ampli + zestaw głośników, proszę o pomoc

roczi

Member
Witam,

Zabieram się za kompletowanie KD ...a w przyszłości rozbudowa o wzmacniacz stereo.
Dopiero zaczynam swoją przygodę i trochę jestem zielony w tym temacie ale staram się co nie co zasięgnąć wiedzy.

I tutaj chciałbym Was prosić o pomoc i porady co wybrać.

Sprzęt będzie grał w pokoju na 18m2 i będę go używał tak naprawdę do wszystkiego czyli: tv, film, muzyka, ps4, radio procentowo wszystko po równo, natomiast rodzaj muzyki jakiej słucham to ogólnie wszystko oprócz klasycznej i jezzu ale chyba nie ma to znaczenia, jeżeli mam rozbudowywać w przyszłości o wzmak 8)
Tak jak w opisie będę chciał rozszerzyć zestaw w przyszłości o wzmacniacz stereo więc musi posiadać pre-out, bi-amp, wi-fi również mile widziane :lol:
Budżet to ciężka sprawa ale myślę, że amp w granicach 2k a głośniki z subem lub bez do max 5k chociaż to już tak naprawdę poza max ale jak coś będzie interesującego to skuszę się :mrgreen:

Ostatnio zastanawiałem się nad Yamahą i ns`ami 555 333 444 ale chyba mi przeszło zapoznając się szerzej w temacie.

AMPLITUNER:
Mam na oku parę egzemplarzy i nie mogę się zdecydować ONKYO czy YAMAHA.
- ONKYO TX-NR535
- ONKYO TX-NR636
- YAMAHA RX-V477
- YAMAHA RX-V577
- YAMAHA RX-V675
- YAMAHA RX-V677

ZESTAW GŁOŚNIKÓW:
- JBL STUDIO 280 + sub lub nie koniecznie
- YAMAHA NS 555 + NS 333 + NSC 444
- MONITOR AUDIO BX5 + BX1 + BX CENTRE (niestety bez sub to już by było bardzo ponad limit :fool: ) a czy w tym zestawie można zamieniać BX1 na BX3?
- DALI ZENSOR 5 + 1 + VOCAL (niestety opcja sub odpada jak wyżej :roll: )
- DALI LEKTOR 6 + 1 + LCR chociaż nie do końca mi się widzą

Mimo, że wymieniłem tego sporo myślami jestem za ONKYO 636 + MONITOR AUDIO
Ale może rozwiejecie moje myśli opiniami lub utwierdzicie.
Proszę również o radę czy coś tutaj może się nie dograć lub parametry nie pozwalają na połączenie w zestaw.

Z góry dziękuje za pomoc
Pozdrawiam,
Adam
 

Henry

Active member
Bez reklam