Panasonic TX-P42U30E, Problem.

Pigway

New member
Witam,

Około cztery miesiące temu zakupiłem Telewizor Plazmowy Panasonic TX-P42U30E. Po podłączeniu, okazało się, iż na jasnych tłach widoczne są lekkie odcienie dwóch pasów biegnących pionowo mniej więcej przez środek ekranu. Konsultowałem się w tej sprawie z infolinią Panasonic, jednakże problem był praktycznie niedostrzegalny, więc zrezygnowałem z reklamacji sprzętu. Ostatnio sytuacja pogorszyła się i pasy stały się widoczne na czarnych tłach. Problem stał się na tyle dostrzegalny, że znacząco utrudnia on oglądanie czerni nocą. Usterkę zgłosiłem do serwisu, jednak serwisant nie był zbyt otwarty na pomoc w problemie, a wręcz narzucł mi stwierdzenie, iż jest to "raczej normalne". Sam testowałem inne egzemplarze swojego modelu, oraz innych telewizorów i żaden z nich nie posiadał podobnej wady. Telewizor reprezentuje sobą naprawdę perfekcyjny obraz, tak więc jeżeli taka "normalność" występuje w moim modelu, to jest to wada ukryta, o której nie byłem poinformowany przez producenta, podczas zakupu. Powinienem zadzwonić na infolinię, do działu reklamacji i domagać się wymiany na nowy egzemplarz?

Nie wiem, być może ktoś mógłby nie zauważyć tego defektu, jednakże ja zawracam uwagę na najmniejsze szczegóły, a ten akurat mnie rozprasza. Bieganie z dopiero co zakupionym telewizorem po serwisach, także do przyjemnych nie należy.
 

tdx

New member
Bez reklam
Powinieneś spokojnie zareklamować TV w serwisie lub zgłosić niezgodność w sklepie. Pamiętaj tylko żeby podać iż usterka wystąpiła niedawno (wczoraj, 2 dni temu) a nie od początku (przy niezgodności masz 2 MC od zauważenia usterki)
Nie wiem czy wymienią Ci na nowy model ale na pewno powinieneś domagać się usunięcia usterki

pozdrawiam
 

Pigway

New member
Dziękuję za odpowiedź.
Wysyłałem odwołanie/ skargę na serwis do Panasonic Polska.
Plazma nie dość iż nadal posiada wadę, to dodatkowo wróciła z licznymi zarysowaniami, po prostu masakra. TV zabezpieczyłem specjalną folią, z racji tego, że jest on wykonany z delikatnego materiału Piano Black, wrócił za przeproszeniem wpieprzony w styropian lekko nakryty folią. Nie polecam serwisu Panasonica, w Rzeszowie przy ul. Kochanowskiego.
 
Do góry