bedzie identyczny jak w stereo i polar jadynie kolory bedą całkowicie skopane i moze byc wiekszy crosstalk

pociadam w domu wszystkie 3 technologie najlepsze jest stereo
 

Vaderus

New member
Bez reklam
Kolorowe okularki... to kolorowe okularki a więc w jednym oku brakuje ci czerwonego a w drugim oku brak niebieskiego.
3D jak najbardziej jest i jest super widoczne (czasami z crosstalkiem, to zależy od filmu oczywiście) ale kolory są przekłamane.
 

szaman154

Member