Autoryzowany serwis kamer Panasonic - ostrzeżenie

Sounder

New member
Witam Szanownych Forumowiczów.
Niestety mój pierwszy post na tym zacnym forum muszę rozpocząć od ostrzeżenia dla użytkowników kamer Panasonic, którzy na skutek nieprzychylności losu zmuszeni będą oddać swój sprzęt do autoryzowanego serwisu tej marki czyli do MAC Sp. z o.o. w Sosnowcu
Postaram się krótko i zwięźle.
Mój Panasonic HC-V700 okazał się posiadać wadę w postaci widocznych jasnych punktów na rejestrowanym obrazie, w tym jeden stale bardzo widoczny. Zdecydowałem oddać sprzęt będący na gwarancji do autoryzowanego serwisu Panasonic w Sosnowcu i to był jak się okazuje wielki błąd.
Serwis mimo przesłania do niego wraz z kamerą plików zapisanych kamerą obrazujących usterkę nie był w stanie dostrzec problemu. Wykonano pro-forma mapowanie matrycy i odesłano sprzęt pod mój adres. Już następnego dnia moja kamera zmierzała drogą powrotną znów do Sosnowca gdyż jak się okazało mapowanie matrycy pomogło jak umarłemu kadzidło. Podczas tej drugiej serwisowej wizyty planowana była w świetle powyższego wymiana matrycy. Jak się jednak okazało podmiana matrycy na nową nagle objawiła serwisantowi opisywany przeze mnie defekt. Dziwne, wcześniej nie było niby to widoczne a na nowej matrycy nagle się ukazało. Niniejszym zamieniono matrycę na tą fabryczną i rzekomo wyczyszczono optykę rozbierając ją w całości. Kamera wróciła do mnie w stanie następującym
- jasne punkty w rejestrowanym obrazie nadal widoczne
- optyka brudna z widocznymi odciskami palców oraz kurzem między soczewkami
najlepsze na koniec....
- kamera nie rejestruje dźwięku.
Wisienką na torcie niech będzie fakt, że protokół naprawy jaki otrzymałem posiada prócz informacji o wykonanych czynnościach adnotację, cytuję:
"kamera sprawna"

Nie wiem jakie są Wasze doświadczenia z tym autoryzowanym i jak się okazuje jedynym punktem serwisowym kamer cyfrowych. Moje jak widać są bardzo nie ciekawe i zmuszony byłem pokierować tą sprawę do centrali Panasonic Polska i czekam na reakcję z ich strony.
Niniejszym ostrzegam Szanownych Forumowiczów by w przypadku awarii dobrze przemyśleli czy oddać sprzęt to naprawy ryzykując głównie utratę zdrowia. Może lepiej, jeśli nie upłynął termin dwóch lat od zakupu, oddać go do punktu sprzedaży korzystając z ustawy z 27 lipca 2002r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej i żądać wymiany sprzętu na nowy gdyż towar nie jest zgodny z umową.... co teraz, mądrzejszy o doświadczenia będę w tym przypadku czynił omijając serwis w Sosnowcu bardzo szerokim łukiem.

Pozdrawiam
 

Pigway

New member
Ja również przestrzegam przed Autoryzowanymi Serwisami, tej bezgranicznie wręcz beznadziejnej firmy jaką jest Panasonic. Przed rokiem zjadłem więcej nerwów, aniżeli ich sprzęt jest wart. Ostatecznie pozbyłem się TV, kupując tym samym produkt sprawdzonej innej już firmy. Nadmieniam również, iż chodzi tutaj o całość firmy i jej podejście do klienta, a nie tylko poszczególne serwisy i segment sprzętowy. Reklamacje pisemne na wyższe szczeble korporacji również pozostają bezskuteczne. Kupno nowego TV innej marki wyszło mnie niespełna 3500zł, gdyż Panasonic pieniędzy nie zwrócił, co powinien uczynić po zaistniałych szkodach. Co więcej, miały miejsce liczne obraźliwe uwagi serwisanta, kurier firmy Panasonic dodatkowo pomylił adresy i zawiózł mój sprzęt do kogoś innego, natomiast ja dostałem egzemplarz tej osoby. Jak się później dowiedziałem TV taszczony był na czwarte piętro, pod błędny adres, a następnie z powrotem, wogóle niezabezpieczony. Kto to widział, aby serwisant nie ruszył dupy do domu klienta na weryfikację usterki!. TV 3D LG z powodu malutkiej plamki, został wymieniony na nowy, a serwis przyjechał do domu w celu sprawdzenia. Pozdrawiam.

http://www.hdtv.com.pl/forum/panasonic/72826-panasonic-tx-p42u30e-problem.html
 
Ostatnia edycja:

Pigway

New member
Przepraszam za wpis pod wpisem, Sounder podaj mi swój adres e-mail, gdyż coś nie mogę się z Tobą skontaktować poprzez PW.
 
Do góry