Elwiser napisał:AHA, i co najwazniejsze to ze gdybym wzial N-ke z infolinii to bym juz sie cieszyl bo umowy takie sa automamtem wprowadzane i autoryzowane przez system, natomiast jak biore u dealera to musze czekac az to zrobia recznie, niedlugo bedzie drugi tydzien, zalamka...
ja czekałem cierpliwie czery dni.nic nie pomogło ani puszczanie ich sygnału ani restarty dekodera,karty.jeżeli od dnia zawarcia umowy minęło 72 godziny i sygnału nie masz nadal to mozesz zgodnie z ich regulaminem wypowiedziec umowe.zastanówn sie nad tym. wypowiadam dzisiaj umowe pomimo ze ich system nie działa bo to ich system a nie moj. także życzę ci dużo cierpliwości ...jak masz zamiar czekaćmisiekz napisał:dziś zadzwoniłem po raz kolejny do biura obsługi (od soboty czekam na sygnał) zrobili mi restart karty i kazali czekać do poniedziałku !
Widze, że sami nie wiedzą co mają ludziom mówić, na początku było to 24h później następne 24... później do 4 dni teraz już na sygnał czeka się ponad tydzień? paranoja
Jak długo już czekacie na sygnał?
W bok otrzymałem info, że abonament zaczyna się naliczać od dnia otrzymania sygnału, a nie zawarcia umowy, ciekaw jestem jak to będzie w rzeczywistości.
nick1982 napisał:powiem tak jakbym wiedział w jakie gówno sie wpakuje i ile mnie to bedzie nerwów kosztowac to nigdy bym sie na to nie zdecydował. a masz przynajmniej sygnał od nich ?mozesz oglądać
witam wszystkich oczekujących na aktywacje pisałem ostatnio że udaje się do punktu wygłosić umowe i słuchajcie .... minęło 72 godz. od dnia zakupu i kontaktu z nką stwierdzono w punkcie że dekoder jest uszkodzony nie wysyła sygnału czy cos takiego w drugim punkcie tak samo,ale wymiana była niemożliwa z powodu awarii systemu.postanowiłem zerwać umowe tak jak napisałem wcześniej.po powrocie do domu żona mowi załacz to prądu moze zaskoczy .dla świętego spokoju załączyłem i zostawiłem.wstaje rano dalej nie ma obrazu.dzwonie do nki z komórki o 6.40 aby dowiedzieć się co konkretnie napisać na wypowiedzeniu.pan udzielił mi info i powiedział że skoro tak to nie ma problemu.na koniec jeszcze mu dodałem co o nich myśle...i pojechałem do pracy.w trakcie pracy urywam się do punktu nki ale wczesniej do domu po dekoder i umowe. wchodze do domu i zgłupiałem są wszystkie kanały co do sztuki ..... zapomniałem wyłaczyć dekoder,który przecież był kur......a uszkodzony i nie mogł sie aktywować i co wy na to ... oni to robią specjalnie skur.........y. czekasz prawie 4 dni i nic a jak chesz wygłosić to kur....a od razu masz sygnał .może to sposób na nich teraz. i tak stałem sie abonentem nki.....misiekz napisał:dziś zadzwoniłem po raz kolejny do biura obsługi (od soboty czekam na sygnał) zrobili mi restart karty i kazali czekać do poniedziałku !
Widze, że sami nie wiedzą co mają ludziom mówić, na początku było to 24h później następne 24... później do 4 dni teraz już na sygnał czeka się ponad tydzień? paranoja
Jak długo już czekacie na sygnał?
W bok otrzymałem info, że abonament zaczyna się naliczać od dnia otrzymania sygnału, a nie zawarcia umowy, ciekaw jestem jak to będzie w rzeczywistości.