Witam,
Około cztery miesiące temu zakupiłem Telewizor Plazmowy Panasonic TX-P42U30E. Po podłączeniu, okazało się, iż na jasnych tłach widoczne są lekkie odcienie dwóch pasów biegnących pionowo mniej więcej przez środek ekranu. Konsultowałem się w tej sprawie z infolinią Panasonic, jednakże problem był praktycznie niedostrzegalny, więc zrezygnowałem z reklamacji sprzętu. Ostatnio sytuacja pogorszyła się i pasy stały się widoczne na czarnych tłach. Problem stał się na tyle dostrzegalny, że znacząco utrudnia on oglądanie czerni nocą. Usterkę zgłosiłem do serwisu, jednak serwisant nie był zbyt otwarty na pomoc w problemie, a wręcz narzucł mi stwierdzenie, iż jest to "raczej normalne". Sam testowałem inne egzemplarze swojego modelu, oraz innych telewizorów i żaden z nich nie posiadał podobnej wady. Telewizor reprezentuje sobą naprawdę perfekcyjny obraz, tak więc jeżeli taka "normalność" występuje w moim modelu, to jest to wada ukryta, o której nie byłem poinformowany przez producenta, podczas zakupu. Powinienem zadzwonić na infolinię, do działu reklamacji i domagać się wymiany na nowy egzemplarz?
Nie wiem, być może ktoś mógłby nie zauważyć tego defektu, jednakże ja zawracam uwagę na najmniejsze szczegóły, a ten akurat mnie rozprasza. Bieganie z dopiero co zakupionym telewizorem po serwisach, także do przyjemnych nie należy.
Około cztery miesiące temu zakupiłem Telewizor Plazmowy Panasonic TX-P42U30E. Po podłączeniu, okazało się, iż na jasnych tłach widoczne są lekkie odcienie dwóch pasów biegnących pionowo mniej więcej przez środek ekranu. Konsultowałem się w tej sprawie z infolinią Panasonic, jednakże problem był praktycznie niedostrzegalny, więc zrezygnowałem z reklamacji sprzętu. Ostatnio sytuacja pogorszyła się i pasy stały się widoczne na czarnych tłach. Problem stał się na tyle dostrzegalny, że znacząco utrudnia on oglądanie czerni nocą. Usterkę zgłosiłem do serwisu, jednak serwisant nie był zbyt otwarty na pomoc w problemie, a wręcz narzucł mi stwierdzenie, iż jest to "raczej normalne". Sam testowałem inne egzemplarze swojego modelu, oraz innych telewizorów i żaden z nich nie posiadał podobnej wady. Telewizor reprezentuje sobą naprawdę perfekcyjny obraz, tak więc jeżeli taka "normalność" występuje w moim modelu, to jest to wada ukryta, o której nie byłem poinformowany przez producenta, podczas zakupu. Powinienem zadzwonić na infolinię, do działu reklamacji i domagać się wymiany na nowy egzemplarz?
Nie wiem, być może ktoś mógłby nie zauważyć tego defektu, jednakże ja zawracam uwagę na najmniejsze szczegóły, a ten akurat mnie rozprasza. Bieganie z dopiero co zakupionym telewizorem po serwisach, także do przyjemnych nie należy.