AVR460+RX8 czym połączyć

ranczo

New member
Bez reklam
Zamówiłem zestaw jak w temacie (plus efektowe RX do kompletu).
Po czasie uświadomiłem sobie że to nie jest sprzęt bezprzewodowy i trzeba zestaw połączyć jakimiś kabelkami.
W temacie kabelków jestem zielony proszę o propozycje :)
 

damian820927

New member
Bez reklam
Zależy ile możesz przeznaczyć na kable, to już porządny sprzęt i w granicach rozsądku zainwestowałbym w lepsze kable przynajmniej do frontów pozostałe troche tańszym.
 

ranczo

New member
Bez reklam
oczywiście wszystko w granicach rozsądku
widzę w Twoim opisie że do RX8 używasz CHORD Odyssey 2, czy umnie też należało by zastosować podobny przewód ?
 

damian820927

New member
Bez reklam
Jeśli budżet pozwala oczywiście bez dwóch zdań CHORD Odyssey 2 świetny bas wszystko tam gdzie być powinno różnica między CHORD Odyssey 2 a tańszym CHORD SilverScreen słyszalna i to sporo.
Polecam kupno używanych w dobrym stanie sam ostatnio sprzedałem kilka sztuk CHORD Odyssey 2 i CHORD Odyssey 4. Wtedy nie nadszarpną tak budżetu i jeśli kasy wystarczy na tyły CHORD SilverScreen równie świetny kabel w swojej cenie (gruby ale bardzo giętki nie ma strachu ;) ) i można go kupić na metry za rozsądne pieniądze jak poszukasz a nie po kosmiczne 30zł za metr...
 

ranczo

New member
Bez reklam
Wiadomo że każdy system jest tak dobry jak jego najsłabszy element,
dlatego chcę żeby wszystkie elementy były możliwie dobrze dopasowane dźwiękowo.
Sprzęt grający traktuję jak instrument muzyczny, więc powinien być dobrze zestrojony (dobrane elementy).
Na złotówki ciężko pracuje, ale ja kupuje kino raz na jakiś czas (lub na zawsze) wolę poszukać dłużej a dobrze, tym bardziej że fronty dotrą do mnie za jakieś 1,5 tygodnia
 

dzejoo

New member
Przy tak dobrym sprzęcie weź do testów kilka kabli (za kaucją), jeśli tam gdzie mieszkasz są sklepy audio :), poczekał bym też z kabelkologią, a wpierw wygrzał fronty.
 

czarny2807

Active member
Bez reklam