Amplituner do kina domowego

kozlos

Member
Witam

Otóż potrzebuję zmienić swój wysłużony ampli Onkyo sr507 na coś nowszego i zaczynają się problemy...

Kompletnie nie mam pojęcia co wybrać. Nie znam się na tym. Zależy mi przede wszystkim na kinie domowym (nieczęsto używany jako nagłośnienie imprezy). Odtwarzacz BD, PS4, Kablówka etc.

Zestaw 5.1

Szukam czegoś w jak najlepszym stosunku jakości do ceny. Nie jestem w stanie określić budżetu, gdyż nie jest on z góry narzucony, co jednak nie określa, że kupie ampli za 4 tys tylko po to, by mieć logo firmy X.

SR507 zmieniam w sumie dlatego, że nie przepuszcza sygnału 3D, poza tym już mam go parę ładnych lat.
 

kozlos

Member
Kolumny mam jakieś KODA. Szukałem taniego rozwiązania i wybierałem między Jamo ( o ile dobrze pamiętam nazwę) a KODA - bardziej podpasowały mi te drugie.

Czy odpowiada? hmmm, chyba tak. Nie mam porównania, jednak nie myślałem nad zmianą, więc można uznać, że odpowiada mi brzmienie obecnego zestawu.

Następca nie musi to być onkyo. Firma dowolna - oby cena była adekwatna do jakości i aby przeciętny użytkownik mógł się nacieszyć dźwiękiem przestrzennym grając na konsoli czy oglądając film.

Panowie być może to banalne pytanie, jednak wytłumaczcie mi jakie plusy w przypadku ampli niesie funkcja wifi?

I w dalszym ciągu proszę o polecanie konkretnych modeli wzmacniaczy.

Dzięki!
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

krzysiek1980

Active member
Bez reklam
Bezprzewodąwą łączność z siecią. Czyli wszystko to co możesz mieć po podłączeniu kablem do internetu, w tym wypadku masz bezprzewodowo:)
 

kozlos

Member
Tak, tak :)

Bardziej chodzi mi o to po co konkretnie mi internet w ampli?

Tv, odtwarzacz bd, ps4 mam podlaczone do internetu - radia internetowe, tv, aktualizacje, przegladarka itp. -to rozumiem

ale po co mi internet w amplitunerze?
 

jaco.37

Member
Bez reklam
Wifi w ampli masz między innymi np. po to żeby w amplitunerze po sieci odtwarzać muzykę bezprzewodowo np. z laptopa czy telefonu.