Aplikacja FIFA+ jest już dostępna na FireTV, LG webOS, Samsung Tizen.

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam

Aplikacja FIFA+ jest już dostępna na FireTV, LG webOS, Samsung Tizen.
1690762194446.png



Aplikacja FIFA+ z dostępem do wybranych meczów na żywo, wywiadów, skrótów meczów i powtórek meczów rozszerza się na dodatkowe platformy telewizyjne i pięć platform kanałów FAST.

Po uruchomieniu na platformie Hisense Vidaa w połowie 2022 r. i Android TV / Google TV pod koniec 2022 r. aplikacja FIFA+ wylądowała na trzech dodatkowych głównych platformach Smart TV. Nadal nie ma dostępnej aplikacji dla Apple TV.


FIFA+
FIFA+. ZRZUT EKRANU: FLATPANELSHD

Ponadto kanał FIFA+ jest teraz dostępny na pięciu tak zwanych platformach FAST (Free Ad-Supported Streaming TV), w tym na Roku Channel.

- „FIFA ogłosiła przełomowe rozszerzenie gry FIFA+, która staje się dostępna w pięciu nowych aplikacjach na telewizory: Samsung TV, LG, VIDAA, Amazon Fire i Android TV oraz w pięciu nowych platformach kanałów FAST: Samsung TV Plus, LG Channels , VIDAA Channels, The Roku Channel i Rakuten TV”, ogłosiła FIFA.

Mecze na żywo​

Oprócz zarchiwizowanych treści, wybrane mecze na żywo są dostępne w aplikacji FIFA+, w zależności od regionu. Na przykład transmisje na żywo z Mistrzostw Świata Kobiet 2023 są dostępne w 50 krajach, w tym w Brazylii, Japonii i Holandii.

- „Naszym celem jest połączenie fanów z każdego zakątka świata i zapewnienie im niezrównanego dostępu do sportu, który kochają. Ta ekspansja jest znaczącym krokiem w kierunku realizacji tej wizji i udostępnienia pięknej gry wszystkim. Każda wprowadzana przez nas innowacja jest zakorzeniona w rozwijaniu gry i chcemy podziękować wszystkim platformom CTV i FAST za ich wsparcie w realizacji tego celu” – powiedziała Charlotte Burr, dyrektor FIFA ds. strategii, technologii cyfrowych i FIFA+. „FIFA jest zaangażowana w wykorzystywanie platform cyfrowych do tworzenia integracyjnych i wciągających doświadczeń piłkarskich dla wszystkich”.
Organizacja podała, że ponad 211 milionów unikalnych użytkowników otworzyło aplikację podczas Mistrzostw Świata w Katarze 2022. Podsumowania meczów obejrzano 190 milionów.
techradar
 
Do góry